-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
3 924 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 240.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2021 10:38 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації
Номер:
c1c8354144624004b7974b88f04b71a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-001493-a.c2
Назва:
Вимога щодо роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня!
Дякуємо за надану відповідь від 02.04.2021 року.
Але відповідь не стосується суті предмета закупівлі і не має жодного відношення до нашого запитання. А саме, роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації на накладки ізолюючі в комплекті:
1. Накладка ізолююча – одна пара (2 шт.);
2. Планки стопорні (металеві пластини) – 4 шт. товщиною 5±0,2мм довжиною 430 ±1мм, шириною 50 мм з 3-ма отворами під стикові болти;
3. Прокладка торцева ізолююча товщиною 4 мм – 2 шт. або товщиною 8 мм – 1 шт. Для виготовлення прокладок повинні бути застосовані матеріали з поліаміду марки ПА 6-210 КС згідно ОСТ 6-11-498-79 або поліетилену марки 15803-020 згідно ГОСТ 16337-77.
4. Болти стикові 2М27х180 – 6 шт. у зборі із шайбою одновитковою колійною та гайкою для болтів стикових 2М27х180.
Тому, просимо надати роз’яснення по суті запитання, а саме, роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації. Нижче наводимо текст Вимоги, який ми надавали раніше:
Стики ізолюючі з композитними накладками використовуються на залізниці в Україні більше 20 років. Кожен з виробників зазначеної продукції мав технічні умови, які погоджував з ПАТ «Укрзалізниця» в встановлений законом спосіб. Єдиного галузевого або державного стандарту до 2019 року не існувало.
З прийняттям у 2019 році ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) ситуація змінилася принципово. Тепер кожному виробнику для участі в тендері необхідно обов’язково надати сертифікат відповідності, що засвідчує відповідність продукції, що виробляється, вимогам загальнодержавного вищезазначеного стандарту.
Для отримання такого сертифікату необхідно вирішити наступні питання:
1. Технологічне: розробити композитний матеріал (якщо мова йде про композитні накладки), що дозволяє накладці стиковій ізолюючій витримувати навантаження, вказані в ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT)
2. Адміністративне: через відсутність в Україні центру (або центрів), які проводять випробування де можливо було би провести випробування стиків ізолюючих у повному обсязі (з кліматичними випробуваннями включно), виробники змушені проводити весь комплекс випробувань (випробування дослідних зразків, заводські, типові, приймально-здавальні, сертифікаційні) за кордоном.
Якщо врахувати той факт, що вирішення першої проблеми полягає в заміні поліефірних смол на епоксидні, які в Україні не виробляються, то стає цілком зрозумілим, що собівартість стиків ізолюючих з композитними накладками, що мають відповідати вимогах ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) доволі висока. Це, в свою чергу, не дозволяє виробникам запропонувати ціну, зазначену в тендерній документації Замовника та поставити продукцію за цінами попередніх років, коли накладки вироблялися з поліефірних смол за власними технічними умовами.
Просимо надати роз’яснення щодо ціни, яка вказана в тендерній документації щодо відповідності вказаної ціни вимогам ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Компанія ТОВ «ТРАНСПОЛІКОМ» готова надати додаткові роз’яснення щодо своєї вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога.pdf 07.04.2021 09:09
Дата подачі:
07.04.2021 09:09
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі визначено за результатами маркетингового дослідження ринку виробників і постачальників та з урахуванням вартісних показників останньої закупівлі даної продукції підрозділами АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації
Номер:
723483cba55c455f880dcc715af08378
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-001493-a.c1
Назва:
Вимога щодо роз’яснення ціни, яка вказана в тендерній документації
Вимога:
Стики ізолюючі з композитними накладками використовуються на залізниці в Україні більше 20 років. Кожен з виробників зазначеної продукції мав технічні умови, які погоджував з ПАТ «Укрзалізниця» в встановлений законом спосіб. Єдиного галузевого або державного стандарту до 2019 року не існувало.
З прийняттям у 2019 році ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) ситуація змінилася принципово. Тепер кожному виробнику для участі в тендері необхідно обов’язково надати сертифікат відповідності, що засвідчує відповідність продукції, що виробляється, вимогам загальнодержавного вищезазначеного стандарту.
Для отримання такого сертифікату необхідно вирішити наступні питання:
1. Технологічне: розробити композитний матеріал (якщо мова йде про композитні накладки), що дозволяє накладці стиковій ізолюючій витримувати навантаження, вказані в ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT)
2. Адміністративне: через відсутність в Україні центру (або центрів), які проводять випробування де можливо було би провести випробування стиків ізолюючих у повному обсязі (з кліматичними випробуваннями включно), виробники змушені проводити весь комплекс випробувань (випробування дослідних зразків, заводські, типові, приймально-здавальні, сертифікаційні) за кордоном.
Якщо врахувати той факт, що вирішення першої проблеми полягає в заміні поліефірних смол на епоксидні, які в Україні не виробляються, то стає цілком зрозумілим, що собівартість стиків ізолюючих з композитними накладками, що мають відповідати вимогах ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) доволі висока. Це, в свою чергу, не дозволяє виробникам запропонувати ціну, зазначену в тендерній документації Замовника та поставити продукцію за цінами попередніх років, коли накладки вироблялися з поліефірних смол за власними технічними умовами.
Просимо надати роз’яснення щодо ціни, яка вказана в тендерній документації щодо відповідності вказаної ціни вимогам ДСТУ ГОСТ 33185:2016 (ГОСТ 33185-2014, IDT) та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Компанія ТОВ «ТРАНСПОЛІКОМ» готова надати додаткові роз’яснення щодо своєї вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога.pdf 01.04.2021 14:56
Дата подачі:
01.04.2021 14:56
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Ходова частина вагонів включає в себе колісні пари, букси (в т.ч. кільце для букс) з підшипниками і ресорне підвішування (пружини), що сприймають від вагона навантаження і забезпечують його безпечний і плавний рух. Ресорне підвішування - елемент, призначений для пом'якшення ударів і зменшення амплітуди коливань, що передаються від колісних пар через букси на раму. Позиції включені в один лот, оскільки кільце лабіринтове, пружина візка внутрішня, пружина візка зовнішня є складовими частинами ходової частини вагона та впливають на безпеку руху.
Статус вимоги:
Відхилено