-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 21Т-055_ДК 021:2015 - 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Індивідуальне обмундирування (Протигази, апарати стиснутого повітря))
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Торги відмінено
598 944.23
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 09:40 - 28.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
ebd3de28aeda4e468dea7913274c01d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-001030-b.a2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
30.03.2021 року Акціонерне товариство «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» (код ЄДРПОУ 00153100, далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) опублікувало оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-30-001030-b з англійською публікацією на закупівлю товарів згідно предмету закупівлі: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Індивідуальне обмундирування (Протигази, апарати стиснутого повітря)).
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-03-30-001030-b участь прийняли наступні учасники: 1) ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010», 2) ТОВ «АВІОР-ДНІПРО», 3) ТОВ ФІРМА «АВ ЦЕНТР», 4) ФОП Сушина М.С..
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-03-30-001030-b вбачається, що спочатку переможцем процедури закупівлі було визначено ФОП Сушину М.С., однак у подальшому рішення скасовано.
Протоколом №ПГВ 21Т-055 Вх Засідання Тендерного комітету філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 00153100) про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20 липня 2021 року вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Сушиної М.С. (ІПН 2924610224), з ціною пропозиції у сумі 459 889,00 грн. з ПДВ, відповідно до вимог абз. 2 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону: - переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Із рішенням Замовника не погоджуємося у повному обсязі та вважаємо, що воно має бути скасовано з огляду на наступне.
По суті скарги:
1.Визначення:
1.1 ТД Замовника – Тендерна документація по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Індивідуальне обмундирування (Протигази, апарати стиснутого повітря)) затверджена рішенням тендерного комітету Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» від «02» квітня 2021 року (протокол №ПГВ 21Т-055зм).
1.2 Закупівля – Оголошення UA-2021-03-30-001030-b про проведення відкритих торгів з англійською публікацією, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua).
1.3 ФОП Сушина М.С. - Фізична особа-підприємець Сушина Марина Сергіївна (РНОКПП 2924610224).
2. Відповідно до ч.12 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до п.5 ч.12 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» на етапі прекваліфікації Замовник приймає рішення за результатом розгляду тендерної пропозиції про відхилення тендерної пропозиції або допущення до аукціону. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) вказуються згідно зі статтею 31 Закону Україну «Про публічні закупівлі».
Із аналізу положень ст.ст.10,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що етап прекваліфікації - це розгляд пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі.
2.1 Із системного аналізу положень Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що на етапі прекваліфікації Замовник повинен перевірити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та прийняти рішення про допущення до аукціону або відхилення тендерної пропозиції.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-30-001030-b вбачається, що Замовником було прийнято однозначне рішення про відповідність тендерної пропозиції ФОП Сушиної М.С. встановленим вимогам ТД Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», що у подальшому виражається у допущенні до аукціону.
Тобто Замовником на етапі прекваліфікації було здійснено перевірку тендерної пропозиції ФОП Сушиної М.С. шляхом розгляду відповідних документів, які були завантажені у складі пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу, на відповідність вимогам ТД Замовника за наслідком чого прийнято рішення про відповідність та допущення до участі у закупівлі (аукціоні) та на підставі чого у подальшому ФОП Сушину М.С, визнано переможцем.
2.2 Замовник у своєму рішенні зазначає: «…Згідно інформації в електронній системі закупівель (zakupki.prom.ua), за результатами оцінки наступною (після відхилення пропозиції попереднього учасника) найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ФОП Сушіна М.С. з ціною пропозиції 459 889,00 грн. з ПДВ…».
Вказане твердження є упередженим та перекрученим, оскільки відповідно до вимог ТД Замовника у складі тендерної пропозиції ФОП Сушина М.С. надала документ з назвою «Розрахунок вартості.pdf», який за своїм змістом є таблицею 7.1 Додатку №7 до ТД Замовника, у якому ФОП Сушина зазначила ціну 495510,00 грн. без ПДВ.
Крім того у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сушиної М.С, відсутні документи, які б підтверджували, що вона є платником на додану вартість.
Додатково звертаємо увагу, що Замовнику було відомо, що ФОП Сушина не є платником ПДВ як з відкритих реєстрів, так і в протоколі про це зазначено: «…Слід заначити, що ФОП Сушіна М.С. є платником єдиного податку та не є платником ПДВ (витяг з реєстру платників єдиного податку від 02.08.2018 р.)».
Таким чином Замовнику було відомо, що ФОП Сушина М.С. надала тендерну пропозицію в якій зазначила вартість пропозиції без ПДВ.
На підтвердження вищевказаного надаємо витяг з офіційного сайту Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua) за яким вбачається, що ФОП Сушина М.С. не є платником податку на додану вартість та не має право зазначити ціну з урахуванням ПДВ.
2.3 Замовник зазначає: Тендерна документація у розділі VІІ. «Додаткова інформація» містить пункт 3 «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ», а саме: У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі,
якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Враховуючи викладене, зазначення ціни з \ без ПДВ не є кваліфікаційною вимогою, а виконується учасником на власний розсуд та відповідно до наявності статусу платника податку на додану вартість.
Відповідно до розділу V Податкового кодексу України платником податку на додану вартість є особи, що у встановленому законом порядку пройшли порядок реєстрації. У таких осіб з’являється право зазначити ціну з ПДВ або без ПДВ, тобто на власний розсуд.
Особи, які не є платниками податку на додану вартість, зазначають ціни виключно без ПДВ, у іншому випадку вказана інформація у подальшому є підставою для початку здійснення перевірки контролюючим органом.
Крім того слід звернути увагу, що обов’язок зазначити ціну з ПДВ без такого статусу призводить до зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Як вище зазначалося та підтверджено у протоколі Замовника, ФОП Сушина М.С. не є платником податку на додану вартість, а тому й не мала права зазначити у тендерній пропозиції недостовірну інформацію в частині нарахування суми ПДВ.
Із практики рішень органу оскарження в особі Антимонопольного комітету України вбачається, що у разі наявності розбіжності (незрозумілості) у певних документах, то враховується принцип більшості документів, у яких вказана одна й та ж інформація за якою встановлюється об’єктивна істина.
Так у документах ФОП Сушиної М.С. завантажених у складі пропозиції, а саме: «Розрахунок вартості.pdf», «цінова пропозиція.pdf», «Цінова за результатами аукціону_1.pdf», «Розрахунок приведеної вартості за результатами аукціону.pdf» - вбачається, що її цінова пропозиція заявлена без ПДВ.
А тому вимога Замовника після визначення ФОП Сушиної М.С. переможцем закупівлі – про зменшення цінової пропозиції на 20% є протиправною.
2.4 Відповідно до Додатку №2.1 до ТД Замовника учасником у разі визнання його переможцем закупівлі подається цінова пропозиція за формою встановленою у цьому додатку.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-03-30- 001030-b вказано, що ФОП Сушина М.С. відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та відсутні підстави для відмови, установлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім того на веб-порталі Уповноваженого органу опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-03- 30-001030-b, за яким вбачається, що ФОП Сушина М.С. визнана переможцем закупівлі UA-2021-03-30-001030-b.
Відповідно до вимог тендерної документації ФОП Сушина М.С. завантажила на веб-портал Уповноваженого органу цінову пропозицію (документ з назвою: «цінова пропозиція.pdf») за формою встановленою у Додатку №2.1 Тендерної документації вказавши свою ціну: 495510,00 грн. без ПДВ.
Замовник зазначає: «14.06.2021 р. проект договору в електронному вигляді відправлено відповідальним закупником на електронну адресу ФОП Сушіної М.С. - rados-2009@ukr.net. У відповідь отримано листа, згідно якого переможець стверджує, що ним завантажено цінову пропозицію за формою, встановленою у Додатку №2.1. тендерної документації, у якій нею вказано ціну 459 889,00 грн. без ПДВ та просить привести проект договору, у якому замовник зазначив суму 383 238,18 грн. без ПДВ, у відповідність до її цінової пропозиції, тобто 459 889,00 грн. без ПДВ.
