Борошно пшеничне вищого ґатунку - 10000 кг. Джерело фінансування : кошти місмцевого бюджету. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Документи, які не підготовлені безпосередньо учасником, документи технічної частини (виробничі документи, що підтверджують якість, листи виробників, ТУ виробників, довідки виданні сторонніми організаціями, буклети, каталоги тощо) можуть бути надані іншою, ніж українська, мовою з обов’язковим наданням перекладу таких документів (довідок, тощо) українською мовою, завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності). При цьому, установчі документи та документи, які Учасник надає для підтвердження кваліфікаційним вимогам, складені початково російською мовою та безпосередньо Учасником не складаються для участі у процедурі закупівлі, перекладу на українську мову не потребують.
Завершена
135 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:30.03.2021 15:39 - 11.04.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Номер:35591f7ac48544e1af8044b686ad1d3f
Пов'язана кваліфікація:ССТ "КРАЯНИ", UA-EDR 31728757
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-30-003900-a.c1
Назва:Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
ФОП Баластрик Ольга Сергіївна не погоджується з рішенням тендерного комітету КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" щодо визначення переможцем ССТ "КРАЯНИ", оскільки його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
1. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 1.5. цієї Тендерної документації. Відповідно до роз’яснення Антимонопольного комітету України «Інформація щодо електронних підписів» від 04.03.2021 року «…якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.». Тобто, підпис вважається кваліфікованим, якщо при перевірці на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «кваліфікований». (amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv)
Учасник ССТ "КРАЯНИ" підписує свою тендерною пропозицію підписом, при перевірці якого на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а отже не може вважатися кваліфікованим.
Отже, ССТ "КРАЯНИ" не виконав вимоги тендерної документації і тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована.
2. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: лист-згоду на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які будуть розголошені на виконання Тендерної документації (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить тендерна пропозиція), що складається у довільній формі. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Учасник ССТ "КРАЯНИ" у складі своєї тендерної пропозиції надає файл під назвою «Частина 2 ССТ Краяни», який містить персональні дані фізичних осіб (працівників): Ряпінського Олександра Євгеновича, Гудзь Людмили Володимирівни, Ладур Олександра Володимировича, Петрусенка Сергія Сергійовича, Матієнка Анатолія Олексійовича. Проте, тендерна пропозиція ССТ "КРАЯНИ" у строки подання тендерних пропозицій не містила листів-згоди на обробку персональних даних вищезазначених працівників.
Замовник 21.04.2021 року виставив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ССТ "КРАЯНИ", в якому вказав надати листи-згоди на обробку персональних даних на всіх працівників які зазначені в Довідці про працівників відповідної кваліфікації.
Проте, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вимога про надання листів-згоди на обробку персональних даних знаходиться у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а отже не є ні документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, ні документами на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже вищезазначені листи-згоди на обробку персональних даних не підпадають під норми пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто Замовник НЕПРАВОМІРНО і незаконно виставив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надання листи-згоди на обробку персональних даних на всіх працівників які зазначені в Довідці про працівників відповідної кваліфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція ССТ "КРАЯНИ" не містить листів-згоди на обробку персональних даних працівників, а отже не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
3. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: цінову пропозицію електронних торгів Учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку 1 до Тендерної документації.
Учасник ССТ "КРАЯНИ" у складі своєї тендерної пропозиції надає файл під назвою «Цінова пропозиція ССТ Краяни», що містить тендерну пропозицію з рядом помилок, а саме: у п.1 ССТ "КРАЯНИ" вказує ціну 11,89 грн., проте в даному пункті потрібно вказати загальну ціну за якою учасник згоден підписати договір; у п. 5 ССТ "КРАЯНИ" не вказує форму власності, та не повністю зазначає господарську спеціалізацію; у п. 10 ССТ "КРАЯНИ" вказує, що строк поставки товару 31.12.2021 р., проте відповідно до п. 4.5 Розділу І. Загальні положення та п. 5.4 проект договору – строк поставки товару – до 31.08.2021 р.
Таким чином, ССТ "КРАЯНИ" не виконало вимоги пункту 1.1 Розділ ІІІ тендерної документації, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
4. Учасник ССТ "КРАЯНИ" у складі тендерної пропозиції надає файл під назвою «9 присутня інформація у реєстрі», у якому зазначає, що у ЄДР присутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Проте, також ССТ "КРАЯНИ" у складі тендерної пропозиції надає файл під назвою «Частина 1.1 ССТ Краяни Установчі документи», який на сторінці 30 містить Витяг з ЄДР, в якому відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Отже, ССТ "КРАЯНИ" надає недостовірну інформацію, а тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована.
Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ССТ "КРАЯНИ" та скасувати рішення про визначення його переможцем за невідповідність тендерній документації.