• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 09210000-4 Мастильні засоби (Поставка мастила та оливи для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Поставка мастила та оливи для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Завершена

37 586.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 375.86 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 10:56 - 06.04.2021 11:10
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження учасників процедури закупівлі

Номер: 36e6ec80de114785bceb39d1e8892f32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000998-c.c1
Назва: Обмеження учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Закупівельник−"Укргідроенерго" , ознайомившись з Вашим оголошенням тендерної закупівлі , було виявлено ,що здійснення закупівлі мастила в асортименті єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники мастильних засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік предмету закупівлі, деякі мастила можуть бути запропоновані лише окремими дистриб’юторами або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України шляхом визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) та зробіти другим лотом таку позицію як: Олива двохтактна моторна Quick Silver 2T Premium Plus NC-W3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Згідно частини 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, ця частина закону вказує також на те, що Замовник в спрощеній закупівлі може вказувати конкретну торгівельну марку чи фірму і це не вважається дискримінацією Учасника закупівлі. До того ж в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив, що товари зазначаються з конкретним виробником та моделлю з метою апаратної уніфікації та гарантованої технічної сумісності з наявним обладнанням. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком Замовника закупівлі. Таким чином, Замовник під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання продукції планується здійснювати невеликими партіями, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для Замовника доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти Замовник не вбачає необхідності та не вважає це дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2021 17:03