• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті

Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті (Оголошення про проведення допорогової закупівлі Додаток 1)

Торги відмінено

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2017 12:06 - 14.06.2017 13:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 4afec0900a7d401ca5374419e43d15a8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-001011-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Підставою подання цієї вимоги стало включення Замовником до тендерної документації кваліфікаційних критеріїв, які не відповідають вимогам закону. Так, відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» серед інших кваліфікаційних вимог є наступні: • Компанія-учасник провадить не менше 15 років успішної діяльності на ринку України (пункт 8). • Наявність не менше 5 представництв у м. Дніпро (пункт 9). • Входження в ТОП 10 страхових Компаній України за показниками: рейтинг страхових платежів, виплат, гарантійний фонд, згідно даних журналу "Insurance Top" за 12 місяців 2016р. та 1 квартал 2017р. (пункт 12). • Рівень виплатності по компанії за договорами страхування на останню звітну дату не нижче 40% (згідно даних журналу "Insurance Top" за 12 місяців 2016р. та 1 квартал 2017р) (пункт 13). Проте, згідно з нормою частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16… Таким чином, перелік критеріїв, зазначений в статті 16 Закону, є вичерпним і не передбачає таких критеріїв, як строк роботи на ринку, наявність певної кількості відокремлених підрозділів та входження до яких-небудь рейтингів публіцистичних видань, у зв’язку з чим останні не можуть бути включені до тендерної документації. Крім того, абзацами 1 та 4 частини 1 статті 3 Закону передбачено наступні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Як вбачається з частини 3 статті 5 Закону недискримінація учасників полягає зокрема у тому, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також слід зазначити те, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З врахуванням викладених вище норм права вважаємо зазначені кваліфікаційні вимоги Замовника дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію під час проведення закупівлі, адже суттєво звужують коло страховиків, які можуть прийняти участь у закупівлі (фактично до 10 компаній, які включені до рейтингу журналу "Insurance Top") та дискримінує компанії, які провадять страхову діяльність менше 15 років. Однак, в той же час, Законом України «Про страхування» встановлено те, що страховиком може бути юридична особа (або представництво іноземної юридичної особи), яка зареєстрована у встановленому порядку та має ліцензію на провадження страхової діяльності. Більш того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку страховика мати відокремлені підрозділи або входити до рейтингів журналів. З врахуванням всього вищевикладеного ми, керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» вимагаємо виключити з вимог до кваліфікації учасників (додаток 2 до оголошення про проведення допорогових закупівель) критерії під номерами 8, 9, 12, 13.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу по закупівлі
Статус вимоги: Задоволено