• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху по вул.Стефаника,3 в м.Снятин, Коломийського району, Івано-Франківської області

Завершена

197 081.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 970.81 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 16:58 - 05.04.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 28aef08b937246dd8e2080b1e9ee17fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005260-a.c2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Про що говорить частина 20 ст.14 Закону? Частиною 20 ст. 14 Закону передбачено право учасників спрощених закупівель з метою захисту своїх прав та законних інтересів звертатися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Читаємо уважно передбачено право учасників спрощених закупівель з метою захисту своїх прав та законних інтересів звертатися до замовника , а вже потім до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Що не правильно ми зробили? Що ми порушили? Натомість Замовник порушив наші права та законні інтереси звертатися до замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваше звернення не містить обґрунтувань яким чином Замовник порушив Ваші права та охоронювані законом інтереси, відсутні докази порушення Ваших прав при участі у даній спрощеній закупівлі. Стосовно суті звернення, то звертаємо Вашу увагу на необхідності уважного аналізу встановлених вимог Замовника і аналізу документів, що подав учасник у відповідь на встановлені вимоги, а також звертаємо увагу на неприпустимість зазначення неправдивої та вигаданої інформації у Вашому зверненні. Наголошуємо, що Замовником здійснено об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі у чіткій відповідності встановленим вимогам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмету закупівлі та учасників спрощеної закупівлі. Дякуємо за участь!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 438483a1a4074b75a99ad10e74b83aa5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005260-a.b1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
ВИМОГА , щодо не правомірного визначення переможця ФОП Бербека Дмитро Вікторович по закупівлі : Капітальний ремонт даху по вул.Стефаника,3 в м.Снятин, Коломийського району, Івано-Франківської області 197 081,00UAH UA-2021-03-30-005260-a Відхилення пропозицій учасника У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», він відхиляє пропозицію. А саме, якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників: • Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Оскільки пропозиція Кооперативу «Будівельник» (код ЄДРПОУ – 19399200) не розглядалась та як наслідок не була відхилена, у Замовника відсутні правові підстави для розгляду даної вимоги. Але читаємо Закон : Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника. Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи 1. ФОП Бербека Дмитро Вікторович - не надав довідки хто має право і хто буде підписувати договір про закупівлю. 4. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування тощо), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі 1. ФОП Бербека Дмитро Вікторович - не має машини на вивозку мусора , а кошти взяв, за те що береться кошти потрібно вказувати чим дану роботу виконувати будемо – власна , або орендована по найму, цього не вказано і не має жодних пояснень щодо виконання умов довкілля. Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Така вимога напрошується по тій причині , що в Технічному завданню є роботи по вивозу сміття. 5. Детальний розрахунок ціни пропозиції 1. ФОП Бербека Дмитро Вікторович - , локальний зроблений без договірної ціни - потрібно було виконати з розрахунком договірної ціни, а не у формі локального. 9. Проект договору наведено у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Поданням своєї пропозиції учасник підтверджує, що пропозиція подається з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України та підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1. ФОП Бербека Дмитро Вікторович - Окрім того , що Проект договору наведено у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, взагалі не подано так і не підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10, Для учасників фізичних осіб - паспорт громадянина України фізичної особи-підприємця (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) ФОП Бербека Дмитро Вікторович- не має 6 сторінки додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ФОП Бербека Дмитро Вікторович - не має згоди на його виконання згідно норм та правил ДСТУ Тому прописуємо ще раз - Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції Висновок один дискваліфікація – Ваше право , як поступати , ПОРУШЕНЬ ПРОСТО БІЛЬШЕ ЯК ДОСТАТНЬО. З ПОВАГОЮ… директор В.В.Турчин
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Частиною 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачений лише одна підстава, коли учасник може звернутися до Замовника після розгляду пропозиції, а саме: учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Ваше звернення не містить вимоги щодо надання додаткової аргументації щодо причини невідповідності Вашої пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки розгляд Вашої пропозиції не здійснювався. Відповідно, Замовник не має підстав для надання відповіді за Вашим зверненням. У разі, якщо учасник вважає, що порушенні його права та законні інтереси, пов'язані з участю у даній процедурі закупівлі, він може вчинити відповідні дії згідно із частиною 20 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні