• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт-облаштування спортивних майданчиків Деснянського району м. Києва (45450000-6 ДК021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

3 155 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 779.25 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 15:12 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на рішення замовника

Номер: d6c01d8c16f6411aa5e45aa9fec5f844
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005919-c.c3
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА Щодо порушення порядку здійснення закупівлі «Капітальний ремонт-облаштування спортивних майданчиків Деснянського району м. Києва (45450000-6 ДК021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)» № оголошення UA-2021-03-30-005919-c
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 03.05.2021 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Безруков Костянтин 380442283846 gorinvest20@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на умови закупівлі

Номер: abb8cb615bb1408e99ae0181d2bd6cec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005919-c.a2
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.04.2021 00:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Безруков Костянтин 380442283846 gorinvest20@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на умови закупівлі

Номер: bdad3220ea88474d9d2b6867f8cd5f2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005919-c.a1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру ( в порядку ст.24 Закону) Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно ч.4 ст.5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону. Антимонопольний комітет України надав роз’яснення від 09.04.2020 року №17-рк, згідно яких головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необгрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Додатком 1 до Тендерної документації встановлена Замовника встановлена вимога: «Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - копія фінансової звітності за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*». Разом з тим, згідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Вимога тендерної документації про надання копія фінансової звітності за чотири попередні роки є необґрунтованою, оскільки наявність фінансової спроможності щодо виконання робіт за предметом закупівлі може бути може бути підтверджено фінансовою звітністю за менший період, наприклад за останній фінансовий рік. Дана вимога закупівлі безпідставно вимушує учасників надмірно розкривати комерційну таємницю підприємства, що створює загрози для господарювання. Крім того, така вимога закупівлі безпідставно обмежує учасників закупівлі, які здійснюють господарську діяльність менше чотирьох років, проте мають фінансову спроможність виконати роботи за предметом закупівлі «Капітальний ремонт-облаштування спортивних майданчиків Деснянського району м. Києва (45450000-6 ДК021:2015 Інші завершальні будівельні роботи) очікувана вартість» № UA-2021-03-30-005919-c, що підтверджується фінансовою звітністю за останній звітний рік, що свідчить про порушення ч.3 ст.16, ч.4 ст.5 Закону та принципу недискримінації учасників. Керуючись ч.1 ст.24 Закону, прошу усунути дискримінаційні умови закупівлі, а саме вимогу про необхідність надання у складі тендерної пропозиції учасника копії фінансової звітності за чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази й технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з частиною третьою статті 16 Закону про публічні закупівлі документи, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації». Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду. Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 10:00