• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до колійних машин ( опора, налічники) (Лот №1 - опора в зборі; Лот №2 - налічники) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2, 3 розділу ІІІ тендерної документації

Торги не відбулися

449 210.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 493.60 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 09:27 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: f3087e3a474a4b90ba33368b468e8840
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000560-a.c4
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА 31.03.2021 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua оприлюднено оголошення (номер у ЦБД UA-2021-03-31-000560-a, ID у ЦБД 3f30fdd8531242a1b78c2d1e5064deff) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів запасних частин до колійних машин (опора, налічники) (лот №1 – опора в зборі; лот №2 – налічники), код ДК 021:2015-34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху). Замовник торгів – Акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (місцезнаходження ВП: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, ідентифікаційний код ВП 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі за лотом № 1 – 350490 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі за лотом № 2 – 98720 грн. Очікувана загальна вартість предмета закупівлі – 449210 грн. Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «БНТ» (ідентифікаційний код 21857762), Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕММАШ» (ідентифікаційний код 38331334), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИЛДОРІНВЕСТ» (ідентифікаційний код 37898800), якими подані відповідні тенедрні пропозиції. Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є їх ціна. Згідно частин 9, 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Протоколами розгляду тендерних пропозицій від 18.05.2021 року № 514 і від 27.05.2021 року № 642 тендерні пропозиції ТОВ «БУДРЕММАШ» і ТОВ «БНТ», відповідно, відхилені, після чого замовник перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». Проте протоколом розгляду тендерних пропозицій від 03.06.2021 року № 711, опублікованим на веб-порталі https://prozorro.gov.ua 04.06.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» відхилено через її не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: у порушення пункту 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації та пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» наданий у складі тендерної пропозиції акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 складено без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури). При цьому торги на закупівлю запасних частин до колійних машин (опора, налічники) по лоту № 1, 2 згідно пункту 3 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» скасовано через відхилення всіх тендерних пропозицій. Разом з тим таке рішення тендерного комітету є необгрунтованим і незаконним, а тендерна пропозиція ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» не підлягала відхиленню у зв’язку з відсутністю передбачених законом для цього підстав. Дане рішення тендерного комітету порушує права ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» як учасника торгів на належний розгляд його тендерної пропозиції. Додатком 2 до тендерної документації встановлено іінформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, а також перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним якісним та кількісним характеристикам. Згідно пункту 2 розділу ІІ такого додатку для підтвердження виконання заданих вимог на товар учасник торгів повинен надати один з таких документів: 1) для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві – на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва: - протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року; - акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. 2) для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) - копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року; - копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. На виконання зазначених вимог ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» для підтвердження виконання заданих вимог на товар та освоєння виробництва надало акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01, згідно ДСТУ 8634:2016 «Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Настанова щодо розроблення та поставлення на виробництво нехарчової продукції», який набув чинності 01.01.2018 року. Відповідно до пункту 4.5 ДСТУ 8634:2016 розроблення продукції можливе за власною ініціативою розробника, яким у даному випадку є ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». Згідно пункту 4.7 ДСТУ 8634:2016 за ініціативного розроблення продукції інтереси споживача представляє основний споживач. У разі, якщо основного споживача для цього виду продукції не встановлено, його визначає розробник. На даний вид продукції, запасні частини до колійних машин, неможливо визначити основного споживача, оскільки такі запасні частини використовуються у різних галузях промисловості. Пунктом 7.2 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що склад приймальної комісії затверджує розробник, у даному випадку – ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». У зв’язку з ініціативною розробкою та неможливістю визначення основного споживача, склад комісії визначається самим розробником відповідно до пункту 4.7 ДСТУ 8634:2016. Таким чином оскільки відповідні запасні частини, що є предметом оскаржуваної електронної закупівлі, використовуються у різних галузях промисловості, ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» правомірно, обгрунтовано та у повній відповідності до вимог ДСТУ 8634:2016 проведено відповідну процедуру освоєння виробництва зазначеної продукції та складено акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ». Враховуючи вищенаведене ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» не вбачає у своїх діях порушення вимог тендерної документації та вважає, що тендерну пропозицію відхилено помилково та безпідставно. Разом з тим такі обставини не враховані замовником торгів під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ», їм не надано належної фактичної та правової оцінки, що призвело до прийнняття тендерним комітетом незаконного і небгрунтованого рішення про відхилення такої тендерної пропозиції та скасування торгів, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» у даній процедурі закупівлі. Також слід зауважити, що у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 03.06.2021 року № 711 зазначено про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «ЖИЛДОРІНВЕСТ», яке не є учасником відповідних торгів, не подавало тендерну пропозицію і не має ніякого відношення до учасника таких торгів ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ», тендерну пропозицію якого незаконно і необгрунтовано відхилено. Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність і необгрунтованість прийнятого ним рішення та необхідність його скасування. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Враховуючи наведене права та законні інтереси ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» і скасування торгів та відновити процедуру закупівлі з моменту прийняття попереднього законного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БНТ» і повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 як наступну найбільш економічно вигідну з урахуванням правомірності складання акту кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ». На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 та скасування торгів; - відновити процедуру закупівлі з моменту прийняття попереднього законного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БНТ» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 як наступну найбільш економічно вигідну з урахуванням правомірності складання акту кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
Дата розгляду скарги: 29.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.07.2021 21:17
Автор: ТОВ ЖИЛДОРІНВЕСТ, Прудіус Віталій Миколайович +380964624242 Invest-LTD@i.ua
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: adfb7afa678043fb978b0cb42ca2144b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000560-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА 31.03.2021 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua оприлюднено оголошення (номер у ЦБД UA-2021-03-31-000560-a, ID у ЦБД 3f30fdd8531242a1b78c2d1e5064deff) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів запасних частин до колійних машин (опора, налічники) (лот №1 – опора в зборі; лот №2 – налічники), код ДК 021:2015-34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху). Замовник торгів – Акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (місцезнаходження ВП: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, ідентифікаційний код ВП 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі за лотом № 1 – 350490 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі за лотом № 2 – 98720 грн. Очікувана загальна вартість предмета закупівлі – 449210 грн. Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «БНТ» (ідентифікаційний код 21857762), Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕММАШ» (ідентифікаційний код 38331334), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИЛДОРІНВЕСТ» (ідентифікаційний код 37898800), якими подані відповідні тенедрні пропозиції. Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є їх ціна. Згідно частин 9, 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Протоколами розгляду тендерних пропозицій від 18.05.2021 року № 514 і від 27.05.2021 року № 642 тендерні пропозиції ТОВ «БУДРЕММАШ» і ТОВ «БНТ», відповідно, відхилені, після чого замовник перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». Проте протоколом розгляду тендерних пропозицій від 03.06.2021 року № 711, опублікованим на веб-порталі https://prozorro.gov.ua 04.06.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» відхилено через її не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: у порушення пункту 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації та пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» наданий у складі тендерної пропозиції акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 складено без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури). При цьому торги на закупівлю запасних частин до колійних машин (опора, налічники) по лоту № 1, 2 згідно пункту 3 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» скасовано через відхилення всіх тендерних пропозицій. Разом з тим таке рішення тендерного комітету є необгрунтованим і незаконним, а тендерна пропозиція ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» не підлягала відхиленню у зв’язку з відсутністю передбачених законом для цього підстав. Дане рішення тендерного комітету порушує права ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» як учасника торгів на належний розгляд його тендерної пропозиції. Додатком 2 до тендерної документації встановлено іінформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, а також перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним якісним та кількісним характеристикам. Згідно пункту 2 розділу ІІ такого додатку для підтвердження виконання заданих вимог на товар учасник торгів повинен надати один з таких документів: 1) для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві – на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва: - протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року; - акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. 2) для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) - копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року; - копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. На виконання зазначених вимог ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» для підтвердження виконання заданих вимог на товар та освоєння виробництва надало акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01, згідно ДСТУ 8634:2016 «Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Настанова щодо розроблення та поставлення на виробництво нехарчової продукції», який набув чинності 01.01.2018 року. Відповідно до пункту 4.5 ДСТУ 8634:2016 розроблення продукції можливе за власною ініціативою розробника, яким у даному випадку є ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». Згідно пункту 4.7 ДСТУ 8634:2016 за ініціативного розроблення продукції інтереси споживача представляє основний споживач. У разі, якщо основного споживача для цього виду продукції не встановлено, його визначає розробник. На даний вид продукції, запасні частини до колійних машин, неможливо визначити основного споживача, оскільки такі запасні частини використовуються у різних галузях промисловості. Пунктом 7.2 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що склад приймальної комісії затверджує розробник, у даному випадку – ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ». У зв’язку з ініціативною розробкою та неможливістю визначення основного споживача, склад комісії визначається самим розробником відповідно до пункту 4.7 ДСТУ 8634:2016. Таким чином оскільки відповідні запасні частини, що є предметом оскаржуваної електронної закупівлі, використовуються у різних галузях промисловості, ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» правомірно, обгрунтовано та у повній відповідності до вимог ДСТУ 8634:2016 проведено відповідну процедуру освоєння виробництва зазначеної продукції та складено акт кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ». Враховуючи вищенаведене ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» не вбачає у своїх діях порушення вимог тендерної документації та вважає, що тендерну пропозицію відхилено помилково та безпідставно. Разом з тим такі обставини не враховані замовником торгів під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ», їм не надано належної фактичної та правової оцінки, що призвело до прийнняття тендерним комітетом незаконного і небгрунтованого рішення про відхилення такої тендерної пропозиції та скасування торгів, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» у даній процедурі закупівлі. Також слід зауважити, що у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 03.06.2021 року № 711 зазначено про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «ЖИЛДОРІНВЕСТ», яке не є учасником відповідних торгів, не подавало тендерну пропозицію і не має ніякого відношення до учасника таких торгів ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ», тендерну пропозицію якого незаконно і необгрунтовано відхилено. Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність і необгрунтованість прийнятого ним рішення та необхідність його скасування. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Враховуючи наведене права та законні інтереси ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» і скасування торгів та відновити процедуру закупівлі з моменту прийняття попереднього законного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БНТ» і повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 як наступну найбільш економічно вигідну з урахуванням правомірності складання акту кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ». На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 та скасування торгів; - відновити процедуру закупівлі з моменту прийняття попереднього законного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БНТ» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛДОРІНВЕСТ» в частині лотів № 1 і № 2 як наступну найбільш економічно вигідну з урахуванням правомірності складання акту кваліфікаційних випробувань від 06.09.2018 року № 06/01 без участі АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
Дата розгляду скарги: 29.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 13:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.07.2021 21:08
Автор: ТОВ ЖИЛДОРІНВЕСТ, Прудіус Віталій Миколайович +380964624242 Invest-LTD@i.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 2b3a641d78a44bf6adb201fa1f9293bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000560-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є офіційним представником виробника продукції та має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Проте через неправомірні вимоги тендерної документації, на жаль, не має такої можливості. Згідно ст. 5 «Закону України про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. А згідно п. 2 Розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації : «Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: - на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати: – копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.» Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує кількість потенційних учасників, оскільки прийняти участь в аукціоні не можуть виробники, які освоїли виробництво даної продукції в 2016-2017рр. та успішно виконували її постачання. Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 2 Розділу ІІ Додатку 2 у редакції: «Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ),», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції, або - для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо ТД

Номер: f2621fa1e60e4baeb7196c5e0c9725cc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000560-a.c1
Назва: Вимога щодо ТД
Вимога:
Наше підприємство є офіційним представником виробника продукції та має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Проте через неправомірні вимоги тендерної документації, на жаль, не має такої можливості. Згідно ст. 5 «Закону України про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. А згідно п. 4 Розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати… Документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо)». Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує кількість потенційних учасників, оскільки прийняти участь в аукціоні не можуть виробники, які освоїли виробництво даної продукції в 2016-2017рр. та успішно виконували її постачання. Звертаємо Вашу увагу, що у попередні роки тендерною документацією дозволялося Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року надавати документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника). Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 4 Розділу ІІ Додатку 2 у наступній редакції: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати копію одного з наступних документів: - Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року: а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника); або в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. - Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 10:02