-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (біологічні відходи – органи, тканини)
Торги не відбулися
69 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 348.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 348.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 15:38 - 11.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Послуги на транспортування, які зазначені в умовах тендерної документації, не відносяться до перевезення небезпечних вантажів.
Номер:
d108968a343c4c0e9b739181eeeea3b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003887-a.a5
Назва:
Послуги на транспортування, які зазначені в умовах тендерної документації, не відносяться до перевезення небезпечних вантажів.
Вимога:
І. У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону:
1. за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту або надання послуг з транспортування – для підтвердження можливості доставки матеріалів для досліджень. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У разі надання послуг з транспортування надати копії договорів про надання послуг з транспортування та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Послуги на транспортування, які зазначені в умовах тендерної документації, не відносяться до перевезення небезпечних вантажів.
Наголошуємо, що предметом процедури закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації біологічних відходів категорії «В»).
Біологічні відходи - це залишки тканин і органів, утворених в процесі медичної діяльності, які відносяться до органічних відходів, які в свою чергу, належать до медичних відходів категорії В - епідемічно небезпечних медичних відходів (відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ від 08.06.2015 р. № 325)
Постановою КМУ від 02.12.2015 р. № 1001 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.Відповідно до п 16 зазначеної постанови Ліцензіат зобов’язаний:
6) допускати до перевезень транспортні засоби:
які відповідають вимогам пункту 27 цих Ліцензійних умов та інформацію про які подано органу ліцензування у відомостях про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби;
Відповідно підпункту 2 пункту 27 постанови до використання під час провадження господарської діяльності допускаються транспортні засоби, які:
2) є власністю ліцензіата та мають свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або надані ліцензіату в оренду, кредит, лізинг і мають свідоцтво про реєстрацію та тимчасовий реєстраційний талон, якщо передбачено їх оформлення;
Послуги на транспортування, які зазначені в умовах тендерної документації, не відносяться до перевезення небезпечних вантажів.
Враховуючи, вищенаведені норми чинного законодавства, вимагаємо внести зміни до пункту 5 Р 3 ТД та викласти вимогу в наступній редакції:
І. У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону:
1. за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого (оренда або кредит, або лізинг) автотранспорту. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди, кредиту або лізингу транспортних засобів та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- умова закупівлі_послуги транспортування_КМПБ 2.pdf 01.04.2021 17:52
Дата подачі:
01.04.2021 17:52
Вирішення:
Замовник погоджується з вимогою учасника та внесе зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, отже не передаються на утилізацію в якості вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів в розумінні термінів ЗУ «Про відходи».
Номер:
a806468486604e52a577071dd7bbd5cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003887-a.a4
Назва:
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, отже не передаються на утилізацію в якості вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів в розумінні термінів ЗУ «Про відходи».
Вимога:
Патологоанатомічні та органічні медичні відходи, біологічні відходи є небезпечними клінічними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В. Пунктом 18 Наказу МОЗ № 325 розділом V «Вимоги до відходів категорії В» визначено:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, отже не передаються на утилізацію в якості вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів в розумінні термінів ЗУ «Про відходи».
Лише в ліцензіатів, що мають термічні установки, які використовують теплову енергію від спалювання відходів для обігріву об’єкту (виробничого приміщення), де встановлена термічна установка (піч-інсинератор) процес спалювання відходів в такій установці називається утилізацією. Проте, більшість ліцензіаті в Україні, що мають термічне обладнання для спалювання відходів, не використовують його для обігріву приміщень, де воно встановлено, це окремо встановлені термічні установки, які використовуються виключно в цілях спалювання (знешкодження) небезпечних відходів без використання теплової енергії в якості енергетичних ресурсів.
Зауважуємо, що процес термічного знешкодження (спалювання) небезпечних відходів в термічних установках (печах-інсинераторах), як в окремо встановлених, так і в підключених для обігріву приміщень, абсолютно однаковий, тільки в окремо встановлених термічних установках цей процес називається знешкодженням, а в установках, які підключені до інженерних мереж обігріву приміщень, процес називається утилізацією, але функціонально вони виконують одну й ту саму операцію – спалювання небезпечних відходів.
Керуючись вимогами діючих нормативних актів, видалення таких відходів, здійснення операцій, що не призводять до їх утилізації, також ЗАБОРОНЕНО Державними санітарно-протиепідемічних правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, оскільки операції видалення не передбачають спалення відходів у термічних установках, а спалювати такі відходи на полігонах заборонено.
Медичні відходи категорії В, а саме: патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню) в термічній установці.
Замовник нічого не втратить, якщо внесе зміни до Додатку 1 ТД та зазначить пункт щодо ліцензування в наступній редакції (ЧЕРЕЗ АБО): наявність Ліцензії, виданої Уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами збирання, зберігання, знешкодження АБО утилізація АБО видалення.
Наголошуємо, що частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до ч 4. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо ліцензування в Додатку 1 до ТД та викласти пункт ЧЕРЕЗ АБО:
- ліцензію Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження АБО утилізація АБО видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 17:40
Вирішення:
Замовник погоджується з вимогою учасника та внесе зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають тільки операції «знешкодження» шляхом кремації (спалюванню) в термічній установці.
Номер:
cd085bbc947349ffa7cebd1aca80efde
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003887-a.c3
Назва:
патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають тільки операції «знешкодження» шляхом кремації (спалюванню) в термічній установці.
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати:
- ліцензію Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Наголошуємо, що предметом закупівлі є: послуги з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому в КНП "КМПБ №2"- патологоанатомічні та органічні медичні відходи.
Зазначені відходи заборонено утилізувати та видаляти, такі відходи підлягають знешкодженню в термічних установках.
Патологоанатомічні та органічні медичні відходи, біологічні відходи є небезпечними клінічними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В. Пунктом 18 Наказу МОЗ № 325 розділом V «Вимоги до відходів категорії В» визначено:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Операції видалення, операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації (перелічені нижче), не можуть бути застосовані до даних відходів, оскільки операцій видалення не передбачають спалення відходів у термічних установках. Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію. Медичні відходи категорії В, а саме: патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню) в термічні установці.
Замовник нічого не втратить, якщо внесе зміни до Додатку 1 та зазначить пункт щодо ліцензування в наступній редакції (через або): наявність Ліцензії, виданої Уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення.
Наголошуємо, що частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо ліцензування в Додатку 1 , а саме: кому замінивши на або та викласти в наступній редакції:
- ліцензію Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- умова закупівлі_ліцензія_КМПБ 2.pdf 31.03.2021 13:12
Дата подачі:
31.03.2021 13:12
Вирішення:
Замовник погоджується з вимогою учасника та внесе зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
паперовий бланк ліцензії єдиного зразка скасовано
Номер:
6820523123374f5bb6b373ccade486df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003887-a.c2
Назва:
паперовий бланк ліцензії єдиного зразка скасовано
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати:
- копію ліцензії Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів.
Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування:
Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом
Наголошуємо, що частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 до ТД вимоги ліцензування з перевезення небезпечних вантажів і викласти в наступній редакції:
- копію ліцензії (АБО ВИТЯГ) Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів.
Пов'язані документи:
Учасник
- умова закупівлі_УТБ паперовий бланк ліцензії_КМПБ 2.pdf 31.03.2021 12:40
Дата подачі:
31.03.2021 12:40
Вирішення:
Замовник погоджується з вимогою учасника та внесе зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Очікавана вартість предмету закупівлі є низькою та не відповідає собівартості надання послуг, оскільки поводження із біологічними відходами потребує більш високої енерговитратності, ніж поводження із звичайними медичними відходами
Номер:
7620dd97c8da42d584ba29ad7258b5b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003887-a.c1
Назва:
Очікавана вартість предмету закупівлі є низькою та не відповідає собівартості надання послуг, оскільки поводження із біологічними відходами потребує більш високої енерговитратності, ніж поводження із звичайними медичними відходами
Вимога:
Згідно електронної системи проведення закупівель очікувана вартість предмету закупівлі становить 69 600,00 грн. без ПДВ. Замовнику було поставлено запитання наступного змісту: «В електронній системі проведення закупівель очікувана вартість предмету закупівлі вказана без ПДВ. В ТД зазначено, що критерій оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Надайте, будь ласка, уточнення» Відповідь Замовника: «Очікувана вартість предмета закупівлі вказана з ПДВ.»
Предметом закупівлі згідно п 4.1. Р. «Загальні положення» тендерної документації є код ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (біологічні відходи – органи, тканини).Відповідно до Додатку 1 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Послуги з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому в КНП "КМПБ №2"- патологоанатомічні та органічні медичні відходи.
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (69 600,00 грн. з ПДВ) на таку кількість медичних відходів (4000 кг біологічних відходів), а саме: 17.40 грн. з ПДВ за 1 кг є низькою та не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Поводження із біологічними відходами потребує більш високої енерговитратності, ніж поводження із звичайними медичними відходами. Собівартість спалювання біологічних відходів є значно вищою ніж утилізація інших відходів.
Додатком 1 зазначено, що «В ціну послуги входить: надання холодильного обладнання для зберігання відходів, транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами.
3. Графік вивозу:
3.1. м. Київ вул. Мостицька 11:
- радіоактивні, токсичні, медичні та небезпечні відходи раз на тиждень (середа).
3.2. м. Київ вул. Чорновола 28/1 Українська Дитяча спеціалізована лікарня "ОХМАДИТ" відділення патологічне:
- по мірі необхідності.
Враховуючи вищезазначені умови, ціна за утилізацію 1 кг біологічних відходів є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами і не покриває собівартості надання послуг у сфері поводження із біологічними відходами, до якого додатково входить надання холодильного обладнання для зберігання відходів, транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами.
Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги або зменшити обсяги закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- умова закупівлі_очікувана вартість біологія_КМПБ 2.pdf 31.03.2021 12:30
- Вартість.docx 05.04.2021 11:02
Дата подачі:
31.03.2021 12:30
Вирішення:
Тендерний комітет КНП «КМПБ № 2» уважно розглянув вимогу 31.03.2021; 12:30 та повідомляє наступне.
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (69 600,00 грн. з ПДВ) на таку кількість медичних відходів (4000 кг біологічних відходів), а саме: 17.40 грн. з ПДВ за 1 кг відповідає вартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Замовник скористався методом порівняння ринкових цін для визначення очікуваної вартості товару на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих комерційних пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Статус вимоги:
Відхилено