-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів – Подільський в межах Кам’янець-Подільського району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району та Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка в межах Шепетівського району Хмельницької області) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 15:38 - 23.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
e7516289acf54e5486981712ec6431f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-006181-c.a1
Назва:
Щодо порушення законодавства
та встановлення замовником дискримінаційних
вимог у тендерній документації
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі
Вимога:
Звернення
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області (надалі – Замовник, САД у Хмельницькій області) проводиться процедура закупівлі – «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів – Подільський в межах Кам’янець-Подільського району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району та Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка в межах Шепетівського району Хмельницької області) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» з очікуваною вартістю 7000.00 грн з ПДВ (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-03-30-006181-c ) (надалі – Процедура закупівлі).
Ми плануємо взяти участь у Процедурі закупівлі та ознайомившись із тендерною документацією (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури.
У Додатку 4 Тендерної документації міститься положення, відповідно до якого Замовник вважає, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування або технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі.
Така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Однак, згідно з частиною 4 статті 22 цього ж Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій», в якій визначено склад та зміст проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та статті 55 цього ж Закону, в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.) та її форми власності.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв'язку з викладеним вимагаємо:
1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-03-30-006181-c ), а саме:
В Додаток 4 Тендерної документації внести зміни, а саме викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції: Аналогічним договором необхідно розуміти договір з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування або технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення автомобільних доріг загального користування, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №36І2 від 07.04.21.pdf 07.04.2021 16:53
Дата подачі:
06.04.2021 09:58
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» визначено такі терміни: автомобільна дорога, смуга відведення автодороги.
Автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручною руху транспортних засобів;
Смуга відведення - земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги.
Статтею 9 вказаного Закону визначені складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення.
Складовими автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення є: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, стаціонарні комплекси вимірювання вагових і габаритних параметрів транспортних засобів, примусового зниження швидкості руху); архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів.
Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частинами автомобільної дороги загального користування, крім випадків, якщо замовником їх будівництва чи розміщення у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування є власник чи орган управління цих автомобільних доріг загального користування.
Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, забороняється.
Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні і протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди; нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи.
Замовник зазначає, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги та їх призначення потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт.
Також повідомляємо, що в технічному завданні визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області, які дещо різняться з типовим складом проекту землеустрою, визначеного статтею 50 Закону України «Про землеустрій» та складом технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), визначеного статтею 55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуг відведення ділянок автомобільних доріг, а також визначення площ землекористування під окремими складовими елементами автодоріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів та технічних паспортів автодоріг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.04.2021 15:00