• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція Зносицької ЗОШ І-ІІІ ст.в с.Зносичі,вул.Центральна,97,Сарненського району,Рівненської області(добудова внутрішніх вбиралень)" Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Додатково виділені кошти згідно рішення сесії № 170 від 18.02.2021 року

Завершена

2 468 773.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 343.87 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 10:30 - 11.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 281f88623b884383ba3d097e44c285e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.c11
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Згідно повідомлення про намір укласти договір за результатами торгів, переможцем обрано ТОВ "Західатомбудмонтаж". Проте, вивчивши тендерну пропозицію переможця та умови тендерної документації випливає слідуюче. Згідно умов тендерної документації розділу 3 пункту 2:Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12343,00грн. (дванадцять тисяч триста сорок три гривні 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму:12343,00 грн. (дванадцять тисяч триста сорок три гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Замовник: Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області Банківські реквізити замовника: ЄДРПОУ 04387786, р/рUA548999980314030556000017447, ГУК у Рівнен.обл/Немович.сіл.тг/24061900, МФО 899998 Юридична адреса: 34540, Рівненська область, Сарненський район село Немовичі, вулиця Центральна , будинок 4 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком- гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Рейтинг Банку- гаранта повинен бути не нижчий рівня АА. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку.. Документ підписаний ЕЦП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.) Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Проаналізувавши пропозицію ТОВ "Західатомбудмонтаж", в загруженому файлі під іменем "Банківська гарантія.rar Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 15:44 Версія документу від: 14.04.2021 15:44 Розкрито: 15.04.2021 15:13" знаходиться лише електронно-цифровий підпис відповідальної особи банку, а сама банківська гарантія відсутня. Також відсутня довідка про повне грошове покриття гарантії, а надана звичайна довідка про наявність рахунку та залишку коштів, що є зовсім іншим документом., і є грубим порушенням умов тендерної документації. Поясніть, будь-ласка, на якій підставі обрано переможцем ТОВ "Західатомбудмонтаж"?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТзОВ «Західатомбудмонтаж» електронної банківської гарантії повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТзОВ «Західатомбудмонтаж» наявна електронна банківська гарантія, що міститься у файлі під назвою «БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №533.pdf.p7s.p7s». Даний файл містить не лише електронний цифровий підпис, як заначено Вами у вимозі, а й сама банківська гарантія (файл у форматі PDF з назвою «БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №533»), що перевіряється за посиланням http://czo.gov.ua/verify. 2. Щодо відсутності довідки про повне грошове покриття гарантії повідомляємо: У п. 2. «Забезпечення тендерної пропозиції» частини ІІІ Тендерної документації до предмету закупівлі: «Реконструкція Зносицької ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Зносичі, вул. Центральна, 97, Сарненського району, Рівненської області (добудова внутрішніх вбиралень)" Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-001681-c, зазначено,- «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Рейтинг Банку- гаранта повинен бути не нижчий рівня АА. На виконання даної вимоги Тендерної документації Учасником ТзОВ «Західатомбудмонтаж» у складі тендерної пропозиції надана довідка від 12.04.2021р. за №97 про залишок коштів на рахунку, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, чим повністю виконана зазначена вище вимога Тендерної документації. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремої довідки про повне грошове покриття гарантії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: 4fb1712c0da94e199fa4e644c4759cd0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.b10
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
Після ознайомлення з текстом проєкту договору (додаток 4), пропонуємо замовнику викласти його в іншій редакції з огляду некоректності термінології та змісту окремих розділів вимогам нормативних документів у галузі будівництва, зокрема «ЗАГАЛЬНІ УМОВИ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668), ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР підряду в капітальному будівництві (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України 27.10.2005 N 3 ). Вочевидь такими є умови розділу 1. У розділі 2, наприклад, зазначено, що «Договірна ціна робіт є динамічна, визначена Сторонами на основі Кошторису і є невід’ємною частиною даного Договору.». При цьому законодавством визначено, що договірна ціна і є кошторисом договору, а в переліку додатків відомості про такий кошторис (договірну ціну) відсутні. Відповідно до п. 2.2. «Бюджетні призначення на 2021 рік (згідно додатку № 1 даного Договору) складають ______ грн. ___ коп.». В той же час, у додатку 1 визначено календарний графік виконання робіт, жодних відомостей про розмір бюджетних призначень не визначено. Календарний графік взагалі складається підрядником та погоджується (затверджується) замовником, тобто підрядник не може встановити замовнику бюджетні призначення. У розділі 4 строк проведення розрахунків взагалі не визначений, що не може бути визнано домовленістю між сторонами. Викладений текст у п. 5.4.1. не надає можливість визначити зміст обов’язку підрядника. П. 5.5. передбачено спільний обов’язок сторін вживати необхідні заходи для недопущення випадкового знищення або пошкодження, а у п. 5.6. такий обов’язок покладено виключно на виконавця. П. 6.3. передбачає відповідальність за зміну договору в односторонньому порядку. Проте чинним законодавством такий вид порушення не передбачений. В односторонньому порядку договір може бути лише розірваний і то у випадках, визначених в законі або договорі. Пунктом 5.2.1 передбачено що замовник повинен передати виконавцю «іншу договірну документацію» (не досить зрозуміло що це означає), проте відсутній обов’язок передати 1 комплект проектно-кошторисної (інвесторської) документації. Розділ 7 має назву «Суперечки і розбіжності», а за змістом має ознаки впливу форс-мажорних обставин. З всього переліку зазначених обставин виділені лише обставин непереборної сили з визначенням їх опису у вигляді суттєво обмеженого переліку та посиланням на невизначені «дії» невизначеного кола осіб. В той час, законодавством в якості звільнення від відповідальності зазначені документально-підтверджені об’єктивні обставини, що унеможливлюють виконання договірних зобов’язань. Зокрема це стосується можливого впливу пандемії та карантинних заходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога врахована та будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: 53f204ecfb4944db9fbdb7ffa12beef9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.b9
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
Вбачається сумнівним встановлена замовником умова закупівлі, визначена в розділі 5 ТД, а саме: «За умови виділення фінансування в поточному році в обсязі, що не забезпечить повне виконання робіт відповідно проектно-кошторисної документації, дія договору може бути продовжена на наступні календарні роки». Оголошуючи закупівлю, замовник надає офіційну оферту щодо вчинення правочину, що має певні правові наслідки. На час такого оголошення замовник повинен мати достовірну інформацію про обсяг бюджетних призначень на зазначені видатки в поточному році. Дані відомості, зокрема, визначають обсяг зобов’язань замовника в межах запланованої закупівлі, а відповідно і строк на який укладається договір. Якщо у замовника відсутні або не визначені бюджетні призначення згідно затвердженого кошторису щодо певних витрат, то пропозиція замовника на закупівлю фактично є недійсною і закупівля підлягає скасуванню. Можливість продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт передбачені п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону, проте їх окреме продовження законом не передбачено. Встановлення кінцевого строку виконання робіт у 2021 році є умовою закупівлі і не може відокремлюватися від строків їх оплати. Можливість перенесення обов’язків замовника щодо оплати на невизначений термін («на наступні календарні роки») не відповідає принципам рівності прав та обов’язків сторін у договорі та визначеності умов закупівлі. З іншої сторони, таке продовження строків договору та виконання робіт буде суперечити вимозі Закону (п. 4 ч. 5 ст. 41), а саме «за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Оскільки продовження строків виконання робіт на наступні роки однозначно викличе збільшення вартості ресурсів при їх виконанні. Пропонуємо зазначені умови привести до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу враховано. та будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: b69920ae8af24268a68f362a622fc160
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.b8
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
Згідно п. 3 розділу 6 ТД «Відповідно до Додатку 4 Умови проекту договору можуть бути змінено замовником, у випадках згідно ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».». Зазначена вимога ТД є незаконною і підлягає зміні, оскільки згідно ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» допускається зміна лише істотних (а не будь яких інших) умов. Також, У п. 2 розділу 5 ТД міститься інформація, що «Авансування робіт визначається Договором підряду» У проекті договору зазначено, що «2.5. ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ авансовий платіж у розмірі до 30% від Договірної ціни і в сумі _____________________». Разом з тим у п. 4 розділу 6 ТД замовник вимагає «У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду про початок виконання робіт без авансового платежу.» Просимо усунути зазначене протиріччя ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога врахована,та будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: ed5bce6050e345d3afd5ae1119895398
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.b7
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
Просимо виключити вимогу, зазначену у п. 2 розділу 5 ТД про те, що «Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України роботи по договору підряду виконуються за проектно-кошторисною документацією, що підтверджується учасником.»., оскільки наведена норма ЦК України такої вимоги не містить. Термін «кошторис», наведений у ст.. 844 ЦКУ не є тотожним терміну «проєктно-кошторисна документація». У будь якому випадку вимоги, наведені у нормах ЦКУ не підлягають підтвердженню учасником, оскільки є вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До ТД будуть внесені зміни і цей пункт буде викладено в наступній редакції: "Роботи по договору підряду виконуються за проектно-кошторисною документацією"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: fe8bff7038cd4bfe8f39c39b4c180839
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.b6
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
У п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації міститься інша інформація стосовно надання листів- роз’яснень щодо необхідності отримання документів дозвільного характеру (в т.ч. ліцензій) стосовно «даного виду робіт». Зазначена вимога є надмірною, безпідставною та неоднозначною, оскільки повноваження щодо необхідності наявності у учасника таких документів стосовно конкретно визначених замовником видів робіт віднесено до компетенції замовника. За змістом Закону, учасник лише зобов’язаний підтвердити відповідність конкретним вимогам, визначеним замовником. Пропонуємо конкретизувати вимоги щодо необхідності мати дозвільні документи та визначити які саме (провести розмежування між ліцензію та іншими дозвільними документами), на конкретні роботи з переліку, наведеному замовником в технічному завданні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовнику мають бути надані вказані листи-роз'яснення у конкретно визначених випадках,де наявність дозвільних документів є обов'язковою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: e0db43df2b6c4fc1a48d839b2c0ad420
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.a5
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
У п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації міститься вимога про надання «документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, згідно додатку №7 до ТД (підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення або довіреністю (дорученням) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;» У додатку 7 наведена форма довіреності на представництво інтересів. Вбачається, що замовник не має права встановлювати форму і зміст довіреності на представництво інтересів, оскільки визначення змісту та обсягів повноважень з представництва інтересів регулюються законодавством та віднесені до компетенції довірителя. Пропонуємо додаток 7 виключити, а відповідну вимогу сформулювати більш конкретно. Крім того, просимо навести правові підстави для надання копій паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру для уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору, а також обґрунтувати мету отримання такої інформації з огляду на те, що в подальшому зазначені копії будуть знаходитись у вільному доступі для невизначеного кола осіб. Вважаємо, що дана вимога жодним чином не пов’язана з обов’язком учасника підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам. Пропонуємо зазначену вимогу виключити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу про виключення Додатку № 7 до ТД задовільняємо,з внесенням змін до ТД.Щодо інших Ваших вимог слід зазначити,що п.2ч.2 ст.22 ЗУ " Про публічні закупівлі" передбачено,що у ТД зазначвається відомості,зокрема,інформація про спросіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Крім того ч.3 цієї статті передбачає,що ТД може містити іншу інформацію,яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: b928848bfa274fd59d06eade48bdb2f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.a4
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
У п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації міститься вимога про надання «довідкою відповідно до Додатку 1 щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та повинен відповідати таким вимогам: a) наявність ліцензії, дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою у випадках, передбачених законодавством, та інших дозвільних/погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; b) наявність ресурсів (матеріальних, технічних та наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; c) наявність досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором необхідно розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, видом та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, виконаний із зазначеними у технічному завданні видами робіт), з підтвердженням факту виконання даного договору). d) Виконання субпідрядником аналогічних договорів (двосторонній або декілька сторонній) які виконані не менше ніж на 50 % вартості договору, подібний за змістом, своєю правовою природою, видом та предметом закупівлі,» Зазначені вимоги є надмірними та не відповідають положенням ч. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Для даної закупівлі замовником встановлено два кваліфікаційних критерія для учасників - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У разі якщо учасник для підтвердження відповідності вказаним критеріям залучає спроможності субпідрядника (тобто його МТБ та працівників), то лише в такому випадку субпідрядник підтверджує відсутність підстав, визначених ст. 17 закону (ч. 7 ст. 17 та ч.3 ст. 16 Закону). Пропонуємо привести вказані вимоги замовника у відповідність до Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначена Вами вимога є такою,що не підлягає до задоволення, адже зазначені в ТД вимоги зобов'язують учасника ,який бажає залучати субпідрядника надати відповідний перелік документів,а той хто не бажає ,має надати інші підтверджуючі документи,передбачені цим розділом.Названі нами вимоги не є надмірними і відповідають вимогам ст.17 ЗУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: 68fc71115e5d49de88bb0aea9b58fa10
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.a3
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
У п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації міститься вимога про надання «лист-згода на обробку персональних даних (відповідно до Додатку5)» У додатку 5 наведена форма такого листа, яка має персональний характер (розрахована на її надання однією фізичною особою). З невідомих підстав, передбачено викладення згоди фізичної особи на фірмовому бланку підприємства та засвідчення підпису цієї особи підписом посадової особи учасника. Разом з тим, у додатку 1 (п. 1 таблиці) передбачено надання інформації про персональні дані працівників, що за змістом наведеного вище теж потребує письмової згоди кожного з них. В порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних», замовником не визначена мета обробки персональних даних працівників для їх надання. Застосована у формі додатку 5 мета «збереження моїх персональних даних, які містяться у складі пропозиції Учасника _____________ виключно для здійснення повноважень замовника» не є обґрунтуванням, оскільки такі дані з повноваженнями замовника жодним чином не пов’язані. Застосоване формулювання «Даю свою згоду на ознайомлення з моїми персональними даними виключно уповноваженим особам замовника, які мають право приймати участь у здійсненні державних закупівель.» взагалі позбавлено сенсу, оскільки після аукціону зазначена інформація оприлюднюється системою електронних закупівель і до неї має вільний доступ необмежене коло осіб. Те саме стосується вимоги про надання відомостей з трудових книжок чи інших документів, що підтверджують наявність трудових відносин з працівником. Пропонуємо внести зміни щодо у відповідні вимоги замовника для їх приведення у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає дану вимогу законною, і такою що не порушує норм Закону " Про захист персональних даних".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі

Номер: 8ced5db4254d43bd9fcadb10210b71b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-001681-c.a2
Назва: Клопотання про внесення змін до тендерної документації з метою усунення наявних протиріч, положень, що викликають неоднозначне тлумачення та вимог, що не мають відношення до даної закупівлі
Вимога:
У додатку 6 в тексті форми присутня фраза «5. Ми погоджуємося з істотними умовами зазначеними в Проекті договору підряду, який наведений у вашій тендерній документації.» У додатку 1 в таблиці з назвою «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» у п. 8 міститься вимога про надання «Довідки в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку4 до тендерної документації із заповненим та завізованим примірником договору.» У п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації міститься вимога про надання «лист-згода учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (за наявністю), а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки (за наявності).», та «Проект договору без зазначення ціни, що викладений в Додатку 4 до Документації;». Зазначені вимоги є надмірними та необґрунтованими, оскільки за змістом дублюють вимогу, визначену у додатку 6. Пропонуємо виключити наведені вимоги, крім додатку 6, які лише перевантажують тендерну пропозицію не змістовною інформацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога підлягає частковому задоволенню,а саме: з п.1 розділу ІІІ ТД виключається вимога про надання листа-згоди учасника з проектом договору,засвідченого підписом уповноваженої учасника...,про що будуть внесені зміни в ТД.
Статус вимоги: Задоволено