Одночасно з ФОП Сушіною М.С. проводились телефонні переговори щодо роз’яснення особливостей тендерної документації стосовно укладання договору з неплатником ПДВ.
25.06.2021 р. замовник направив на адресу ФОП Сушіної М.С. цінним листом з описом вкладення Укрпоштою два підписані замовником та скріплені його печаткою примірники договору.
19.07.2021 р. конверт з двома підписаними замовником та скріпленими його печаткою примірниками договору повернувся замовнику з відміткою Укрпошти про причини повернення: «за закінченням терміну зберігання».
Таким чином, не погодившись з запропонованими замовником умовами договору, ФОП Сушіна М.С. відмовилась від укладання договору. В свою чергу замовником вжито комплекс заходів (двічі продовження строку на укладання договору, направлення проекту договору електронною поштою, телефонні консультації та роз’яснення, направлення примірників договорів поштою), спрямованих на укладання договору, проте переможець примірники договорів на поштовому відділенні для підписання не отримав, чим фактично остаточно відмовився від укладання договору.»
У складі тендерної пропозиції надано достатньо документів за якими Замовник вбачав та розумів, що ФОП Сушина М.С. не є платником на додану вартість, та її ціна зазначена без ПДВ. Жодних примірників договору на адресу ФОП Сушина М.С. не надходило. Крім того, відмова від писання договору повинна бути прямою, а не надуманою.
ФОП Сушина М.С. не відмовлялася від підписання договору, а лише надіслала лист за яким вимагала від Замовника привести проект договору в частині ціни у відповідність до її цінової пропозиції.
Дії Замовника були умисно направлені проти ФОП Сушиної М.С. для недопущення підписання договору з метою подальшого відхилення тендерної пропозиції та скасування рішення про визначення переможця.
3. Підводячи підсумки вищевикладеного, вбачається, що ФОП Сушина М.С. у складі тендерної пропозиції надала усі документи з яких вбачається, що її ціна приведена без ПДВ, а саме: «Розрахунок вартості.pdf», «цінова пропозиція.pdf», «Цінова за результатами аукціону_1.pdf», «Розрахунок приведеної вартості за результатами аукціону.pdf». Тобто за увесь проміжок часу Замовник ознайомлювався із документами ФОП Сушиної М.С. та розумів, що її ціна приведена без ПДВ, та його влаштовувала така позиція.
ФОП Сушина М.С. не відмовлялася від підписання договору, а лише надіслала лист за яким вимагала від Замовника привести проект договору в частині ціни у відповідність до її цінової пропозиції.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи за якими здійснюється закупівля, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, а також ч.4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Замовником відносно ФОП Сушиної М.С. прийнято упереджене та дискримінаційне рішення, за яким її тендерну пропозиції відхилено, а рішення про визначення переможця скасовано.
Своїми діями Замовник повністю знехтував процедурою прекваліфікації, принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, обравши упереджене ставлення до ФОП Сушиної М.С., що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції і скасування рішення про визначення переможця.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови ( у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення:
- Оформлене протоколом №ПГВ 21Т-055 Вх Засідання Тендерного комітету філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 00153100) про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20 липня 2021 року;
- Оформлене протоколом №ПГВ 21Т-055 Засідання Тендерного комітету філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 00153100) про визначення переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20 липня 2021 року.
Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», надано право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2021-03-30-001030-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене протоколом №ПГВ 21Т-055 Вх Засідання Тендерного комітету філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 00153100) про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20 липня 2021 року.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене протоколом №ПГВ 21Т-055 Засідання Тендерного комітету філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (код за ЄДРПОУ: 00153100) про визначення переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20 липня 2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ФОП Сушина МС.pdf 27.07.2021 12:58
- Скарга АМКУ - №10372689.pdf 27.07.2021 12:58
- Платіжне доручення.pdf 27.07.2021 14:41
- рішення від 29.07.2021 №17349.pdf 30.07.2021 12:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2021№18191.pdf 10.08.2021 18:39
- рішення від 09.08.2021 №18191.pdf 12.08.2021 13:01
- 04_Накладна про відправлення.pdf 04.08.2021 16:15
- 07_Протокол визначення переможця від 27.05.2021.pdf 04.08.2021 16:15
- 11_Протокол ТК відхилення пропозиції ФОП Сушина С.М.pdf 04.08.2021 16:15
- 06_Поштовий конверт з обох боків.pdf 04.08.2021 16:16
- 10_Протокол ТК №203-Т від 02.07.2021 (продовження укладання).pdf 04.08.2021 16:16
- 09_Протокол ТК №170-Т від 15.06.2021 (продовження укладання).pdf 04.08.2021 16:16
- 13_Скріншот направлення електронна пошта.png 04.08.2021 16:16
- 02_Договір поставки підписаний з боку замовника.pdf 04.08.2021 16:16
- 01_Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf 04.08.2021 16:16
- 14_Фіскальний чек про відправлення.pdf 04.08.2021 16:16
- 08_Протокол допуску від 18.05.2021.pdf 04.08.2021 16:16
- 03_Лист відповідь ФОП Сушина М.С.pdf 04.08.2021 16:16
- 05_Опис вкладення у цінний лист.pdf 04.08.2021 16:16
- 12_Скріншот з сайту zakupki.prom.ua.docx 04.08.2021 16:16
- ПГВ 21Т-055_Протокол розгляду скарги.doc 04.08.2021 16:16
- ПГВ 21Т-055_Протокол розгляду скарги.pdf 04.08.2021 16:16
- ПГВ 21Т-055_Пояснення по суті скарги.docx 04.08.2021 16:16
- ПГВ 21Т-055_Пояснення по суті скарги.pdf 04.08.2021 16:16
- Протокол розгляду Рішення АМКУ ПГВ 21Т-055 від 17.08.2021.pdf 17.08.2021 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2021 13:21
Дата розгляду скарги:
09.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2021 12:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.08.2021 13:01
Дата виконання рішення Замовником:
17.08.2021 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛИ:
1. Погодитись з рішенням Колегії №18191-р/пк-пз від 09.08.2021р. та виконати його.
2. Скасувати Протокол №ПГВ21Т-055 Засідання Тендерного комітету філії ГПУ "Полтавагазвидобування" АТ "Укргазвидобування" (код за ЄДРПОУ: 00153100) про визначення переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону від 20.07.2021р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "АВІОР-ДНІПРО" (код ЄДРПОУ 40116348).
3. Скасувати Протокол №ПГВ21Т-055Вх Засідання Тендерного комітету філії ГПУ "Полтавагазвидобування" АТ "Укргазвидобування" (код за ЄДРПОУ: 00153100) про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закон від 20.07.2021р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Сушина М.С. (код ІПН 2924610224).
4. Доручити відділу організації закупівель повідомити Колегію через електронну систему закупівель про прийняте Тендерним комітетом рішення згідно абз. 3 ч. 17 ст. 18 Закону.
Вимога
Без відповіді
Скарга щодо визначення переможця.
Номер:
0e816b841bee497585743261b638f6c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-001030-b.b1
Назва:
Скарга щодо визначення переможця.
Вимога:
Не відповідність заявленого учасником ФО-П Сушина М.А. гарантійного терміну зберігання складової частини предмету закупівлі (фільтр до протигазу) данним, що надаються заводом-виготовителем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1. Настанова Користувача..pdf 04.06.2021 16:24
- Скарга від ТОВ АВІОР-ДНІПРО.pdf 04.06.2021 16:24
Дата подачі:
04.06.2021 16:24