-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 20:00 - 16.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
Номер:
e3c447876c804e4fb2f8c845001cb9d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.a6
Назва:
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
Скарга:
ФОП Парака Сергій Миколайович
62341, Харківська обл., Дергачівський р-н,
смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33
р/р UA963516070000000026002039206 в ПАТ «Банк «Грант», м.Харків
МФО: 351607
Код ЄДРПОУ: 3114406637
ІПН: 3114406637
вих. №77 від 05.05.2021р.
До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Фізична-особа підприємець Парака Сергій
Миколайович,
Ідентифікаційний код: 3114406637
62341, Харківська обл., Дергачівський р-н,
смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33
тел. 096-175-18-57
e-mail: fopparaka@ukr.net
Замовник: Солоницівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398821
62370,. Харківська обл., Харківський р-н, смт. Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6
тел. 057 783-71-10, 057 63-72-610
e-mail: solrada@ukr.net
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-005981-a
Очікувана вартість: 1000000.00 грн
СКАРГА
Відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Парака С.М.
без наявності на те визначених Законом підстав
(зокрема, відхилення пропозицій, які відповідають умовам тендерної документації)
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.04.2021р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП Парака С.М. та ФОП Носенко І.В.
1. Підстави подання скарги: ФОП Парака С.М. взяв участь у відкритих торгах по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a, очікуваною вартістю 1000000,00 грн.
За результатами аукціону пропозиція ФОП Парака С.М. склала - 673 020,44 грн. (найнижча цінова пропозиція).
Рішенням засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) учасника ФОП Парака С.М. дискваліфіковано.
2. Мотиви Замовника щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М.:
1.1. Замовник посилається на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив:
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду)
Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг.
Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем.
В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду.
Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником.
Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії.
Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо.
Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг.
Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання.
Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника.
Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист.
Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf", який був завантажений у складі тендерної пропозиції (файл буде повторно додано)
1.2. Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Парака С.М. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Забов`язати скасувати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА).
4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем ФОП Парака С.М. закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a.
ФОП Парака С.М.
Додатки: 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
ТД КРОНУВАННЯ.doc
ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ УЧ.1.pdf
Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 05.05.2021 11:22
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 05.05.2021 11:22
- Скарга.pdf 05.05.2021 11:22
- ТД КРОНУВАННЯ 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 05.05.2021 11:22
- ТД КРОНУВАННЯ 2.doc 05.05.2021 11:22
- платіжне доручення.pdf 05.05.2021 13:41
- Рішення від 07.05.2021 № 10043 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 17:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.05.2021 № 8811.pdf 20.05.2021 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12399.pdf 03.06.2021 17:34
- Рішення від 02.06.2021 № 12399.pdf 07.06.2021 16:51
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.doc 12.05.2021 22:53
- ПОЯСНЕННЯ 12.05.2021 22:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2021 11:32
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 17:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.06.2021 16:51
Скарга
Скасована
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
Номер:
ac305d177dc44ecd917643706834a9d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.a5
Назва:
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
Скарга:
ФОП Парака Сергій Миколайович
62341, Харківська обл., Дергачівський р-н,
смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33
р/р UA963516070000000026002039206 в ПАТ «Банк «Грант», м.Харків
МФО: 351607
Код ЄДРПОУ: 3114406637
ІПН: 3114406637
вих. №77 від 05.05.2021р.
До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Фізична-особа підприємець Парака Сергій
Миколайович,
Ідентифікаційний код: 3114406637
62341, Харківська обл., Дергачівський р-н,
смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33
тел. 096-175-18-57
e-mail: fopparaka@ukr.net
Замовник: Солоницівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398821
62370,. Харківська обл., Харківський р-н, смт. Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6
тел. 057 783-71-10, 057 63-72-610
e-mail: solrada@ukr.net
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-005981-a
Очікувана вартість: 1000000.00 грн
СКАРГА
Відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Парака С.М.
без наявності на те визначених Законом підстав
(зокрема, відхилення пропозицій, які відповідають умовам тендерної документації)
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.04.2021р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП Парака С.М. та ФОП Носенко І.В.
1. Підстави подання скарги: ФОП Парака С.М. взяв участь у відкритих торгах по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a, очікуваною вартістю 1000000,00 грн.
За результатами аукціону пропозиція ФОП Парака С.М. склала - 673 020,44 грн. (найнижча цінова пропозиція).
Рішенням засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) учасника ФОП Парака С.М. дискваліфіковано.
2. Мотиви Замовника щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М.:
1.1. Замовник посилається на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив:
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду)
Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг.
Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем.
В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду.
Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником.
Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії.
Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо.
Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг.
Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання.
Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника.
Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист.
Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf", який був завантажений у складі тендерної пропозиції (файл буде повторно додано)
1.2. Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Парака С.М. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Забов`язати скасувати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА).
4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем ФОП Парака С.М. закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a.
ФОП Парака С.М.
Додатки: 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
ТД КРОНУВАННЯ.doc
ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ УЧ.1.pdf
Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 05.05.2021 11:17
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 05.05.2021 11:17
- Скарга.pdf 05.05.2021 11:17
- ТД КРОНУВАННЯ 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 05.05.2021 11:18
- ТД КРОНУВАННЯ 2.doc 05.05.2021 11:18
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.05.2021 00:03
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Носенко І.В.
Номер:
1ebd04e1beb549ccaf1d4aba2fa454c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.b4
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Носенко І.В.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП Носенко І.В. з таких підстав, а саме:
По-перше: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції фінансову звітність (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.10, п.5.2, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
По-друге: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції зведений кошторис (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).
По-третє: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).
По-четверте: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції відомість трудомісткості і заробітної плати (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).
По-п'яте: Учасник ФОП Носенко І.В. після повідомлення про усунення невідповідностей завантажив договір оренди авто, але файли "21 Накази на працівників+повіжомлення.pdf" та "2 Довідка про працівників.pdf" не містить інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме водія (водіїв).
Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ 2/4 ТДЕРЕВА засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 30 квітня 2021р. щодо визначення переможцем учасника ФОП Носенко І.В.
ФОП Парака С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_1.doc 30.04.2021 22:45
- відповідь на вимогу 2 04.05.2021 22:49
Дата подачі:
30.04.2021 22:45
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу UA-2021-03-30-005981-a.b4 повідомляємо наступне:
Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності учасником ФОП Носенко І.В.
Замовником у п.5.2 Розділу ІІІ тендерної пропозиції зазначено, що відповідно до ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
А у п.5.3 Розділу ІІІ тендерної пропозиції зазначено, що кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям визначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками фінансової звітності.
Щодо ненадання учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції зведеного кошторису, локального кошторису з розрахунками одиничної вартості, відомості трудомісткості і заробітної плати.
Учасником ФОП Носенко І.В. у складі пропозиції наданий файл під назвою «33 Кошторис.pdf», в якому зазначена вся необхідна інформація.
Щодо ненадання учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме водія (водіїв).
Учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції наданий файл під назвою «2 Довідка про працівників.pdf», в якій зазначено у поз.1 стовб.3(посада) – фізична особа-підприємець/водій. На фізичну особу-підприємця наказ про прийняття самого себе на роботу у себе не потрібен. Крім того, учасник надав інформацію, що у разі перемоги, він має змогу долучити додатково працівників необхідної кваліфікації для виконання усіх вимог Договору.
Таким чином, у Замовника не має підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем учасника ФОП Носенко І.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Номер:
f12b17fe0c804863989d5eaddd497376
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.a3
Назва:
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М. з таких підстав, а саме:
По-перше: Щодо посилання Замовника на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив: Технічні вимоги до предмету закупівлі
Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду)
Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг.
Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем.
В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду.
Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником.
Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії.
Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо.
Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг.
Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання.
Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника.
Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист.
Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" (файл буде повторно додано)
По-друге: Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів.
Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати протокол 2/3 ТДЕРЕВА засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. щодо дискваліфікації ФОП Парака, та повторно розглянути пропозицію ФОП Парака С.М.
Додатки: Вимога.pdf, 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf, ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
ФОП Парака С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.04.2021 07:31
- 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 30.04.2021 07:31
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 30.04.2021 07:31
- ТД КРОНУВАННЯ 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 30.04.2021 07:31
- ТД КРОНУВАННЯ 2.doc 30.04.2021 07:31
- відповідь на вимогу 04.05.2021 22:14
Дата подачі:
30.04.2021 07:31
Вирішення:
відповідь на вимогу UA-2021-03-30-005981-a.a3
Шановний учасник!
На Вашу вимогу UA-2021-03-30-005981-a.a3 повідомляємо наступне:
В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 1 до тендерної документації) Замовником вимагалося, що надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник не підтвердив, що надання послуги буде здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Замовником вимагалося, що тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Учасник не підтвердив, що тендерна пропозиція Учасника враховує: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Замовником вимагалося, що в ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
Учасник не підтвердив, що в ході надання послуг виконавець буде використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
Замовником вимагалося, що місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Учасник не підтвердив, що місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, буде дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Замовником вимагалося, що Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник не підтвердив, що Виконавець самостійно за свій рахунок буде забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Щодо надання договір на послуги по захороненню відходів
В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 1 до тендерної документації) Замовником визначалося, що учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції учасником наданий гарантійний лист. Однак, учасник ніяк не підтвердив яким чином і у який спосіб буде проведена утилізація відходів, які залишаться після надання послуг, що є предметом закупівлі.
Таким чином, у Замовника не має підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ФОП Парака.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Номер:
efafc58c11634c9d907ce81b19b6e969
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.b2
Назва:
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Вимога:
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.04.2021 23:47
- 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 29.04.2021 23:47
Дата подачі:
29.04.2021 23:47
Опис причини скасування:
2
Дата скасування:
30.04.2021 07:24
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна дискваліфкація ФОП Парака С.М.
Номер:
017f1ea3fdb64818b83d68db59235c02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-005981-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфкація ФОП Парака С.М.
Вимога:
Неправомірна дискваліфкація ФОП Парака С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.04.2021 23:43
Дата подачі:
29.04.2021 23:43
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
29.04.2021 23:46