• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні засоби

Завершена

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 11:01 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження тендерної документації/технічних вимог

Номер: 63ab662635344b21b6d6d76d8bb027c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-002434-c.b1
Назва: Оскарження тендерної документації/технічних вимог
Вимога:
Серед основних принципів здійснення державних закупівель закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За результатами ознайомлення з тендерною документацією вважаємо, що Тендерна Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства, а також суперечать законодавству, у зв’язку з наступним: У Додатку 1 надано технічні вимоги до предмету закупівлі, де вказані експлуатаційний рівень, допуски, специфікації, нормативні документи, типові технічні характеристики, яким повинен відповідати товар. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно наданої технічної специфікації у Додатку 1 запропонувати еквівалент неможливо, адже всі необхідні показники прописані під конкретні торгові марки та виробників, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо надати роз’яснення до яких транспортних засобів відбувається закупівля, надати технічні рекомендації автовиробників з експлуатації та ремонту транспортного засобу та обґрунтувати свої вимоги щодо наданих стандартів, схвалень, фізико-хімічних показників. Адже Ваші вимоги повинні відповідати рекомендаціям автовиробників та бути обґрунтованими, інакше можемо зробити висновки, що Замовник порушує норми чинного законодавства. Якщо Ви не зможете обґрунтувати свої вимоги щодо технічної специфікації, просимо редагувати Додаток 1, а саме: 1. Кількість закупівлі повинна бути у межах, наприклад, не менше 400л, або 400-420 , так як кожен виробник випускає своє фасування. У вашій специфікації посилання на конкретну конструкцію, що суперечить Закону України 2. Експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи: просимо надати роз’яснення щодо необхідних допусків та привести технічну специфікацію до вимог згідно потреб вашого автотранспорту та рекомендацій автовиробників. 3. Типові технічні характеристики: наполягаємо взагалі видалити дані вимоги, адже рівні властивостей мастильних матеріалів регулюються не фізико-хімічними показниками, а загальносвітовими стандартами, такими як API, ACEA та рекомендаціями самих автовиробників. Крім того, у всіх виробників паспорт якості видається на певну партію масла, типові технічні показники можуть відрізнятися навіть на конкретну позицію одного виробника в залежності від дати виготовлення та номеру партії. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. У разі випуску продукції, яку надає у складі тендерної пропозиції учасник в інших одиницях виміру, необхідно зробити приведення одиниць виміру до вимог замовник та надати замовнику. 2. У разі надання товара з іншою нормативною документацією, учасник надає порівняльну таблицю де вказані технічні характеристики та кількість не гірші ніж прописані Замовником.
Статус вимоги: Відхилено