-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Водолазне обстеження дна акваторії підводної частини пляжу
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2021 12:41 - 12.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
c4752f80ed9f42229e0f8262197a79b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-003043-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально ознайомившись з документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" виявило невідповідності, що суперечать вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося: «Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: – Довідку в довільній формі про наявність договору щодо надання аналогічних послуг, із зазначенням найменування ЄДР ЮО або ФОП та адреси замовників, предмету договору, номеру та дати договору, стану виконання зобов’язань за даним договором. - Відгук у довільній формі від виконавців договорів зазначених в Довідці щодо надання аналогічних послуг.»
Так, на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник-переможець ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" (далі - Переможець) надає Довідку Вих.182 від 13.04.2021р. (файл «Довідка досвід.pdf») в якій зазначено про досвід виконання аналогічного договору з ТОВ «Агро Транзит Інвест», та усупереч вимогам ТД у складі пропозиції Переможця відсутній відгук від ТОВ «Агро Транзит Інвест», що виступав контрагентом у зазначеному договорі. Окрім того, у складі прозиції відсутній відгук від ТОВ «Смарт-Мерітайм-Груп» щодо виконання Договору №211/20-066 від 24.07.2020р. Разом з тим, відгук, що надано від ТОВ «Кам’янський термінал» не містить дати та номеру договору, що унеможливлює ідентифікацію договору та не може бути належним підтвердженням успішного виконання аналогічного договору. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.1 ч.1 Ст. 31 Закону.
Окрім того, відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати – Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначити в листі тип, марку спеціалізованого обладнання, його кількість, технічний стан». Однак, Переможцем у складі пропозиції було надано Довідку Вих.180 від 13.04.2021р. (файл «Довідка обладнання.pdf») в якій відсутня інформація про тип обладнання (позиції 4,6-16,45) та марку обладнання (позиції 1,17,18, 25,32,30,29, 36,37,44,46), що не відповідає вимогам ТД Замовника.
2. Згідно з інформацією, що була подана у складі пропозиції Переможця розмір статутного . . капіталу ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" складає 113160,00 (сто тринадцять тисяч сто шістдесят) гривень 00 коп. Проте, відповідно до інформації, що розміщена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, розмір статутного капіталу складає 189760,00 (сто вісімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят) грн. 00 коп. Вищевикладене свідчить про недостовірність наданої ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" інформації, а пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 Ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Виходячи з положень п.9 ч.1 Ст.17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Відповідно до інформації з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" – відсутня. Отже, пропозиція Переможця має бути відхилена на підставі абз.1 п.1 ч.1 Ст. 31 Закону.
Принагідно слід зазначити, що під час детального ознайомлення з ходом процедури та підставами відхилення інших учасників, нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника до оцінки та розгляду тендерних пропозицій, що порушує принципи публічних закупівель викладені у Ст. 5 Закону. Така позиція Учасника Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" підтверджується діями Замовника в частині відхилення пропозиції ТОВ "ІНІЯ" саме, через відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Однак, відстутність такої інформації у іншого учасника, не завадила Замовнику прийняти протиправне рішення.
Учасник Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" приходить до висновку, що в діях Замовника наявні ознаки ГРУБИХ порушень принципів та норм, що закріплені Законом України «Про публічні закупівлі», застосовано дискримінаційний підхід, необ’єктивно та упереджено визначено переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВІМАР ОФФШОР", оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІМАР ОФФШОР» від 11.05.2021 (далі - Протокол). Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Разом з тим, Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" має намір повідомити, про порушення, що були виявлені в частині розробки та оприлюднення ТД. Так, Замовником було оприлюднено ТД, без урахування вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), а також під час підготовки тендерної документації не було застосовано вимоги спеціального законодавства, з урахуванням особливостей предмету закупівлі, не враховано «Правила охорони життя людей на водних об’єктах України» затверджені Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 10.04.2017 № 301, які є обов'язковими для підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також для громадян України, іноземців і осіб без громадянства.
Шановний Замовнику! Зауважуємо, що наразі у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, Держаудитслужба, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Учасників, протоколи засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги ТОВ "ВІМАР ОФФШОР". Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Завчасно дякуємо!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду 2.doc 25.05.2021 18:55
Дата подачі:
20.05.2021 10:28
Вирішення:
Підстави для задоволення скарги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено