• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко

Завершена

533 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 339.10 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 12:50 - 06.04.2021 18:00
Вимога
Відхилено

неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "АВІДАЛЬ"

Номер: 4bc808d6f2714d98aff6a782e79da38f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-003115-a.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "АВІДАЛЬ"
Вимога:
Протоколом уповноваженої особи від 16.04.2021 року пропозицію ТОВ «АВІДАЛЬ» було відхилено по причині наявності декількох варіантів запропонованого товару. Звертаємо Вашу увагу, що: - Запропонована продукція відповідає всім вимогам замовника, що підтверджують Декларації виробників, додані до пропозиції; - ТОВ «АВІДАЛЬ» подано пропозицію згідно чинного законодавства України (в тому числі Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі»), що не забороняє, а отже дозволяє пропонувати декілька варіантів товару на одну позицію та дає можливість прописати в специфікації до договору декілька товарів. Приймаючи до уваги вище викладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаємось до Вас з вимогою: 1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу. 2. Скасувати Протоколом уповноваженої особи від 16.04.2021 року 3. Повернути на етап кваліфікації ТОВ «АВІДАЛЬ». 4. Повідомити ТОВ «АВІДАЛЬ» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону. Враховуючи норми Закону: переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Крім того відповідно до пункту 24 частини 1 статті 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Враховуючи протокол уповноваженої особи Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – ДП «ІЗМ МТП») від 16.04.2021 та текст Вашої вимоги про усунення порушення, ми наголошуємо на тому факті, що Ваша пропозиція не відповідає вимогам, визначеним замовником в Оголошенні. Отже уповноваженою особою було дотримано норми Закону, а саме частини 11 статті 14 Закону, уповноважена особа розглянула пропозицію учасника ТОВ «АВІДАЛЬ» та прийняла рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам, зазначеним у Оголошенні та відхилила даного учасника, про що свідчить публікація в електронній системі закупівель документа з відповідним аргументованим рішенням. Підставою відхилення є те, що пропозиція ТОВ «АВІДАЛЬ» не відповідає умовам Оголошення. Повідомляємо Вам, що недотримання хоча б однієї з вимог замовника або не надання хоча б одного документа, який вимагався замовником призводить до відхилення учасника, відповідно до норм Закону. Згідно пункту 8 частини 3 статті 14 Закону, уповноваженою особою було встановлено період уточнень – до 06 квітня 2021 18:00. Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відповідно, в разі не розуміння будь-яких пунктів та вимог Оголошення щодо предмета закупівлі, Ви як учасник могли звернутися за роз’ясненнями до замовника. Оскільки Вами цього зроблено не було, ми приходимо до висновку, що всі вимоги замовника, зазначені в Оголошенні, Вам були зрозумілі. Як було відмічено в протоколі уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» від 16.04.2021, відповідно пункту 1 Додатку 2 Оголошення учасники повинні надати в складі пропозиції Інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, оформлену за формою наведеною у Таблиці 1 з урахуванням технічних вимог замовника, зазначених у Додатку 2. Учасником на виконання зазначених вимог надано: 1) Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі від 12.04.2021 вих. № 3816 (файл «3 Технічна частина_листи.pdf») де, зокрема, зазначено, за позицією 1 – Молоко: - маса нетто - 1000 г; - строк та умови зберігання: не менш ніж 180 діб при температурі від 1˚С до 25˚C за відсутності сонячного світла в герметично закритій упаковці. 2) Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі від 12.04.2021 вих. № 3817 (файл «3 Технічна частина_листи.pdf») де, зокрема, зазначено за позицією 1 – Молоко: - маса нетто не менше 1000 г. - строк та умови зберігання: 180 діб при температурі від 1˚С до 25˚C за відсутності сонячного світла в герметично закритій упаковці або 12 місяців при температурі не вище 25˚C, та не більше 9 місяців за температури вище 25˚C при відсутності сонячного світла. Не допускається заморожування продукту Таким чином, інформація, надана Учасником містить неузгодженості та протиріччя за змістом, що не відповідає вимогам додатку 2 Оголошення в частині визначення маси нетто та строку та умов зберігання. Такими діями Учасник порушує вимогу абзацу шостого розділу «Інша інформація» Оголошення, де зазначено, що кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в Оголошенні частини предмета закупівлі (лота). Якщо в Оголошенні з об’єктивних обґрунтованих причин надано можливість запропонувати конкретну марку або еквівалент, то пропозиція має містити єдине конкретне найменування товару, який пропонує учасник та єдині характеристики товару. Тобто пропозиція може містити лише один варіант запропонованого товару. Виходячи з викладеного, учасник у ціновій пропозиції або інших документах повинен зазначати саме той товар, який пропонується до постачання за результатами закупівлі. Отже, коли пропозиція учасника містить декілька варіантів запропонованого товару, то вона юридично не відповідає вимогам замовника й унеможливлює укладення в подальшому договору про закупівлю, який повинен однозначно містити єдине найменування товару і його характеристики (технічні та якісні), які були вказані в пропозиції. Отже, Учасником не виконані вимоги замовника, зазначені у розділі «Інша інформація» та у Додатку 2 до Оголошення, що не відповідає умовам Оголошення замовника і є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Щодо документів, що підтверджують якість, то їх надання не передбачено Оголошенням. У зв’язку з цим уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника на відповідність умовам Оголошення вказані документи не можуть бути розглянуті. Разом з тим, умови надання документів, підтверджуючих якість товару, визначені пунктом 5.4 проєкту договору: «5.4 Під час поставки Товару Постачальник надає Покупцю наступні документи: рахунок-фактуру, товарно-транспортну накладну, 3 (три) примірника видаткової накладної із зазначенням коду товару згідно УКТ ЗЕД (не менше 4 знаків). Також Постачальник забезпечує наявність та передачу Покупцю оригіналів або копій документів, що підтверджують якість Товару. Ненадання зазначених документів є підставою для відмови Покупця від прийняття Товару, а Товар вважатиметься не поставленим. (заповнюється на стадії укладання Договору з переможцем за результатами аукціону з урахуванням пропозиції переможця)» Отже, документи, що підтверджують якість товару, надаються Постачальником під час поставки товару в ході виконання договору. Окрім того, слід звернути увагу, що Ваше звернення аж ніяк не можна назвати оскарженням рішення замовника, щодо відхилення Вашої пропозиції. Оскільки в даному зверненні Ви не заперечуєте факту недотримання Вами вимог Оголошення по предмету закупівлі «Молоко за ДК 021:2015 15510000-6 Молоко», а лише підтверджуєте даний факт. Отже, Ваш висновок щодо «неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ»” є хибним і не відповідає дійсності. Таким чином, Ваша вимога не містить ніяких обґрунтувань неправомірності рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ». На підставі вищевикладеного, а також з огляду на те, що замовник під час здійснення закупівлі з метою ефективного використання коштів повинен дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій, будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено