• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (робоче місце менеджера, перегородка мобільна, вітрина для цінностей для установ нового формату)

Завершена

174 246.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 742.46 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 15:25 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель

Номер: 25b2aebfb3fd47eb8d5fc1d624c043f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-003662-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Вимога:
Філією – Рівненським обласним управлінням" АТ "Ощадбанк” проводиться закупівля товару: «Офісні меблі (робоче місце менеджера, перегородка мобільна, вітрина для цінностей для установ нового формату)», код ДК 021:2015 – 39130000-2 (далі – Товар) ), посилання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003662-a ідентифікатор закупівлі- UA-2021-03-30-003662-a Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі були подані від: 1)Фоп Чимрук Олег Миколайович 2)ТОВ "Медіа-Вест" 15.04.2021 року було прийняте рішення про акцепт пропозиції учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович. Однак, наше товариство як скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його незаконним, і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки його прийнято з порушненням вимог чинного законодавства. Уважно вивчивши Оголошення про проведення процедури закупівлі з додатками, та пропозицію учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович, зазначаємо, що: 1. Пунком 5 Додатку № 4 до оголошення про проведення процедури закупівлі – “Кваліфікаційні умови проведення закупівлі” Замовником вимагалось надати учасниками документи, які підтверджують якість ДСП, з якої виготовляється товар (висновок державної санітарно-епідеміологічної служби). У Додатку № 2 до оголошення про проведення процедури закупівлі Замовником прописано технічні характеристики товару, що вимагаються, зокрема при виробництві товару Замовником вимагається використовувати ДСП двох виробників 1-Swiss Krono, 2.- Swisspan. Тобто замовником вимагається надати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на ДСП виробника Swiss Krono, та висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на ДСП виробника Swisspan. Учасником Фоп Чимрук Олег Миколайович, у складі пропозиції у файлі під назвою “10.1 Сертифікати на матеріали.pdf”, надано висновок державної санітарно-епідеміологічної служби від 18.09.2018 року на ДСП виробника Kronospan, та висновок державної санітарно-епідеміологічної служби від 22.01.2018 року виробника Egger. У складі пропозиції Учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович, ВІДСУТНІЙ висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на ДСП виробника Swisspan та ВІДСУТНІЙ висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на ДСП виробника Swiss Krono. 2. Згідно Додатку № 4 до оголошення - Кваліфікаційні умови проведення закупівлі, вимагається надати: П.3. Довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару аналогічного предмету цієї процедури закупівлі за період 2020-2021р. у кількості не менше 3-х, які було укладено за результатами проведених процедур закупівель із використанням електронного торгового майданчику із зазначенням електронного посилання на процедуру закупівлі на сайті (підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами й доповненнями у кількості не менше 2-х). Учасником надано у складі пропозиції Договір, який укладений із ДП Медичні закупівлі України №09/144- 11/2020 від 05 листопада 2020року, який не містить печатки покупця, та Лист-відгук наданий ДП Медичні закупівлі України, який не містить печатки покупця. ДП Медичні закупівлі є державним підприємством, яке у своїй діяльності обов’язково використовує печатку. Не відхилення пропозиції учасника закупівлі Фоп Чимрук Олег Миколайович, з підстав невідповідності умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович, переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладення договору про закупівлю. Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право скаржника бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович, подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Скасувати рішення про визначення Фоп Чимрук Олег Миколайович, переможцем по Закупівлі від 15.04. 2021р. 4. Відхилити пропозицію учасника Фоп Чимрук Олег Миколайович, як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі 5. Провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, комітет з конкурсних торгів Філії – Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк» висловлює Вам вдячність за увагу та участь у оголошеному нами аукціоні. Філія використовує електронні торги з метою закупівлі товару з максимальною економією та ефективністю через залучення якомога більшої кількості учасників для створення конкурентного середовища з дотриманням, з-поміж інших також принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, відповідно до оголошених умов її проведення. Додатком № 4 до оголошення про проведення процедури закупівлі визначено кваліфікаційні умови проведення закупівлі. Вимога щодо надання у складі пропозиції документів, які підтверджують якість ДСП, з якої виготовляється товар (висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) не містить найменування торгових марок, на які повинні бути подані висновки СЕС. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» № 1206-VII від 15.04.2014 року ( в т.ч. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII від 23.03.2017 року) було запроваджено перехід від обов’язкового до добровільного використання печаток юридичними особами. Єдиним критерієм оцінки пропозицій вказаної закупівлі є ціна. Цінова пропозиція ФОП Чимрука О.М. є найбільш економічно вигідною, відтак, підстави для відхилення переможця закупівлі у філії-Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено