• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по "Реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д-500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми"

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по "Реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д-500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми". • ДК 021:2015 – 71322000-1: Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.06.2021 р. 6. Умови оплати: Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. 7.Очікувана вартість предмету закупівлі: 200 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 8.Період уточненя інформації про закупівлю: до 06.04.2021 р. до 00-00 го. за Київським часом. 9.Кінцевий строк подання пропозицій: до 09.04.2021 р. до 01-00 го. за Київським часом. 10.Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 000,00 грн. (0,5%). 14.Інша інформація: І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника: • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Цінова пропозиція учасника, складена відповідно до Додатку 2 та виконаний у виді кошторисного розрахунку. • Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (дипломи, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва, тощо). • Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору: - договір, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/спеціфікаціями до договору; - акти виконаних робіт у повному обсязі; - довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі; * аналогічним договором вважається договір на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт/ реконструкцію каналізаційного колектора. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі (нова редакція).

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 11:06 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД»

Номер: 452c3b4a368e479ab412b87447d947c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-001078-c.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД»
Вимога:
Замовником Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради було опубліковано 31 березня 2021 року спрощену закупівлю на: «Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по "Реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д-500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми"». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 8 квітня 23:59, після проведення електронного аукціону, який відбувся 9 квітня 2021 року, пропозицію ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» було визначено як найбільш економічно вигідну пропозицію. Але Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №239/05.02.03-05/2021 від 12.04.2021 року. ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне: - В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №239/05.02.03-05/2021 від 12.04.2021 року зазначено, що відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасники, у складі своєї пропозиції на підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, мають надати документи (дипломи, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва, тощо). ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та на підтвердження зазначеної інформації надав окремим файлом кваліфікаційні сертифікати та свідоцтва на кожного працівника, зазначеного в довідці. Адже Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (дипломи, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва, тощо).» Тобто на виконання вимог Замовника Департамента інфраструктури міста Сумської міської ради необхідно було надати будь-який документ на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, який вказано в переліку. Адже Замовник ніяким чином не вказує в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що Учасникам потрібно надати кожний документ, який він зазначає, тобто і диплом, і кваліфікаційні сертифікати, і свідоцтва. Замовник лише перелічує в оголошенні документи, які можуть на його думку підтвердити інформацію щодо наявності в працівників достатнього рівня знань та досвіду роботи. Окрім того, зазначаємо, що Замовник після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами електронного аукціону ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД», одразу визнав переможцем наступного Учасника ФОП Поліщук Л.І., згідно протоколу №240/05.02.03-05/2021 від 12.04.2021 року, з яким Замовник вже мав досвід роботи у 2018 році, що підтверджується документами, які були надані ФОП Поліщук Л.І. в складі тендерної пропозиції, а саме у файлі під назвою: «4досвід.pdf». Якщо керуватися логікою Замовника, щодо причин відхилення нашої пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД», то пропозиція Учасника ФОП Поліщук Л.І. повинна була бути теж відхилена з наступних причин: Учасником Поліщук Л.І. в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність працівників, в якій зазначені: Поліщук Лідія Іванівна, Поліщук Василь Єгорович та Храбан Оксана Григорівна. На підтвердження інформації у довідці Учасник ФОП Поліщук Л.І. надав лише диплом на Поліщук Лідія Іванівна, але не надано кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво на даного працівника; на Поліщук Василь Єгорович надано кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво, але не надано диплом; на Храбан Оксана Григорівна лише диплом, але не надано кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво. Отже виходячи з цього пропозиція ФОП Поліщук Л.І. повинна була бути відхилена Замовником керуючись п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Враховуючи вищевказане, та норми чинного законодавства, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи закупівлі визначені Законом України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, недискримінація учасників, проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, що призвело до незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД». НАГОЛОШУЄМО, що відповідно до ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст. 164-14 КУпАП порушення законодавства про закупівлі, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення № UA-2021-03-31-001078-c про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» та визнати ПЕРЕМОЖЦЕМ даної закупівлі, оскільки пропозиція ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» повною мірою відповідає вимогам Замовника, які визначені в оголошенні. У разі незадоволення даної вимоги, ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» вимушене буде звернутись з позовною заявою до суду та скаргою до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу № UA-2021-03-31-001078-c.c1 від 13.04.2021 р. щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» повідомляємо наступне. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник повинен надати: «Довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (дипломи, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва, тощо).» На Вашу думку необхідно було надати будь-який документ на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, який вказано в переліку. Але в такому разі Замовником був би застосований сполучник «або». Замовник перелічує в оголошенні документи, які можуть на його думку підтвердити інформацію щодо наявності в працівників достатнього рівня знань та досвіду роботи. Учасником Поліщук Л.І. в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність працівників, в якій зазначені: Поліщук Лідія Іванівна, Поліщук Василь Єгорович та Храбан Оксана Григорівна. На підтвердження інформації у довідці Учасниця ФОП Поліщук Л.І. надала диплом на Поліщук Лідію Іванівну і кваліфікаційний сертифікат і свідоцтво на даного працівника. На Поліщука Василя Єгоровича наданий кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво. На Храбан Оксану Григорівну наданий диплом. Вимогами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не визначено, що вищезазначені документи подаються на кожного працівника, зазначеного в довідці. Після проведення електронного аукціону, керуючись вимогами ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає пропозицію учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною (до речі, ваша пропозиція найбільш економічно вигідна на 100 грн. ніж пропозиція ФОП Поліщук Л.І.) на відповідність умовам, визначеним в оголошенні. Так, при розгляді документів пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» встановлена невідповідність, що і призвело до відхилення. При проведенні спрощеної закупівлі Замовником забезпечено ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснена за принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Враховуючи вищевказане та норми чинного законодавства Замовник не порушив основні принципи закупівлі визначені Законом України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, недискримінація учасників, проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням. До речі хочу зазначити, що диспозиція ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 164-14 КУпАП передбачає відповідальність тільки за здійснення дій чи бездіяльності Замовників при проведенні тендерних процедур. Замовником не відхилялась тендерна пропозиція на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), а отже не тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищевикладене, рішення № UA-2021-03-31-001078-c про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» скасоване не буде, а вимогу № UA-2021-03-31-001078-c.c1 не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено