-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 –32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка та стоматологічна плівка) («НК 024:2019-40979 Медична рентгенівська плівка, екран»).
Завершена
55 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 12:25 - 03.04.2021 12:30
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)
Номер:
d193141ae62d4356a498bf22396e075c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-004380-c.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)
Замовником в Додатку 2 зазначено найменування плівки Кровлекс-ОРГ з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів і не хоче порушувати принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-004380-c).
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без зазначення можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-004380-c), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівки для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 23:20
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано : У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару. З огляду на зазначене вище Закон не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні