-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкового майданчику буд. №108/1 (управління КЕВ м. Житомир), військове містечко №108, м. Житомир
Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи від "30" березня 2021 року №15. Місцезнаходження: 10014, Україна, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі": Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі: Робота.
Завершена
199 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 17:46 - 03.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога та рішення Замовника
Номер:
e24b1ccddaca49649fa5bf24b302807f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-007139-c.b1
Назва:
Вимога та рішення Замовника
Вимога:
09 квітня 2021 року в електронній системі закупівель було розміщено Протокольне рішення (Протокол) уповноваженої особи Квартирно- експлуатаційного відділу м. Житомир, в якому вирішено відхилити пропозицію Приватного підприємства «Євробуд-9», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомляємо, що Приватне підприємство «Євробуд-9» не згодне з вищезазначеним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси учасника, а саме:
-Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п.5. Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником п.г. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено:
Учасник надає інформаційну довідку про наявність власних кваліфікованих працівників, яка повинна містити: посаду, спеціальність, досвід роботи, їх чисельність (не менше 6-ти).
Замовник стверджує, що Приватне підприємство «Євробуд-9» не відповідає даній вимогі, оскільки Приватне підприємство «Євробуд-9» надало інформаційну довідку про наявність власних кваліфікованих працівників, в якій пунктами 5-10 не визначена інформація про спеціальність працівників, які будуть залучені до виконання робіт згідно Закупівлі.
Приватне підприємство «Євробуд-9» не згодне з вищезазначеним рішенням, оскільки підприємством надано відповідну довідку від 06.04.2021р №141, яка містить дані стосовно: посади, освіти (спеціальності), досвіду роботи, їх чисельність (не менше 6-ти). Відповідно до Оголошення, Замовником не було встановлено, що всі працівники повинні мати спеціальність, а вимагалось надати лише інформаційну довідку з зазначенням спеціальності.
Для виконання робіт, зазначених у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) не обов’язково робітникам мати вищу спеціалізовану освіту. У працівників, зазначених в п. 5-10 відсутня конкретна спеціальність, тому було зазначено, наявний у них рівень освіти, а саме –середня освіта.
Відповідно до вимоги, зазначеної в Оголошенні, У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 3.5.1. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону.
Відповідно до розділу ІІІ п.5 п.г.1 На підтвердження Наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції Приватним підприємством «Євробуд-9» було надано копії наказів про призначення працівників, які зазначені в даній інформаційній довідці.
Замовник вважає, що Приватне підприємство «Євробуд-9» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки у складі пропозиції Учасник надає Акт огляду об’єкту на якому планується виконання робіт згідно Закупівлі за підписом фахівця учасника – головного інженера. При цьому довіреність із зазначенням повноважень повіреного та копією паспорта повіреної особи у складі пропозиції відсутні.
Приватне підприємство «Євробуд-9» не згодне з вищезазначеним, оскільки відповідно до п. 3.1.4. Б) зазначені документи необхідні для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури спрощеної закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності
Під час проведення процедури спрощеної закупівлі представляв інтереси учасника - директор Григорян Арташес Ваагні, а не головний інженер Приватного підприємства «Євробуд-9».
У складі пропозиції, для підтвердження повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції, Приватним підприємством «Євробуд-9»надано документи, що вимагались: наказ про призначення та наказ на право підпису документів тендерної пропозиції , щодо Григоряна Арташеса Ваагні.
Одночасно з цим інформуємо, що відповідно до п 3.1.3. оголошення Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.4. цього оголошення.
На тендерну пропозицію Приватного підприємства «Євробуд-9» в т.ч. на Акт огляду об’єкту в цілому було накладено кваліфікований електронний підпис Григоряна Арташеса Ваагні.
Відповідно до п. 4 ст.18 «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Отже, Акт огляду об’єкта містить підпис Григоряна Арташеса Ваагні.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокольне рішення (Протокол) уповноваженої особи Квартирно- експлуатаційного відділу м. Житомир від 09 квітня 2021 року, оскільки вважаємо дане рішення безпідставним, що суперечить оголошенню про закупівлю та інформуємо, що Приватне підприємство «Євробуд-9» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2021 22:43
Вирішення:
1) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 1 Зміст і спосіб подання пропозиції для участі в спрощеній закупівлі, передбачено:
3.1.4 Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів
– розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури спрощеної закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності
– довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, а також надається копія паспорту повіреної особи (всі сторінки).
Директор Приватного підприємства «Євробуд-9» - особа, яка уповноважена підписувати документи та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, - підтвердив свої повноваження щодо підпису пропозиції учасника процедури. Однак, Акт огляду об’єкту, на якому планується виконання робіт згідно Закупівлі, підписано головним інженером учасника. Документи щодо повноважень головного інженера на підписання документів пропозиції відсутні.
2) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 5 Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником пп. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено:
2.2 Учасник надає інформаційну довідку про наявність власних кваліфікованих працівників, яка повинна містити: посаду, спеціальність, досвід роботи, їх чисельність (не менше 6-ти).
У складі пропозиції Учасник надає інформаційну довідку про наявність власних кваліфікованих працівників, в якій пунктами 5-10 не визначена інформація про спеціальність працівників, які будуть залучені до виконання робіт згідно Закупівлі.
Враховуючи умови оголошення, учасник мав зазначити інформацію, що вимагається, щонайменше про 6 (шість) працівників. Відповідно до довідки про працівників, які будуть залучені до виконання робіт згідно Закупівлі, учасник надав інформацію, яка вимагається замовником, про 4 (чотири) працівника.
На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 20 ст. 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.04.2021 11:37