-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи
Роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап». Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 тендерної документації.
Завершена
17 622 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 528 660.00 UAH
мін. крок: 3% або 528 660.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 16:16 - 11.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення ТОВ "АБВ-ТЕХ"
Номер:
7faf7ecda5494236a29401649511aaad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003113-b.b3
Назва:
Неправомірне відхилення ТОВ "АБВ-ТЕХ"
Скарга:
Регіональна філія «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2021-03-30-003113-b.
Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап»).
Рішенням тендерного комітету Замовника затверджено Тендерну документацію за процедурою «ВІДКРИТІ ТОРГИ» на предмет закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап») (далі – Тендерна документація).
«16» квітня 2021 р. проведено аукціон. В аукціоні прийняли участь два учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ" (далі – Учасник 1) - сума пропозиції - 17 088 340,00 грн.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" (далі – Скаржник/Учасник 2) - сума пропозиції - 17 001 340,00 грн.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
«22» квітня 2021 року Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від «22» квітня 2021 року (далі – Протокол відхилення).
Згідно даного Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника 2 (Скаржника) та визначити переможцем ТОВ "ТТЦ МАРКОНІ" на суму 17 088 340,00 грн.
Скаржник, ознайомившись з Протоколом відхилення, прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним:
1. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій». За результатами розгляду Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій з посиланням на норми Закону «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону.
Замовником в протоколі відхилення тендерної пропозиції не зазначено підстави відхилення, відповідно до якої статті, частини, пункту.
2. Згідно статті 17 пункту 7 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті».
Згідно статті 22 пункту 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг».
Вимогами тендерної документації Замовника Розділу ІІІ пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовник вимагає надання довідки підтвердження пунктів статті 17 та відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону лише на субпідрядників, яких учасники планують залучати в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ТОВ «АБВ-ТЕХ» надано у складі тендерної пропозиції Довідку №3 від 09.04.2021 року, у якій зазначено, що:
«Загальний обсяг робіт, що будуть виконуватися залученими субпідрядними організаціями та/або співвиконавцями, не буде перевищувати 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Зважаючи на вищевказане, Учасник не порушив умови частини 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та умови останнього абзацу пункту 5 розділу 3 тендерної документації, як зазначає у протоколі Замовник, оскільки не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи, можна із впевненістю стверджувати, що причини відміни тендерної пропозиції ТОВ «АБВ-ТЕХ» суперечать тендерній документації Замовника та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» про надання документів на субпідрядників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушує наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника фактично позбавляє Скаржника реалізації законного права на укладення Договору за результатом проведеного тендеру.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АБВ-ТЕХ.docx 26.04.2021 17:06
- 003113132 Протокол.pdf 26.04.2021 17:06
- Довідка (залучення субпідрядників).pdf 26.04.2021 17:06
- Скарга 26.04.2021.pdf 26.04.2021 17:06
- рішення від 28.04.2021 №9289+ лист Замовнику.pdf 29.04.2021 11:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10476.pdf 13.05.2021 20:33
- рішення від 12.05.2021 №10476.pdf 17.05.2021 18:20
- Відповідь на СКАРГУ АБВ-ТЕХ в АМКУ.doc 05.05.2021 14:13
- Пояснення.pdf 05.05.2021 14:13
- 003113--b.pdf 18.05.2021 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2021 17:53
Дата розгляду скарги:
12.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2021 11:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2021 18:21
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2021 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконанно
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення ТОВ "АБВ-ТЕХ"
Номер:
ea865043e6d542a4841c17c8e005f482
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003113-b.b2
Назва:
Неправомірне відхилення ТОВ "АБВ-ТЕХ"
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБВ-ТЕХ» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції.
Відповідно до протоколу №2 від 22.04.2021 року засідання тендерного комітету регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші, нашу пропозицію було відхилено з наступної причини: «тендерна пропозиція ТОВ «АБВ-ТЕХ» не відповідає умовам тендерної документації».
Відповідно Закону тендерний комітет в інформації про відхилення (протокол) повинен вказувати підстави відхилення тендерної пропозиції (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Тендерний комітет в своєму протоколі не зазначив відповідні норми Закону, чим порушив Закон.
Також зазначаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу пропозицію, так як нами були виконані всі відповідні вимоги тендерної документації.
Згідно ст.17 п.7 Закону України Про публічні закупівлі: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті».
Згідно ст.22 п.18 Закону України Про публічні закупівлі: «Вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг».
Вимогами тендерної документації Розділу ІІІ пунктом п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає надання довідки підтвердження пунктів ст. 17 лише на субпідрядників, яких учасники планують залучати в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ТОВ «АБВ-ТЕХ» надало у складі тендерної пропозиції Довідку №3 від 09.04.2021 року, у якій зазначено, що:
«Загальний обсяг робіт, що будуть виконуватися залученими субпідрядними організаціями та/або співвиконавцями, не буде перевищувати 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Зважаючи на вищевказане, учасник не порушив умови частини 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та умови останнього абзацу пункту 5 розділу 3 тендерної документації, як зазначає у протоколі Замовник, оскільки не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Підсумовуючи, можна із впевненістю стверджувати, що причини відміни тендерної пропозиції ТОВ «АБВ-ТЕХ» суперечать Закону України Про публічні закупівлі та власній тендерній документації, на яку посилається Замовник (пункт 5 розділ 3).
Неправомірно відхиливши пропозицію, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є також порушенням вимог статті 5 Закону.
Тендерний комітет повинен забезпечувати ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитоку добросовісної конкуренції.
Виходячи з вищезазначеного, а також, керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО скасувати рішення тендерного комітету регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» про відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції та відмінити рішення про визнання переможцем ТОВ «ТТЦ МАРКОНІ».
У разі Вашої бездіяльності повідомляємо, що маємо наміри звернутись зі скаргою на рішення Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 22:43
Вирішення:
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «АБВ-ТЕХ» та з урахуванням протоколу робочої групи служби ініціатора – закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АБВ-ТЕХ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- в порушення умов частини 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «АБВ-ТЕХ» в складі тендерної пропозиції не надано інформацію від субпідрядника стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції;
- в порушення умов останнього абзацу пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «АБВ-ТЕХ» в складі тендерної пропозиції не надано довідку про субпідрядника на підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 5,6,12,13 частині 1 ст.17 Закону.
На підставі вищезазначеного пропозиція ТОВ «АБВ-ТЕХ» була відхилена згідно абз. 3 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено