-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Агрохімічна продукція
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 14:46 - 05.04.2021 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e71474ddb4a6484abc7950f6b8ea9b01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-002937-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Хабарнику! Ви настільки знахабніли від дерібану бюджетних коштів, що інших слів до ваших дій не подбереш. Де протоколи щодо випадків алергій? В студію, будь ласка. Ви цинічно брешете, бо жодного випадка алергій щодо використання засобу "Саніліт" не задокументовано. А за цинічну брехню будете відповідати, бо це є наклеп на чесне ім"я і репутацію виробника. Здається, алергії у вас від хабарів, які ви вимагаєте від постачальників. Ми надсилаємо листи до вказаних у поепередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол№4.docx 21.04.2021 17:13
Дата подачі:
16.04.2021 16:34
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник, ТОВ “Фартунат”. Метою діяльності нашого закладу є надання
висококваліфікованої спеціалізованої допомоги, створення безпечних
умов праці медичного персоналу та безпечного перебування хворих з дотриманням
чинних нормативних актів. УО розглянуто Вашу третю вимогу
. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції детально
описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 31 Закону України
«Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,
відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає. Неспроможність
учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою
дискримінації. Ваша вимога містить елементи погрози та незавуальованого тиску на
Замовника з метою отримання сприятливого для вас результату, не зважаючи на волю і
інтереси Замовника, має ознаки лобіювання власних комерційних інтересів. Ваші
звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні грубо порушують права, гідність,
репутацію Замовника та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство
України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не
може ґрунтуватися на припущеннях. Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде
доведено в законному порядку і встановлено судом. Отже, КНП "Новомосковська ЦМЛ " НМР" може скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації.Щодо
звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право. Гарного дня!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До вимоги
Номер:
7b8ee85e31124a098e38d55656b9bd2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-002937-a.b2
Назва:
До вимоги
Вимога:
По-перше, ви посилаєтесь на Наказ №10 зі змінами, який вже давно втратив чинність. Ви по цьому Наказу до сих пір проводите торги? Тоді виникає питання щодо кваліфікації ваши працівників. Замість розмірковувань про те, як розкрадати бюджетні коштів, краще в б вивчали чинне Законодавство. Ми цю інформацію обов"язково додамо до листа, який готуємо Державній аудиторській службі та розпоряднику коштів.Щодо ваших виправдеань. Ви натякаєте, що не розглядаєте еквіваленти? Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, в тому числі і цю, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Прокуратури, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу №4.docx 16.04.2021 14:54
Дата подачі:
15.04.2021 13:34
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«16» квітня 2021р. №4 м.Новомосковськ
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КНП «Новомосковська ЦМЛ» НМР» від 29 жовтня 2019 р. №30 ,
Вирішила відповисти на вимогу :
По-перше, ви посилаєтесь на Наказ №10 зі змінами, який вже давно втратив чинність. Ви по цьому Наказу до сих пір проводите торги? Тоді виникає питання щодо кваліфікації ваши працівників. Замість розмірковувань про те, як розкрадати бюджетні коштів, краще в б вивчали чинне Законодавство. Ми цю інформацію обов"язково додамо до листа, який готуємо Державній аудиторській службі та розпоряднику коштів.Щодо ваших виправдеань. Ви натякаєте, що не розглядаєте еквіваленти? Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, в тому числі і цю, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Прокуратури, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
По суті даної вимоги відповідаємо:
Відповідно ст.14 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі»
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
За результатами попереднього досвіду використання окремих запропонованих учасником дезінфекційних засобів були зафіксовані небажані наслідки, а саме:
- засіб «Саніліт» викликав алергічні реакції у медичних працівників та відвідувачів (почервоніння шкіри, шкірний висип, сльозотечу та напади задухи), що унеможливлювало його використання під час перебування відвідувачів у приміщеннях, що оброблялись. Крім того після обробки поверхонь засобом «Саніліт» на них залишалися білі плями, нальот та білі розводи.
- Засіб «Вернедор» при використанні викликав корозію металу (медичного інструментарію та біксів), викликав зміну кольору контейнерів для передстерилізаційної обробки, тому еквіваленти розглядаться не будуть.
Шановний колего, бажання бути грубим це властиво підліткам, особливо коли вони знаходяться в компаніях серед своїх однолітків.
У цьому випадку таку поведінку можна вважати захисним механізмом людини. Психіка кривдника настільки втомлюється від накопиченого негативу, що намагається позбутися від нього будь-яким способом. Хамство з грубістю непогано для цього підходять. Іншими словами, людина просто таким чином емоційно розряджається.
Підпис: УО Наталія Северин
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
99277dc301874eeda24a2a425a3d7d26
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-002937-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Яким саме вимогам не відповідає заявлені дезінфікуючі засоби? По пунктах. Хабар у розмірі 40% не запропонували на відміну від Вашого улюбленого постачальника, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол№3 відповідь на вимогу.docx 15.04.2021 12:25
Дата подачі:
15.04.2021 09:39
Вирішення:
Доброго дня, шановний коллего! Дякуємо за запитання!
1.Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 та відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині третій статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник спрощено) закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових (спрощених) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання в роботі.
Гарного дня!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні