-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.)
Завершена
1 108 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 541.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 541.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 13:00 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможця
Номер:
a5af0a29f328400a954ffe8c547e8e1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004762-c.a5
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА - щодо не правомірного визначення переможця КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ по закупівлі За кодом CPV за ДК 0212015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) 1 108 192,00UAH UA-2021-03-30-004762-c Відхилення пропозицій учасника У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», він відхиляє пропозицію. А саме, якщо 1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників • Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. ТОПОРІВЦІ КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ Вимоги подані Замовником Технічне завдання КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ саме технічне завдання не подав- но , Надав довідку , що з технічним завданням згодні Вимоги до проведення ремонту 1. Учасник під час проведення ремонтних робіт повинен забезпечити нагляд за додержанням правил виконання робіт, додержання правил пожежної безпеки, додержання техніки безпеки при проведенні робіт, уповноваженими особами учасника. КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення 3. До початку проведення робіт учасник зобов‘язаний виконати підготовчі роботи по з захисту приміщень замовника від запилювання, забруднення, протікань та інших пошкоджень пов‘язаних з виконанням робіт. КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення 4. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по безпечному виконанню робіт, охороні праці, охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів Україн КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення 5. Забезпечувати своєчасне прибирання сміття з приміщень, де проводяться ремонтні роботи та своєчасний вивіз його з території відповідно до правил благоустрою територій населених пунктів. КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення 6. Термін виконання робіт з капітального ремонту приміщень до 01 серпня 2021року. КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення, не подав календарного плану про виконання робіт до 01 серпня 2021р Ще раз повторюємось Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Стаття 5. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі;
Зберігаємо за собою право звернення до аудиту ,для перевірки!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 11:49
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу СКАСУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Кравчук Іван Степанович" по закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) інформуємо наступне:
1. Посилання на ст.30 закону України «Про публічні закупівлі» стосується Електронного аукціону і не містить підстав за якими відхиляються пропозиції.
2. Розглянувши вашу вимогу, яка скопійована і також подана учасником в особі ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ" і є незрозумілою її мета по суті зазначаємо, що відповідно до п. 10 оголошення про закупівлю зазначено про необхідність надати - гарантійний лист в довільній формі щодо погодження з технічними вимогами згідно Додатку №1 нащо ФОП Кравчук Іван Степанович надав відповідний гарантійний, що він «ознайомлений з об’ємами робіт та погоджується з технічними завданнями до проведення капітального ремонту другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл., які вказані в технічному завданні предмета закупівлі Замовника, викладеного в Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі». Відповідно учасником гарантується забезпечення та дотримання вимог Додатку №1 та листом виконано даний пункт оголошення.
Якщо уважно розглянути Додаток №1 - Технічні вимоги до оголошення то зрозуміло, що замовник не вимагав в ньому надання яких небуть пояснень, листів, довідок, а тільки наголошував про необхідність дотримання певних вимог до проведення робіт, відповідно Вами не правильно трактується чи маніпулюється даний додаток №1 і відповідні вимоги. Тому замовник не може відхилити пропозицію «ФОП Кравчук Іван Степанович» на підставі зазначених Вами пунктів так, як вони не вимагались.
Тому ваша вимога залишається не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Не правомірність визначення переможця
Номер:
829454f10f8b4b35adbd292d129266a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004762-c.b4
Назва:
Не правомірність визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА - щодо не правомірного визначення переможця
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ
по закупівлі
За кодом CPV за ДК 0212015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.)
1 108 192,00UAH
UA-2021-03-30-004762-c
Відхилення пропозицій учасника
У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», він відхиляє пропозицію. А саме, якщо
1) учасник
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації.
І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників
• Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОПОРІВЦІ
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ
Вимоги подані Замовником
Технічне завдання
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ саме технічне завдання не подав- но , Надав довідку , що з технічним завданням згодні
Вимоги до проведення ремонту
1. Учасник під час проведення ремонтних робіт повинен забезпечити нагляд за додержанням правил виконання робіт, додержання правил пожежної безпеки, додержання техніки безпеки при проведенні робіт, уповноваженими особами учасника.
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення
3. До початку проведення робіт учасник зобов‘язаний виконати підготовчі роботи по з
захисту приміщень замовника від запилювання, забруднення, протікань та інших пошкоджень пов‘язаних з виконанням робіт.
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення
4. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по безпечному виконанню робіт, охороні праці, охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів Україн
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення
5. Забезпечувати своєчасне прибирання сміття з приміщень, де проводяться ремонтні роботи та своєчасний вивіз його з території відповідно до правил благоустрою територій населених пунктів.
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення
6. Термін виконання робіт з капітального ремонту приміщень до 01 серпня 2021року.
КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ- не має жодного пояснення, не подав календарного плану про виконання робіт до 01 серпня 2021р
Ще раз повторюємось Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації.
Стаття 5.
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі;
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 21.04.2021 20:50
Дата подачі:
21.04.2021 20:50
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу СКАСУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Кравчук Іван Степанович" по закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) інформуємо наступне:
1. Посилання на ст.30 закону України «Про публічні закупівлі» стосується Електронного аукціону і не містить підстав за якими відхиляються пропозиції.
2. Розглянувши вашу вимогу по суті зазначаємо, що відповідно до п. 10 оголошення про закупівлю зазначено про необхідність надати - гарантійний лист в довільній формі щодо погодження з технічними вимогами згідно Додатку №1 нащо ФОП Кравчук Іван Степанович надав відповідний гарантійний, що він «ознайомлений з об’ємами робіт та погоджується з технічними завданнями до проведення капітального ремонту другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл., які вказані в технічному завданні предмета закупівлі Замовника, викладеного в Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі». Відповідно учасником гарантується забезпечення та дотримання вимог Додатку №1 та листом виконано даний пункт оголошення.
Якщо уважно розглянути Додаток №1 - Технічні вимоги до оголошення то зрозуміло, що замовник не вимагав в ньому надання яких небуть пояснень, листів, довідок, а тільки наголошував про необхідність дотримання певних вимог до проведення робіт, відповідно Вами не правильно трактується чи маніпулюється даний додаток №1 і відповідні вимоги. Тому замовник не може відхилити пропозицію «ФОП Кравчук Іван Степанович» на підставі зазначених Вами пунктів так, як вони не вимагались.
Тому ваша вимога залишається не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Звернення щодо відхилення пропозиції ФОП Кравчука Івана Степановича
Номер:
2f57e82c9fea4b2eb8c7bb73dc080dc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004762-c.a3
Назва:
Звернення щодо відхилення пропозиції ФОП Кравчука Івана Степановича
Вимога:
Однією з вимог, зазначених замовником в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, було подання учасником в сканованому вигляді в складі своєї пропозиції, завіреної підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), цінової пропозиції відповідно до технічних вимог, до якої мають входити:
- договірна ціна (тверда);
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни);
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
На виконання цієї вимоги фізичною особою – підприємцем Кравчуком Іваном Степановичем в складі пропозиції, скріпленої 08.04.2021 року о 11 год. 44 хв. кваліфікованим електронним підписом, було подано 08.04.2021 року о 11 год. 43 хв. такі файли у форматі pdf: «9. Цінова пропоз» та «19. кошторисна документація».
У файлі «19. кошторисна документація» наявні наступні документи:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- об’єктний кошторис;
- локальні кошториси на будівельні роботи з відомостями ресурсів;
- дефектний акт.
Перевіряючи відповідність вищевказаних поданих документів оголошеним замовником вимогам, приходимо до висновку, що учасник фізична особа – підприємець Кравчук Іван Степанович не виконав вимогу замовника щодо надання в складі своєї пропозиції підсумкової відомості ресурсів, а обмежився лише наданням відомостей ресурсів до кожного локального кошторису окремо.
Ще однією з вимог, зазначених замовником в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, було подання учасником в сканованому вигляді в складі своєї пропозиції, завіреної підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), гарантійного листа в довільній формі щодо погодження з проектом договору згідно Додатку№2. На виконання цієї вимоги фізичною особою – підприємцем Кравчуком Іваном Степановичем в складі пропозиції, скріпленої 08.04.2021 року о 11 год. 44 хв. кваліфікованим електронним підписом, було подано 08.04.2021 року о 11 год. 43 хв. файл у форматі pdf: «8. погодження умов договору».
У файлі «8. погодження умов договору» наведено, зокрема, такий текст: «Лист про погодження з умовами договору. ФОП Кравчук Іван Степанович погоджується із істотними умовами договору закупівлі послуг з Капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с. Топорівці, Чернівецька обл. в редакції замовника та в разі перемоги готовий підписати.». Резюмуючи зміст даного листа варто зазначити, що учасник фізична особа – підприємець Кравчук Іван Степанович погодився з істотними умовами договору закупівлі, якого не існувало на момент подачі ним пропозиції, а саме 08.04.2021 року о 11 год. 43 хв., та якого ще немає на момент подання цього звернення. Вимога замовника полягала в наданні гарантійного листа в довільній формі щодо погодження саме з проектом договору згідно Додатку №2, а не самого договору, як це зробив учасник фізична особа – підприємець Кравчук Іван Степанович.
Таким чином, пропозиція учасника фізична особа – підприємець Кравчук Іван Степанович не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому має бути відхилена замовником згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Цим зверненням висловлюємо нашу готовність до відстоювання вищевказаних позицій у судовому порядку в разі незадоволення нашої вимоги замовником.
З повагою,
Директор О. О. Кордяк
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.04.2021 16:18
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу СКАСУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Кравчук Іван Степанович" по закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) інформуємо наступне:
1. Відповідно до оголошення закупівлі на проведення капітального ремонту Замовником передбачено основні вимоги до учасників та оцінювання пропозиції де п.7 Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. та п.10 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Згідно пропозиції ФОП Кравчук Іван Степанович надано в складі пропозиції:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок ;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- об’єктний кошторис ;
- локальні кошториси;
- відомості ресурсів;
- дефектний акт.
При оцінюванні пропозиції встановлено, що учасником розроблена кошторисна документація по кожному окремому приміщенню, який підлягає ремонту та надано відомості ресурсів окремо до кожного кошторису. Відповідно при оцінюванні учасника та його пропозиції встановлено, що ним забезпечено подання необхідної документації для визначення ціни пропозиції та забезпечено надання кількісних та вартісних показників на об’єм робіт і основні матеріальні цінності, які будуть використовуватись при проведенні ремонту. Замовник не вбачає порушення у даному випадку так, як всі документи для належної оцінки пропозиції учасника подані, підтверджено досвід виконання зі всіма договорами, додатками, специфікаціями забезпечено подання всіх гарантійних листів (довідок).
2. Відповідно до Вашого наступного зауваження щодо поданого учасником гарантійного листа в довільній формі текстом «Лист про погодження з умовами договору ФОП Кравчук Іван Степанович погоджується із істотними умовами договору закупівлі послуг з Капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл. в редакції замовника та в разі перемоги готовий підписати» зазначаємо, що учасником зазначено, що він готовий підписати договір у разі перемоги і погоджує істотні умови договору, які надані замовником, а також завантаженим файлом 10. Договір. ним подано сам проект договору.
Відповідно до розділуVIІІ закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього
п. 4) Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Стаття 43. Нікчемність договору про закупівлю
п. 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
Тому враховуючи вищенаведене ми не вважаємо Вашу вимогу правомірною, яка забезпечує об’єктивній оцінці пропозицій та такою, яка передбачає скасування рішення про перемогу пропозиції учасника «ФОП Кравчук Іван Степанович».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінація учасників
Номер:
f8dc8ee522084bc58b7c5b83d85e5d47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004762-c.c2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
ВИМОГА - щодо не правомірного визначення переможця
ФОП "ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" по закупівлі:
За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.)
1 108 192,00UAH
UA-2021-03-30-004762-c
Відхилення пропозицій учасника
У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», він відхиляє пропозицію. А саме, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації.
І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників:
• Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки пропозиція Кооперативу «Будівельник» (код ЄДРПОУ – 19399200) не розглядалась та як наслідок не була відхилена, у Замовника відсутні правові підстави для розгляду даної вимоги.
Але читаємо Закон :
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника.
Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення.
Вимога Замовника
Всі документи мають бути завантажені у складі пропозиції до початку аукціону.
У разі відсутності документів Учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
2. Цінова пропозиція:
Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку №3 до цього оголошення, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
Додатки до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток №1 – Технічне завдання.
Додаток № 2 – Проект договору.
Додаток № 3 – Форма цінової пропозиції
Додаток №1 – Технічне завдання.
ФОП - не надав технічного завдання ,тому також учасник не подав правильного гарантійного листа про згоду з технічними вимогами згідно Додатку №1. Пояснення чому не подано просте бо потрібно було подати саме технічне завдання і в папці до нього подати гарантійний лист такого змісту як він подав ( не вказавши назви закупівлі)) гарантія пройшла б , а те що подано воно підходить до любої закупівлі і це не є правильно. вказати потрібно було в листі хоча б назву закупівлі. Тому учасник перемудрив не хотів подавати скільки паперової роботи нашкодив справі.
Додаток № 2 – Проект договору
ФОП - не надав Проект договору зробив ту саму помилку, що і з технічним завданням. Учасник просто пише ми Вам його прописуємо
Гарантій Лист
Про згоду з проектом договору
Фізична особа-підприємець Ончуленко Дмитро Васильович, в особі Ончуленко Д.В., який є учасником тенднру, погоджується з проектом ждоговору згідно Додатку 2.
Де б учасник не брав участь в закупівлі він буде актуальним тільки разом із поданим Договором, а так поданий без договору , тоді потрібно вказувати в листі назву закупівлі.
Вимоги до проведення ремонту:
1. Учасник під час проведення ремонтних робіт повинен забезпечити нагляд за додержанням правил виконання робіт, додержання правил пожежної безпеки, додержання техніки безпеки при проведенні робіт, уповноваженими особами учасника.
ФОП - не має
1. Поінформувати замовника про готовність початку робіт, здачі робіт згідно актів виконаних робіт.
ФОП "ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"3. До початку проведення робіт учасник зобов‘язаний виконати підготовчі роботи по з
2. ФОП - не має
захисту приміщень замовника від запилювання, забруднення, протікань та інших пошкоджень пов‘язаних з виконанням робіт.
ФОП - не має
4. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по безпечному виконанню робіт, охороні праці, охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України.
ФОП - не має
5. Забезпечувати своєчасне прибирання сміття з приміщень, де проводяться ремонтні роботи та своєчасний вивіз його з території відповідно до правил благоустрою територій населених пунктів.
ФОП - не має довідки пояснень, також потрібно було подати договір на вивозку сміття
6. Термін виконання робіт з капітального ремонту приміщень до 01 серпня 2021року.
ФОП -довідки не має
7. Клас (наслідків) відповідальності СС1.
ФОП -- Не надав жодного пояснення
- Ліцензія, дозволи на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у випадку, коли наявність такої ліцензії вимагається законодавством).
ФОП - - не має жодного пояснення
Вимога:
Порядок визначення вартості Договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Визначення вартості Договірної ціни - потрібно було виконати локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, а не у формі локального, як виконав учасник ФОП "ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
Не виконано
В ОГОЛОШЕННІ
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель,
чітко прописано : Строк виконання робіт: до 01 серпня 2021 року.
Де нам знайти відповідь в якому сайті учасника переможця?
Тому прописуємо ще раз - Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції
Висновок один дискваліфікація – Ваше право , як поступати , ПОРУШЕНЬ ПРОСТО БІЛЬШЕ ЯК ДОСТАТНЬО.
Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
РОЗЯСНЕННЯ:
У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону
З ПОВАГОЮ… директор О.В.Турчин
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.04.2021 03:39
Дата подачі:
19.04.2021 03:39
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу скасування визначення переможця ФОП "ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ» згідно ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі" по закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) інформуємо наступне :
1. Розглядаючи суть вимоги та заявника який зазначений, як Кооператив «Будівельник» (код ЄДРПОУ – 19399200) в особі О.В.Турчин встановлено, що серед учасників, які прийняли участь в закупівлі таке підприємство відсутнє та не приймало участі в закупівлі капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.
2. Серед учасників, які прийняли участь є ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ" (код ЄДРПОУ – 35422313) в особі керівника Турчин Олександра Василівна.
3. Розглядаючи вимогу по суті листа зазначаємо, що подані пропозиції повинні відповідати оголошенню закупівлі, але замовник не встановлював конкретних форм (окрім довідки наявності досвіду виконання аналогічних договорів) за якими потрібно надати документи (довідки, гарантійні листи) із зазначенням реквізитів, текстів чи посилань на нормативно-правові форми.
4. Також замовник не вимагав здійснити підпис та погодження договору, а тільки надати лист в довільній формі з погодженям умов договору відповідно до Додатку №2.
5. По суті листа щодо вимоги з проведення ремонту, які вказані Вами і зазначені в оголошенні в додатку №1 Технічні вимоги замовник вимагав довідку в довільній формі, що учасником ФОП ОнчуленкоД.В. надано.
6. Довідку щодо ліцензії учасник також надав із відповідним посиланням на нормативно-правові документи.
7. Замовник в оголошенні зазначав про перелік кошторисної документації, яку необхідно подати, відповідно учасник подав пояснюючу записку, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та відомість ресурсів. Оформлення самої документації не впливає на цінову пропозиції учасника та не приймається до розгляду.
Тому розглянувши вашу вимогу щодо скасування визначення переможця із зазначенням перелічених Вами зауважень до ФОП «ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ» залишаємо не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.04.2021 12:41
Вимога
Відкликано скаржником
Уповноваженому за закупівлями
Номер:
769185a2a7ba44f19c693776ed18d8b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004762-c.a1
Назва:
Уповноваженому за закупівлями
Вимога:
ВИМОГА СКАСУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ згідно ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Протоколу (рішення) Топорівської сільскої ради Новоселицького району Чернівецької області про визначення Переможцем закупівлі від 15.04.2021 року переможцем спрощеної процедури на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.» визначено ФОП Ончуленко Дмитро Васильович, код 2655308896. ФОП Кравчук Іван Степанович вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
На виконання п.3 критерії щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, які наведені у Вашому оголошенні про закупівлю учасник ФОП Ончуленко Д.В. надав 3 договора:
1. Договір підряду №268 від 24.11.2020 року укладений із ОКНП «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр», який складається із договору, додатку №1, договірних цін (основної та скорегованої), зведеного кошторисного розрахунку (основного), довідки вартості робіт та акту виконаних робіт. Відповідно до п.1.2 даної угоди вартість робіт визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору. Відповідно учасник не надав локальні кошториси та відомість ресурсів, до договірної ціни (до та після корегування) та зведений кошторисний розрахунок (після корегування).
2. Договір підряду №30 від 12.04.2017 року укладений із Обласна комунальна спеціалізована школа-інтернат, який складається із договору, додатку до договору, договірної ціни, довідки вартості робіт та акту виконаних робіт. Відповідно до п.1.2 даної угоди вартість робіт визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору. Відповідно учасник не надав локальні кошториси та відомість ресурсів до договірної ціни.
