-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Пельмені, код ДК 021:2015 – 15895000-8; Вареники з картоплею, код ДК 021:2015 – 15895000-8; Дріжджі сухі (0,100 кг), код ДК 021:2015 – 15898000-9)
Завершена
113 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 565.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 565.60 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 23:26 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
85c0d8af890a445a948abe65bf5fdd94
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-006252-a.c3
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно вимог тендерної документації фінансова компанія повинна мати місце реєстрації у м. Харкові - ця вимога є дискримінаційною та звужує коло особі, що можуть бути потенційними учасника закупівлі, просимо внести зміни та усунути дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 16:30
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов'язково зазначаються: розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлена вимога надання забезпечення у формі гарантії фінансової установи. При цьому Замовником визначено окремі вимоги до такої фінансової компанії, зокрема і місце її знаходження у м.Харкові (з метою полегщення роботи з нею у подальшому). При ознайомлені з Державним реєстром фінансових установ, що оприлюднений на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг - https://www.nfp.gov.ua/ua/Derzhavnyi-reiestr-finansovykh-ustanov.html Замовником нараховано більш ніж 20 таких фінансових компаній, що мають місце реєстрації у м.Харкові. Учасник має право звернутися до будь-якої з зазначених, так як на вказаному сайті міститься повна інформація як про місцезнаходження, так і їх контактні телефони. Враховуючи вищенаведене, Замовником чітко дотримуються принципи публічних закупівель, у тому числі у відношенні здорової конкуренції, недискримінаційного ставлення до Учасників торгів та надання з боку учасника додаткових гарантій в частині виконання зобов'язань учасником перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних
Номер:
fe95779025184a748e04ee5ab9d61778
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-006252-a.c2
Назва:
Щодо дискримінаційних
Вимога:
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою відповідью, звертаємо Вашу увагу на ч. 4 Ст. 23 Закону
" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". "
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 16:00
Вирішення:
Уповноважена особа при проведенні спрощеної процедури закупівлі керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 вказаного Закону. Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, самим Законом Замовнику надано право (А НЕ ВСТАНОВЛЕНО ОБОВ"ЯЗОК) зазначати інформацію щодо аналогів. Враховуючи вищенаведене, упоноваженою особою не порушено жодних вимог законодаства в частині організації та проведення спрощеної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
4b2393d076fc4f16930fe580879297c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-006252-a.c1
Назва:
Щодо вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечності ЗУ "Про публічні закупівлі".
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі замовника містить вимоги щодо конкретного виробника, торгової марки, назви, тд.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, а саме:
ч. 4 ст. 14
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Абз. 2 ч. 3 Ст. 23
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
ч. 4 Ст. 23
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Абз, 2 ч 6
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Виходячи з вищевикладеного просимо Замовника внести зміни в документацію, усунути суперечності до Законів України та дотримуватися доброчесної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 11:10
Вирішення:
Уповноважена особа при проведенні спрощеної процедури закупівлі керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 вказаного Закону. Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, самим Законом Замовнику надано право (А НЕ ВСТАНОВЛЕНО ОБОВ"ЯЗОК) зазначати інформацію щодо аналогів. Враховуючи вищенаведене, упоноваженою особою не порушено жодних вимог законодаства в частині організації та проведення спрощеної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено