-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба "Хек" (молодий, тушка, сухої заморозки, без луски)
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2021 10:36 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Номер:
c6ff26b55d2144c8831e111e84e9c4f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-31-001464-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 07.05.2021 року було визначено переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ". ФОП Марченко з даним рішенням не погоджується.
1. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
07.11.2020 року електронний підпис (ЕЦП) на підставі Закону України "Про електронні довірчі послуги" не може використовуватися.
Тобто тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений саме кваліфікований електронний підпис.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Наведена в зазначеному листі інформація була продубльована на сайті Антимонопольного комітету України «Інформація щодо електронних підписів» від 04.03.2021 року «…якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.». Тобто, підпис вважається кваліфікованим, якщо при перевірці на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «кваліфікований». URL: amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv
Практика Антимонопольного комітету України щодо зазначеної підстави містить в наступних рішеннях: № 8801-р/пк-пз від 22.04.2021 (UA-2020-12-30-001167-a); № 8816-р/пк-пз від 22.04.2021 (UA-2021-03-01-010463-a); № 8623-р/пк-пз від 21.04.2021 (UA-2021-02-15-002328-b)
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" підписує свою тендерною пропозицію підписом, при перевірці якого на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а отже не може вважатися кваліфікованим.
Отже, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" не виконав вимоги тендерної документації і тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована.
2. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" у складі пропозиції надає файл під назвою «16Довідка щодо тех вимог», який містить просто скопійований текс із Додатку 2 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація: «повинен відповідати діючим стандартам…», «має бути в належній фасовці…», «повинен бути не менше…».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН», а не «БУДЕ», а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" та скасувати рішення про визначення його переможцем за невідповідність тендерній документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- 26- протокол.PDF 14.05.2021 15:01
Дата подачі:
11.05.2021 11:19
Вирішення:
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №4" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 14.05.2021р. розглянуто вимогу про скасування рішення тендерного комітету про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОДФІШ" переможцем тендеру на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, яка оприлюднена в системі Prozorro 11.05.2021. (закупівля UA-2021-03-31-001464-a).
В результаті розгляду вимоги встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства замовник визначив, що:
1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі”:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Згідно приписів частини 2 статті 17 Законів України "Про електронні довірчі послуги": Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Підпунктом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. №193 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021), передбачено, що:
1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону;
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Посилання ФОП Марченко на рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8801-р/пк-пз від 22.04.2021 (UA-2020-12-30-001167-a); № 8816-р/пк-пз від 22.04.2021 (UA-2021-03-01-010463-a); № 8623-р/пк-пз від 21.04.2021 (UA-2021-02-15-002328-b) є безпідставним, оскільки, замовники, вище вказаних процедур закупівель, прямо вказували у тендерній документації, що документи тендерної пропозиції мають бути підписані виключно КЕП.
При цьому в пункті 1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства замовник не визначав, що на тендерну пропозиції має бути накладений виключно КЕП.
З огляду на вимоги пункту 1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, приписів частини 2 статті 17 Законів України "Про електронні довірчі послуги", підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. №193 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021), накладення ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОДФІШ" на тендерну пропозицію удосконаленого електронного підпису, який базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів не є порушенням вимог тендерної документації та норм чинного законодавства.
2. Відповідно до пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства замовник визначив, що:
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, “інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації”.
Відповідно до пункту 6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства замовник визначив, що:
“6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 до тендерної документації”.
Конкретної форми для оприлюднення інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 до тендерної документації, замовник не визначав.
Таким чином, учасники процедури закупівлі мали можливість підтвердити відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 до тендерної документації, шляхом оприлюднення складених ними окремих документів або шляхом оприлюднення загальної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, що і було зроблено учасником - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОДФІШ".
Відповідно до частини 6 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”: інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних.
Відповідно до частини 1 статті 10-1 Закону України "Про доступ до публічної інформації": публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання.
Відповідно до частини 2 статті 10-1 Закону України "Про доступ до публічної інформації": публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.
Враховуючи вище викладене, учасники процедури закупівлі мають право копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних, оприлюднену замовником у складі тендерної документації.
Постає лише питання: в якому контексті використовується учасником публічна інформація у формі відкритих даних, оприлюднена замовником.
Учасник ПРИВАТНTЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" використав публічну інформацію у формі відкритих даних, оприлюднену замовником в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, для складання власного документу, а саме, Довідки №16/04-07 від 16.04.2021р.
Посилання ФОП Марченко на рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c) та рішення №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначено, що наявність формулювання “повинно” і “має бути” не вважається підтвердженням вимогам Замовника, є безпідставним, оскільки, в вище зазначених закупівлях оскаржуються документи іншої правової природи, які були надані учасниками переможцями процедур закупівель у складі тендерних пропозицій.
Зокрема, учасник переможець закупівлі UA-2019-07-29-000183-а Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДАГРОКОМ" надав у складі тендерної пропозиції Додаток 4 до тендерної документації, завірений власним підписом та печаткою, який не є документом, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Учасник переможець закупівлі UA-2020-12-11-005399-c ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" надав у складі тендерної пропозиції Додаток 4 до тендерної документації, завірений власним підписом та печаткою та гарантійний лист від 25.12.2020р. № КЦ 70/24, де міститься інформація, що ТОВ "Журавка" гарантує, що предмет закупівлі, буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до Оголошення, які не є документами, що підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ" оприлюднив у складі тендерної пропозиції Довідку №16/04-07 від 16.04.2021р., яка є офіційним документом інформаційного характеру, в якій учасник у стверджувальній формі описує та підтверджує факт, що відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним вимогам до товару, встановленим замовником, зокрема, шляхом включення до довідки таких вимог замовника з технічної специфікації на закупівлю 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, оприлюдненої у вигляді відкритих даних, відповідно до частини 1 статті 10-1 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
За результатами опрацювання вимоги ФОП Марченко, оприлюдненої в системі Prozorro 11.05.2021 (закупівля UA-2021-03-31-001464-a), тендерним комітетом не встановлено підстав для її задоволення та дискваліфікації тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОДФІШ".
Статус вимоги:
Відхилено