• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лазерні принтери

Торги не відбулися

215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 075.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 09:34 - 17.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо технічних характеристик в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі". Частина 2.

Номер: 39b334d174914564b97306bbd2db6e1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000220-b.b3
Назва: Вимога щодо технічних характеристик в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі". Частина 2.
Вимога:
Шановний Замовнику ! Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника. Що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. В Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі " містяться технічні вимоги до Лазерних принтерів, яким за сукупністю відповідає виключно техніка Canon. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Наголошуємо, що дане технічне завдання виписано конкретного під одного виробника! І потребує змін. Саме в несуттєвій частині завдання. Ще раз по пунктам: 1) "Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщується Замовником на офіційному вебпорталі" - жодного обгрунтування нема, лише вимоги. 2) "В додатку 1 до тендерної документації Замовником не лише зазначено вираз “або еквівалент”, а й додатково роз’яснено можливість пропозиції еквіваленту в примітці. Таким чином, тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником товару лише певного виробника чи певної торгової марки, тендерною документацією надано можливість пропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі." - виписано так, що аналоги не можуть бути запропоновані. Спираючись на дрібниці, які пропонуємо виправити. 3) "Головне управління Пенсійного фонду у Волинській області є бюджетною установою, а тому зобов’язане у своїй діяльності дотримуватися принципу максимальної економії коштів, в тому числі під час споживання енергоносіїв. Закупівля принтерів, що надмірно споживають електроенергію призведе до нераціонального використання бюджетних коштів". - саме так! А для визначення потрібні саме максимальні показники споживання або за конкретний період. Або з чіткою прив'язкою до типу та методу тестування. "Середні приблизні" величини - це ні про що. Керуючись таким методом оцінки, можемо припускати, що 70 - це приблизно 100... Або, наприклад, рахувати річне споживання пристрою за рік. Вважати, що пристрій працює лише 1 годину на добу при максимальному навантаженні, інший час - очікує. Чи вважати, що він працює лише 10 хвилин на добу, а весь інший час - вимкнений. На що орієнтуватись? Це не є якісною оцінкою - "приближене середнє"! Необхідно їх виключити як було зазначено. 4) "Рівень шуму техніки також є важливим для Замовника. З метою виконання завдань, покладених на працівників Головного управління Фонду, вкрай важливим є забезпечення комфортних умов праці спеціалістів Замовника. Завдання, що виконуються працівниками Головного управління, вимагають, крім відповідної компетенції, уваги та концентрації. Надмірний рівень шуму техніки створить дискомфорт для працівників та погіршить якість виконання покладених на них завдань. Виконання завдань, покладених на працівників Головного управління Фонду, вимагає значних обсягів друку." - звичайно, це так! Але в своїй діяльності державні установи як мінімум повинні дотримуватись законів Україні та установлений санітарних норм. А не маркетинговими характеристиками конкретного виробу, конкретного виробника. Вимога рівень шуму (Сила звуку: у робочому режимі: не більше 6,34 Б, у режимі очікування: безшумний, Звуковий тиск:, у робочому режимі: 49,2 дБА, у режимі очікування: безшумний ) - є неправомірною і нічим не аргументованою. Оскільки відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України N 463 від 22.02.2019 чітко встановлені норми - 50 дБА - цілодобово для офісних приміщеня, 40 - рівень тиску NC (з допустимим перевищенням до +15 від вказаних величин). 5) Виконання завдань, покладених на працівників Головного управління Фонду, вимагає значних обсягів друку. Тому під час встановлення вимог до витратних матеріалів принтерів враховано необхідність мінімізації витрат часу та фінансових ресурсів під час технічного обслуговування та заправки відповідного обладнання. Внесення запропонованих Вами змін в частині витратних матеріалів може призвести до отримання Замовником техніки з картриджами гіршої якості, що є неприйнятним. - жодним чином не може призвести.Лише призводить до порушення закону і прописування в завданні конкретного виробника. Якщо є спеціальні критерії, щодо друкувального механізму, типу тонера, швидкості надання сервісних послуг - то це потрібно окремо зазначити. Не порушуючи закон. Сподіваємось, що цієї аргументації і фактів буде достатньо для внесення відповідних змін (Вимога щодо технічних характеристик в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі " від 06,04,2021). Що призведе до купівлі найоптимальнішного варіанту обладнання з технічної точки зори та значної економії бюджетних коштів. І уникнемо в майбутньому затягування процесу купівлі на період розгляду аналогічних скарг до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Повторно наголошуємо, що Замовник під час проведення процедури відкритих торгів повністю дотримується принципів публічних закупівель, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) та забезпечує вільний доступ необмеженого кола учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм до участі у закупівлі. Положення тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону та жодним чином не обмежують конкуренції. Частиною 4 статті 23 Закону Замовнику надано право зазначити у технічних специфікаціях посилання на конкретну марку чи виробника, за умови, якщо воно обгрунтоване та містить вираз “або еквівалент”. В додатку 1 до тендерної документації Замовником не лише зазначено вираз “або еквівалент”, а й додатково роз’яснено можливість пропозиції еквіваленту в примітці. Тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником товару лише конкретного виробника чи певної торгової марки, тендерною документацією надано можливість пропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі. При цьому, запропонований товару має відповідати вимогам Замовника, тобто бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками. Замовник не може виключити запропоновані Вами технічні характеристики. Зазначені параметри повністю обгрунтовані та необхідні для отримання замовником техніки належної якості. Замовник в своїй діяльності повністю дотримується чинного законодавства України. Ваші твердження щодо недотримання чинного законодавства помилкові. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.04.2021 09:39
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо технічних характеристик в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі "

Номер: f947e6fa1633459c9209de570dad3e30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000220-b.c2
Назва: Вимога щодо технічних характеристик в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі "
Вимога:
Шановний Замовнику ! Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника. Що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. В Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі " містяться технічні вимоги до Лазерних принтерів, яким за сукупністю відповідає виключно техніка Canon. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додаток 1 до тендерної документації "Вимоги до предмета закупівлі ", а саме : Споживання енергії: (Максимум: прибл. 870 Вт або менше, У робочому режимі: у середньому прибл. 330 Вт,У режимі очікування: у середньому прибл. 1,8 Вт або менше,У режимі сну: у середньому прибл. 0,8 Вт або менше, Середнє споживання електроенергії (TEC): 0,47 кВт·год/тижд.) - виключити взагалі або виключити приблизні та середні значення, які не є істотнніми. І без вказання типу чи виду тестувань не можуть бути доведені або спростовані. Залишити лише пікове навантаження при необхідності. Canon вказує ці показники лише в маркетингових цілях. Оскільки, як вище зазначено, вони не можуть бути спростовані чи підтверджені. Більшість інших виробників взагалі не вказують подібні величини, адже це не доцільно с технічної та технологічної точки зору. Рівень шуму (Сила звуку: у робочому режимі: не більше 6,34 Б, у режимі очікування: безшумний, Звуковий тиск:, у робочому режимі: 49,2 дБА, у режимі очікування: безшумний ) - аналогічно до попереднього пункту. Важливою може бути лише максимальна позначка шуму в будь-якому режимі. Тому вказуємо на необхідність виключити. Мови принтера - UFRII LT - виключити! Власна назва мови GDI від Canon. Витратні матеріали - картридж 725 (1600 сторінок) - виключити номер 725! Таке маркування лише у Canon. Залишити лише ресурс. Виробник картриджа чітко зазначає сумісніть 725-го картриджу лише з пристроями Canon. Посилання на офіційні ресурси виробника: https://store.canon.co.uk/canon-725-toner-cartridge/3484B002/ та https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/ . Звертаємо Вашу увагу, що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних х-к! Але надають можливість розширити конкуренцію. Що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник під час проведення процедури відкритих торгів повністю дотримується принципів публічних закупівель, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) та забезпечує вільний доступ необмеженого кола учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм до участі у закупівлі. Положення тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону та жодним чином не обмежують конкуренції. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону у разі наявності у технічних специфікаціях посилання на конкретну марку чи виробника воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщується Замовником на офіційному вебпорталі. В додатку 1 до тендерної документації Замовником не лише зазначено вираз “або еквівалент”, а й додатково роз’яснено можливість пропозиції еквіваленту в примітці. Таким чином, тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником товару лише певного виробника чи певної торгової марки, тендерною документацією надано можливість пропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі. При цьому, запропонований товару має відповідати вимогам Замовника, тобто бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками. Зрозуміло, що у разі невідповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена. Замовник не може виключити вимоги щодо споживання енергії лазерним принтером. Головне управління Пенсійного фонду у Волинській області є бюджетною установою, а тому зобов’язане у своїй діяльності дотримуватися принципу максимальної економії коштів, в тому числі під час споживання енергоносіїв. Закупівля принтерів, що надмірно споживають електроенергію призведе до нераціонального використання бюджетних коштів. Рівень шуму техніки також є важливим для Замовника. З метою виконання завдань, покладених на працівників Головного управління Фонду, вкрай важливим є забезпечення комфортних умов праці спеціалістів Замовника. Завдання, що виконуються працівниками Головного управління, вимагають, крім відповідної компетенції, уваги та концентрації. Надмірний рівень шуму техніки створить дискомфорт для працівників та погіршить якість виконання покладених на них завдань. Виконання завдань, покладених на працівників Головного управління Фонду, вимагає значних обсягів друку. Тому під час встановлення вимог до витратних матеріалів принтерів враховано необхідність мінімізації витрат часу та фінансових ресурсів під час технічного обслуговування та заправки відповідного обладнання. Внесення запропонованих Вами змін в частині витратних матеріалів може призвести до отримання Замовником техніки з картриджами гіршої якості, що є неприйнятним. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.04.2021 09:39
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: c69f63e91af0425794b5d5009dd75e78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000220-b.c1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. . Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторизаційний лист – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Авторизаційний лист є документом, що підтверджує партнерські відносини учасника процедури закупівлі та виробника товару та право учасника на реалізацію і сервісне обслуговування відповідного товару. Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Зазначена норма стосується документів, що вимагаються тендерною документацією, але не передбачені чинним законодавством для учасника, виходячи із виду особи учасника, його організаційно-правової форми і т.д. Для прикладу, для фізичної особи-підприємця чинним законодавством не передбачено наявності статуту. Відповідно, фізична особа-підприємець статуту не подає. Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, для прикладу, видаються лише фізичній особі, а тому юридичною особою такі документи на подаються. Вимога надання авторизаційного листа від виробника товару, встановлена Замовником, є обгрунтованою. Ця вимога встановлена з метою мінімізації ризиків поставки неліцензійного, низькоякісного чи некомплектного товару. Авторизаційний лист необхідний для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та як підтвердження права учасника відкритих торгів на постачання товару на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товару через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактного товару, чи товару який був у використанні. Авторизаційний лист від виробника також дозволяє Замовнику уникнути постачання товару на який не розповсюджується гарантійна підтримка виробника, що є надзвичайно важливим для Замовника. Замовник заперечує висловлене Вами твердження що “дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника”. Замовник повністю дотримується відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не вчиняє жодних корупційних дій і зловживань та у жодному випадку не встановлює вимог “під конкретного учасника”. Для Замовника важливо отримати якісний, ліцензійний товар. Від якого саме учасника буде отримано товар за результатами закупівлі для Замовника не є важливим, жодних попередніх домовленостей із потенційними учасниками Замовник не має. Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише безпосередньо виробником але й офіційним представником виробника в Україні. На сьогодні замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам відкритих торгів. Замовник під час проведення процедури відкритих торгів повністю дотримується принципів публічних закупівель, встановлених Законом та забезпечує вільний доступ необмеженого кола учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм до участі у закупівлі. Таким чином, Замовник не вважає встановлену вимогу дискримінаційною та не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.04.2021 09:39