• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами..

Завершена

749 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 497.51 UAH
Період оскарження: 31.03.2021 07:41 - 30.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 635a9a9d814948179e5f90a774021b12
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000035-c.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 10.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2021 00:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.06.2021 22:09
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2021 00:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНАСИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця БОЙКОВА ВАДИМА ВОЛОДИМИРОВИЧА переможцем процедури закупівлі – відкриті торги: “Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2021-03-31-000035-c ● 2ba2ac0f80d048b1b8917fbb058fa5d9] на підставі рішення органу оскарження № 13150-р/пк-пз від 10.06.2021.
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: f4749d071daa4deb9183f6d87fdc62a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000035-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА На дії замовника Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Білокуракинської селищної ради «10» год. «30» хв. від «20» травня 2021 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укртехнобез». Керуючись частиною 6 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Ми вважаємо, що рішення замовника про відхилення нашої пропозиції, є неправомірним та таким що порушує законні права та інтереси учасника, чим в свою чергу грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме з підстав наведених нижче: І. Щодо відхилення пропозиції суб’єкта оскарження В протоколі відхилення Замовник вказує: «Відповідно до вимог п. 3.3 технічної специфікації Додатку №1 тендерної документації, зазначено що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності послуг, що є предметом закупівлі, а саме надати копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні. Разом з тим, згідно вимог п. 2.3.2 технічної специфікації Додатку №1 тендерної документації місце виконання робіт чи надання послуг: • “Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі Білокуракинського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» за адресою: Україна, Луганська область, смт. Білокуракине, вул. Слов’янська, буд. 16-А; • “Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі Білокуракинського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко» за адресою: Україна, Луганська область, смт. Білокуракине, кв. Перемоги, буд. 1-А; • “Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі Нещеретівської гімназії Білокуракинської селищної ради Луганської області за адресою: Україна, Луганська область, с. Нещеретове, вул. Шкільна, буд. 11. Натомість, учасник процедури закупівлі ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» проігнорував вищезазначені вимоги та не надав у складі його тендерної пропозиції необхідних документів, оскільки у складі пропозиції учасника міститься не діюча та невідповідна декларація матеріально-технічної бази на виконання робіт, що виконуються на висоті 1,3 м (детальніше слід дивитися файл - Декларація відповідності робіт на висоті.PDF), так як дана декларація не відповідає діючій формі «Додатку 8 до Порядку в редакції постанови Кабінету міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77 (в даному випадку, має місце наявність обставин, що свідчать про невідповідність учасника процедури закупівель встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)та не відповідає вимогам п. 2.3.2 технічної специфікації Додатку №1 тендерної документації місцю виконання робіт чи надання послуг, оскільки у наданій учасником декларації визначене конкретне місце виконання робіт підвищеної небезпеки: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, м. Вишневе. Вул. Чорновола 1А. А отже, учасником не надано діючої та відповідної декларації на висоті 1,3 м. чим порушено вимоги п. 3.3 та п. 2.3.2 технічної специфікації Додатку №1 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» не відповідає умовам визначеним у технічний специфікації Додатку №1 до ТД та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції по даній підставі є неправомірним, так як ТОВ «Укртехнобез», в складі Пропозиції надав діючу декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл Декларація відповідності робіт на висоті.PDF Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.04.2021 10:09 Версія документу від: 15.04.2021 10:09 Розкрито: 06.05.2021 15:19). Хочемо зазначити, що умовами Тендерної Документації прямо не вимагалося, що дана декларація повинна бути видана під якийсь конкретний об'єкт (об’єкти) або без конкретизації місця виконання робіт, і тому вона зареєстрована за місцем юридичної адреси ТОВ «Укртехнобез»: 08133, Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Чорновола буд. 1А. Дана інформаціє щодо місця виконання робіт є несуттєвою та не впливає на зміст закупівлі та на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» додатково повідомляє, що після укладення договору з Замовником буде подана декларація до відповідного управління Держпраці з зазначенням потрібної адреси виконання робіт. Те що дана невiдповіднiсть не являється підставою вiдхилення мiститься в рішеннях Постiйно дiючої адмiнiстративноi колегiї Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферi пyблiчних закупiвель, а саме: • Рішення№439 від 13.01.2021 • Рішення № 16883 від 08.09.2020 • Рішення №8254-р/пк-пз від 29.04.2020 • Рішення № 8680-р/пк-пз від 21.04.2021 Таким чином, вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси суб’єкта оскарження, також ці дії порушують норми Закону. Адже Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності визначено, що декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора, або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Відповідно до потреб господарської діяльності суб’єкт оскарження має чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який отримав у встановленому чинним законодавством України порядку, а саме: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована 11.06. 2019 року №50371-004018839-783-02. Суб’єкт оскарження оформив свою декларацію за місцем реєстрації підприємства, (08133, Київська обл., Київо-святошинський район, місто Вишневе, вулиця Чорновола, буд.1А), що не є порушенням. Таким, чином зважаючи на це, суб’єкт оскарження набув права на провадження певних дій, щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності у відповідності до чинного законодавства. Також наявне роз'яснення ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ (Лист № 1972/2.1/11-20 від 17.02.2020 р.), де зазначено, що: "Подання декларації на кожен об'єкт, на якому виконуються роботи підвищеної небезпеки суб'єктом господарювання, законодавством не вимагається" (лист-пояснення прикріплюється до скарги Додаток 1). У складі Пропозиції суб’єкта оскарження міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні (файл Декларація відповідності робіт на висоті.PDF Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.04.2021 10:09 Версія документу від: 15.04.2021 10:09 Розкрито: 06.05.2021 15:19) у якій зазначено, зокрема: "Я, директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» Суховій Олександр Васильович, цією декларацією підтверджую відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра місце виконання робіт: 08133, Київська обл., Київо-святошинський район, місто Вишневе, вулиця Чорновола, буд.1А». Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Пропозиція ТОВ «Укртехнобез», була неправомірно відхилена з наведених вище підстав. Неправомірно відхиливши Пропозицію, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону «Про публiчнi зацпiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix уrасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця. ІІ. Щодо визнання переможцем ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Білокуракинської селищної ради «12» год. «30» хв. від «20» травня 2021 року було визнано переможцем відкритих торгів «Монтаж пожежної сигналізації з системою оповіщення про пожежу будівлі» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-31-000035-c) - ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Ми вважаємо, що рішення замовника є неправомірним та таким що порушує законні права та інтереси учасника, чим в свою чергу грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме з підстав наведених нижче: Відповідно до вимог п.1 р.ІІІ Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Також, даним пунктом визначено наступне: «Після завантаження усіх необхідних документів/файлів до тендерної пропозиції, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.» Перевіривши електронний підпис Переможця, ми дійшли висновку, що учасник підписав свою пропозицію не кваліфікованим, а удосконаленим підписом, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформацію можна перевірити за адерсою: https://czo.gov.ua/verify. Витяг: Підписувачі: Підписувач БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ П.І.Б. БОЙКОВ Вадим Володимирович РНОКПП 2765413597 Організація (установа) ФОП БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ Код ЄДРПОУ 2765413597 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:24:27 26.04.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000561058008375AC01 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Звертаю Вашу увагу, що КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція Переможця не містить саме кваліфікований електронний підпис. Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Білокуракинської селищної ради «10» год. «30» хв. від «20» травня 2021 року, що прийняте щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Білокуракинської селищної ради «12» год. «30» хв. від «20» травня 2021 року, щодо визнання ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Додатки 1. Лист-роз'яснення ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ (Лист № 1972/2.1/11-20 від 17.02.2020 р.)
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 31.05.2021 00:03
Автор: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Роман Харченко +380953600707 utb2020@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам тендерної документації

Номер: 7291ae28ddd54ad59b38cea244a76017
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000035-c.b3
Назва: Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо не перекручувати інформацію, визначену нормами чинного законодавства. Ви вказуєте, що роз'яснення АМКУ не є чинними у зв'язку зі змінами, що були внесені від 17.03.2021. Проте, аж ніяким чином такі зміни не вплинули на рішення АМКУ від 28.04.2021 №9408, що опубліковане в рамках процедури закупівлі № UA-2021-02-19-010161-b. Текст рішення надаємо в додатку. Якщо ви й надалі будете ігнорувати норми чинного законодавства та діючу практику нами буде подано скаргу до АМКУ з метою захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Пояснюємо, що Замовником надано Скаржнику всі роз'яснення відповідно до приписів чинного законодавства України, з чітким посиланням на конкретні норми права, а саме відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, а отже виходячи з даних норм, - Учасники до 5 березня 2022 року мають право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, та згідно п. 23 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа). Разом з тим удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.{Абзац перший підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}. А отже, рішення АМКУ від 28.04.2021 №9408 в якому Колегія посилається на листи інформативного характеру (лист Колегії від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз та Лист від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України), не встановлюють норми права та носять суто інформативний характер, та рішення, яке базується на них - не узгоджуються чи суперечить Постанові КМУ № 193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” з урахуванням змін, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021 в частині права використання УЕП замість КЕП, що прямо передбачено чинним законодавством. Причому, слід зауважити, що АМКУ в зазначеному рішенні посилається на листи від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз та від 16.02.2021 №1/06-3-1587, які не враховують ЗМІНИ В ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ, що були внесені згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021. Листи інформативного характеру не можуть заміняти чи підміняти нормативно правові акти, не можуть підміняти собою законодавство і йому суперечити, що обов'язково при необхідності буде враховано судом у разі оскарження Замовником помилкового рішення АМКУ. Враховуючи вищевикладене, пропозиція переможця ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства та відповідно Замовник не має правових підстав для відхилення його пропозиції з підстав зазначених у п.1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам тендерної документації

Номер: 61973b626828451a960dd238d1b23919
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000035-c.b2
Назва: Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо не ігнорувати нашу попередню вимогу, оскільки ми змушені будемо скаржитись до АМКУ для відстоювання наших прав, як повноцінного уачсника ринку. Наші доводи з приводу накладення УЕП замість КЕП, коли вимагалось саме КЕП не є формальними та є такими, що документально підтверджені. Звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ № 2681-р/пк-пз від 15.02.2021 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-16-007702-c), де було висвітлено ідентичне питання і де не зважаючи на наявність Постанови КМУ №193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” якщо вимогами тендерної документації встановлена вимога щодо підписання пропозиції КЕП, то така повинна бути підписана саме КЕП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! По-перше, вам вже було надано конкретну відповідь з посиланням на чинне законодавство України, яке є обов'язковим для всіх, і яке має враховуватися у т. ч. і АМКУ, зокрема, про те, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.{Абзац перший підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}. По-друге, рішення АМКУ № 2681-р/пк-пз від 15.02.2021 та роз'яснення АМКУ на які посилається Скаржник опублікувало на сайті АМКУ 04.03.2021 року о 11:37, а зміни до постанови КМУ внесені 17.03.2021 {Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}, а отже дані роз'яснення АМКУ є неактуальними на поточну дату чи такими, які не узгоджуються чи суперечать Постанові КМУ № 227 від 17.03.2021 в частині права використання УЕП замість КЕП.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам тендерної документації

Номер: c8b58f2bda944cec97dd17101c5816aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-31-000035-c.b1
Назва: Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п.1 р.ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Також, даним пунктом визначено, що після завантаження усіх необхідних документів/файлів до тендерної пропозиції, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перевіривши електронний підпис Переможця, ми дійшли висновку, що учасник підписав свою пропозицію не кваліфікованим, а удосконаленим підписом, що не відповідає вимогам тендерної дркументації. Інформацію можна перевірити за адерсою: https://czo.gov.ua/verify. Витяг: Підписувачі Підписувач БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ П.І.Б. БОЙКОВ Вадим Володимирович РНОКПП 2765413597 Організація (установа) ФОП БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ Код ЄДРПОУ 2765413597 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:24:27 26.04.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000561058008375AC01 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Станом на сьогодні, згідно роз'яснення АМКУ "якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим". https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv А тому, з огляду на вищевказане, просимо скасувати рішення про визначення ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Переможцем даної процедури закупівлі та винести відповідне рішення про відхилення пропозиції такого у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Пояснюємо, що відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови КМУ №193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, Учасники до 5 березня 2022 року мають право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, та згідно п. 23 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа). Довідково: Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Статус вимоги: Не задоволено