• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи

Поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи

Завершена

484 838.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 424.19 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 09:38 - 06.04.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА на рішення уповноваженої особи з спрощених закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі (протокол №41 від 19.04.2021р.)

Номер: 9ce85d3feccb463fa5e823dd687b31d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000235-b.c2
Назва: СКАРГА на рішення уповноваженої особи з спрощених закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі (протокол №41 від 19.04.2021р.)
Вимога:
Миколаївською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського потру), що діє в інтересах Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник) було опубліковано оголошення на проведення спрощеної закупівлі «Поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи» (UA-2021-03-31-000235-b) (далі - Оголошення). ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС» (далі – Учасник, Скаржник) прийняв участь у вказаній закупівлі. Протоколом уповноваженої особи про відхилення пропозиції Учасника від 19.04.2021р. № 41 пропозицію Учасника було відхилено з підстав: «Учасник закупівлі ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України з додатком, в якому відсутні такі види робіт, як торкретування, що суперечить п.5 Додатку 1 документації та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, згідно п.13 ч.1 ст.14 Закону». З висновками уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника неможливо погодитися з огляду на наступне. Визнання Регістра судноплавства України розповсюджується на підприємства, які виконують роботи (послуги) ГТС, перелік яких розміщений на офіційному сайті КТ «Регістр судноплавства України» за посиланням http://shipregister.ua/firms/gts.pdf Саме на зазначені у переліку види робіт (послуг) Регістр судноплавства України видає Свідоцтва про визнання. Серед розміщених на офіційному сайті переліку робіт (послуг) відсутній такий вид роботи (послуги), яку вимагає Замовник у Оголошенні, як торкретування. А отже зазначена вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Слід зазначити, що торкретування – це нанесення (під тиском) на оброблювальну поверхню шару бетону або глини, щоб зробити її щільною, водонепроникною, вогнестійкою тощо, а отже даний вид робіт відноситься до будівництва і виділяти даний вид робіт в окремий не є раціональним. У складі тендерної пропозиції Скаржник надав Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України за №9-4-24-21 від 30.03.2021 р. з додатком до Свідоцтва, який має вид робіт, в тому числі «- будівництво, реконструкція та ремонт гідротехнічних споруд», що на думку Скаржника є достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Також для виконання робіт, що є предметом закупівлі, Учасник володіє необхідним обладнанням та має відповідний досвід роботи, в тому числі й з торкретування, що підтверджує надані у складі Тендерної пропозиції Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та аналогічні договори. Ще за результатами аукціону пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною для Замовника. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Скасувати протокол уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції Учасника від 19.04.2021р. №41 та визнати переможцем ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, яка надійшла на електронний майданчик smarttend-er.biz за адресою UA-2021-03-31-000235-b по закупівлі: поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи інформуємо: Торкретуванням прийнято вважати бетонні роботи, при виконанні яких цементно-піщаний розчин наноситься на поверхню під тиском повітря. У виробництві торкретування застосовується в двох напрямках. Перший напрямок - це зведення будівельних конструкцій, коли на арматуру з односторонньою опалубкою наноситься робоча суміш в кілька шарів і отримується монолітне споруда. Другий напрямок - це виробництво ремонтних робіт і нанесення захисних шарів. Як правило, робоча суміш наноситься в один шар і виконує зміцнюючу, захисну, ізолюючу або іншу функцію. В додатку до Свідоцтва про визнання Регістра судноплавства України № 9-4-24-21 від 30.03.2021 в найменуванні робіт зазначено: будівництво, реконструкція та капітальний ремонт гідротехнічних споруд. Згідно п.3.2 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», до будівництва відноситься: нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва. Відновлення захисного шару залізобетонних поверхонь методом торкретування входить складу послуги з поточного ремонту причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи. У нашому випадку торкретування входить до робіт з поточного ремонту, а не до складу робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення об’єктів будівництва. Серед розміщених на офіційному сайті переліку робіт (послуг), на які видається Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України, крім будівництва, реконструкцію та капітальний ремонт ГТС, є - інші роботи (по замовленню заявника). Саме до інших робіт відноситься торкретування. Оскільки поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) носить специфічний характер і вимагає надання послуги із відновлення захисного шару залізобетонних поверхонь методом торкретування, то нашу вимогу вважаємо абсолютно законною і такою, яка не носить дискримінаційного характеру. Керуючись п. 13 ч. 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому була відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2021 10:49
Вимога
Відкликано скаржником

СКАРГА на рішення уповноваженої особи з спрощених закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі

Номер: a7790faf0cd5427694c6f63ad9027b44
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000235-b.a1
Назва: СКАРГА на рішення уповноваженої особи з спрощених закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції учасника спрощеної закупівлі
Вимога:
Миколаївською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського потру), що діє в інтересах Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник) було опубліковано оголошення на проведення спрощеної закупівлі «Поточний ремонт причалу №6 (інв. №1031034) за кодом ДК 021:2015 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи» (UA-2021-03-31-000235-b) (далі - Оголошення). ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС» (далі – Учасник, Скаржник) прийняв участь у вказаній закупівлі. Протоколом уповноваженої особи про відхилення пропозиції Учасника від 19.04.2021р. № 41 пропозицію Учасника було відхилено з підстав: «Учасник закупівлі ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України з додатком, в якому відсутні такі види робіт, як торкретування, що суперечить п.5 Додатку 1 документації та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, згідно п.13 ч.1 ст.14 Закону». З висновками уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника неможливо погодитися з огляду на наступне. Визнання Регістра судноплавства України розповсюджується на підприємства, які виконують роботи (послуги) ГТС, перелік яких розміщений на офіційному сайті КТ «Регістр судноплавства України» за посиланням http://shipregister.ua/firms/gts.pdf Саме на зазначені у переліку види робіт (послуг) Регістр судноплавства України видає Свідоцтва про визнання. Серед розміщених на офіційному сайті переліку робіт (послуг) відсутній такий вид роботи (послуги), яку вимагає Замовник у Оголошенні, як торкретування. А отже зазначена вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Слід зазначити, що торкретування – це нанесення (під тиском) на оброблювальну поверхню шару бетону або глини, щоб зробити її щільною, водонепроникною, вогнестійкою тощо, а отже даний вид робіт відноситься до будівництва і виділяти даний вид робіт в окремий не є раціональним. У складі тендерної пропозиції Скаржник надав Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України за №9-4-24-21 від 30.03.2021 р. з додатком до Свідоцтва, який має вид робіт, в тому числі «- будівництво, реконструкція та ремонт гідротехнічних споруд», що на думку Скаржника є достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Також для виконання робіт, що є предметом закупівлі, Учасник володіє необхідним обладнанням та має відповідний досвід роботи, в тому числі й з торкретування, що підтверджує надані у складі Тендерної пропозиції Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та аналогічні договори. Ще за результатами аукціону пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною для Замовника. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Скасувати протокол уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції Учасника від 19.04.2021р. №41 та визнати переможцем ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додався файл
Дата скасування: 21.04.2021 10:35