3. Договір підряду №124 від 28.07.2017 року укладений із Регіональний сервісний центр МВС в Чернівецькій обл. який складається із договору, додатку до договору, договірної ціни, довідок вартості робіт та актів виконаних робіт. Відповідно до п.1.2 даної угоди вартість робіт визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору. Відповідно учасник не надав локальні кошториси та відомість ресурсів до договірної ціни.
Відповідно враховуючи відсутність зазначених документів в складі пропозиції учасника, не виконано умови пп.3.2 п.3 критеріїв (не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Згідно Вашого оголошення всі документи мають бути завантажені у складі пропозиції до початку аукціону. У разі відсутності документів Учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
На підставі вищевикладеного, з врахуванням нашого листа №63 від 13.04.2021р. та порушення виконання ст.14 ч.13 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняті рішення порушують права ФОП Кравчук Іван Степанович. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ФОП Кравчук Іван Степанович. вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі від 15.04.2021року.
Згідно п.20 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 14:15
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу СКАСУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ згідно ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі" ФОП "ОНЧУЛЕНКО ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" по закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт другого поверху адмінбудівлі Топорівської сільської ради по вул. Топорівській, 60, с.Топорівці, Чернівецька обл.) нами було повторно розглянуто надана документація та встановлено наступне:
1. Договір підряду №268 від 24.11.2020 року укладений із ОКНП «Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр», який складається із договору, додатку №1, договірних цін (основної та скорегованої), зведеного кошторисного розрахунку (основного), довідки вартості робіт та акту виконаних робіт.
Вивчивши п.1.2 договору, де зазначено, що об’єм, характер та вартість робіт передбачених угодою визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору та підставою для проведення взаєморозрахунків. Договірна ціна тверда. Також розділо 9 договору передбачені додатки до договору Зведений кошторисний розрахунок та Договірна ціна.
Відповідно учасник не надав для підтвердження п.1.2 локальні кошториси, відомість ресурсів, до договірної ціни (до та після корегування), а також згідно додаткової угоди №1 відсутній зведений кошторисний розрахунок (після корегування).
2. Договір підряду №30 від 12.04.2017 року укладений із Обласна комунальна спеціалізована школа-інтернат, який складається із договору, додатку до договору, договірної ціни, довідки вартості робіт та акту виконаних робіт.
Вивчивши п.1.2 договору, де зазначено, що об’єм, характер та вартість робіт передбачених угодою визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору та підставою для проведення взаєморозрахунків. Договірна ціна тверда.
Відповідно учасник не надав для підтвердження п.1.2 локальні кошториси, відомість ресурсів до договірної ціни, а також розглянувши Акти виконаних робіт встановлено, що учасником надано Довідка КБ-3 та Акт виконаних робіт на загальну суму 412,531 тис.грн, при тому що вартість договору складає 980, 985 тис.грн, що відповідно учасником не в повному обсязі надано Акти виконаних. Договір не відповідає умовам.
3. Договір підряду №124 від 28.07.2017 року укладений із Регіональний сервісний центр МВС в Чернівецькій обл. який складається із договору, додатку до договору, договірної ціни, довідок вартості робіт та актів виконаних робіт.
Вивчивши п.1.2 договору, де зазначено, що об’єм, характер та вартість робіт передбачених угодою визначається на підставі кошторисної документації, погодженої сторонами і є невід’ємною частиною договору та підставою для проведення взаєморозрахунків. Договірна ціна тверда.
Відповідно учасник не надав для підтвердження п.1.2 локальні кошториси, відомість ресурсів до договірної ціни, а також розглянувши Додаткову угоду №1 до договору де п. 1.2 передбачено зменшення вартості договору та передбачено скорегована Договірна ціна, яка є невід’ємною частиною договору та відповідно відсутня. Договір не відповідає умовам.
Відповідно до перегляду пропозиції встановлено, що учасником ФОП «Ончуленко Дмитро Васильович» не виконано умови пп.3.2 та 3.3 п.3 критеріїв (не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорут та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці).
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.04.2021 12:41