• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт: «Реконструкція існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20 на ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4

Торги не відбулися

21 417 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 214 176.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 18:07 - 23.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на Дії та Рішення Замовника

Номер: e38f0e97125e42418807c8fa454ce494
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-007553-c.c5
Назва: Скарга на Дії та Рішення Замовника
Скарга:
Скарга на Дії та Рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 29.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2021 20:52
Дата виконання рішення Замовником: 05.07.2021 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи від 04.06.2021 № 1265 в частині визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРОЛІЗНІ КОМПРЕСОРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» за процедурою закупівлі Виконання робіт: «Реконструкція існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20 на ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4», ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, оголошення UA-2021-03-29-007553-c. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОЛІЗНІ КОМПРЕСОРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (у складі пропозиції учасника відсутні: підтвердження наявності блоку доочищення знесоленої води саме Q=0,02 м3/год Р=2,0 ат, PURELAB Chorus 2(RO/DI); дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Іванов Вадим Михайлович INFO@E-S-GROUP.COM.UA
Скарга
Виконана замовником

Скарга що стосується умов тендерної документації

Номер: 4abbccff1c8643b4844b1b049405d374
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-007553-c.b4
Назва: Скарга що стосується умов тендерної документації
Скарга:
Скарга що стосується умов тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.04.2021 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2021 21:13
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2021 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення органу оскарження, внесено зміни в тендерну документацію
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Іванов Вадим Михайлович INFO@E-S-GROUP.COM.UA
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ca5e44dbcd3c4624a247ed677570b1d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-007553-c.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга додається.
Дата розгляду скарги: 21.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2021 20:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2021 20:44
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення органу оскарження, внесено зміни в тендерну документацію
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕХ-ПРОМ", Михайло +380634106052 inteh.prom@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру UA-2021-03-29-007553-c

Номер: 97882507d19f40019a1d331f135f4e9b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-007553-c.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру UA-2021-03-29-007553-c
Вимога:
Дана Вимога складена у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та має на меті висвітити порушення чинного законодавства з боку Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") та його посадових осіб під час проведення тендеру UA-2021-03-29-007553-c, зокрема, пов’язані із вимогами, що ставляться до учасників, їх тендерних пропозицій, передбаченими Тендерною документацією закупівлі UA-2021-03-29-007553-c, а також неналежними відповідями на звернення потенційних учасників закупівлі UA-2021-03-29-007553-c. Слід відзначити, що, за даними веб-порталу Уповноваженого органу і сервісу https://www.czo.gov.ua/verify, Тендерна документація підписана (кваліфікований електронний підпис) представником Замовника, Уповноваженою особою – Левочкіною Оксаною Анатоліївною (РНОКПП 2566615925). ПОРУШЕННЯ №1. Пунктом 8.1 Додатку 4 до тендерної документації передбачена вимога: «Учасник повинен надати ліцензію ДАБІ на господарську діяльність з будівництва...». У той же час, у пунктах 9.8 – 9.12 Додатку 4 до тендерної документації встановлено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС1. Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками» включені до Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Крім того, згідно із пунктом 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» «ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"». Таким чином, вимогу Замовника із надання ліцензії ДАБІ наразі неможливо виконати учасникам/потенційним учасникам, які не отримали таких ліцензій раніше, за законодавством, що втратило чинність. Тобто Замовник свідомо звужує коло учасників закупівлі – до осіб, які колись за недіючого законодавства отримали ліцензії ДАБІ, - встановлюючи надмірну вимогу, що не узгоджується із чинним законодавством України. Крім того, Замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність включення такої вимоги у Тендерній документації. Разом з тим, Тендерна документація не містить тлумачення абревіатури «ДАБІ».. Звертаємо увагу, що у своїх відповідях відносно ліцензії ДАБІ Замовник невірно цитує частину третю статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник, як мінімум, порушує норми частин третьої, п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ПОРУШЕННЯ №2. Пунктом 8.8 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що «для підготовки та подання тендерної пропозиції Учаснику необхідно ознайомитись з локацією виконання робіт та надати довідку в довільній формі щодо ознайомлення з об’єктом з відміткою Замовника». Натомість, Закон України «Про публічні закупівлі» не допускає ідентифікації Замовником учасників певної закупівлі до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також Закон України «Про публічні закупівлі» не допускає обміну інформацією між Замовником і Учасником поза електронної системи закупівель. Крім того, Замовник намагається створити залежність участі у закупівлі від певних додаткових бюрократичних процедур, не передбачених у чинному законодавстві України, що негативно впливає на конкуренцію у закупівлі UA-2021-03-29-007553-c. Складається враження, ніби Замовник усіма силами намагається обрати переможця закупівлі UA-2021-03-29-007553-c серед наперед визначеного кола претендентів у кулуарний, закритий спосіб, демонструючи злочинну самовпевненість, вірячи у власну безкарність, нехтуючи Законом і правопорядком! Якщо ж Ви як Замовник особливо переживаєте, що учасники не ознайомляться з об’єктом, то чому б Вам публічно не викласти усі умови закупівлі UA-2021-03-29-007553-c, зокрема, робочий проект?! Але, панове, Ви й цього не робите!!! Чому? …Хотілось би Вам нагадати, що Ви оперуєте не особистими, а публічними фінансами, що передбачають дотримання прозорого контрольованого процесу їх витрачання. Тому закупівлі мають проводитись на відритих зрозумілих умовах та без «кулуарщини»!!! Таким чином, Замовник, як мінімум, порушує норми частини першої статті 5, статті 12, частин третьої, п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ПОРУШЕННЯ №3. У відповідності до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник (Виконавець робіт) повинен підтвердити успішний досвід виконання аналогічних договорів, надавши у складі пропозиції: - аналогічний договір (не менше одного) - позитивний лист-відгук (до наданого аналогічного договору) з контактним номером телефону колишнього Замовника (не менше одного) - акти, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір на роботи згідно з ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи». Натомість, вищевказана вимога обмежує можливість участі у закупівлі UA-2021-03-29-007553-c суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання електромонтажних робіт, без зазначення в аналогічному договорі ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи та/або без прив’язки в аналогічному договорі до ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи. Таким чином, Замовник, як мінімум, порушує норми частини першої статті 5, частин третьої, п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ПОРУШЕННЯ №4. Згідно із пунктом 4 Технічної специфікації (Додаток 4 до тендерної документації) «Склад проекту: Реконструкція існуючої технології виробництва водню на безлужну з використанням протонообмінної мембрани на ТЕЦ-5, згідно проекту, розробленого ТОВ «Укренергопром-3» (тел. 044-248-90-28, e-mail: ueprom3@ukr.net): - Робочий проект. Том 1. Пояснювальна записка. 907-20-РП.ЗПЗ. - Робочий проект. Том 2. Кошториси. 907-20-РП.КШ». Відповідно до пункту 2.3 проекту Договору «Якість, характеристики та комплектність обладнання/устаткування, що поставляється/встановлюється (монтується) та/або налаштовується при виконанні робіт за цим Договором, повинна відповідати вимогам робочого проекту «Реконструкція існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20 на ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4» розробленого ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ-3»). Згідно із пунктом 5 Технічної специфікації (Додаток 4 до Тендерної документації) «обсяг робіт: 5.1. Здійснити в повному обсязі закупівлю обладнання і матеріалів, а також виконати будівельно-монтажні і пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту 907-20-РП.ЗПЗ». Натомість, Тендерна документація не містить: 1) Робочий проект. Том 1. Пояснювальна записка. 907-20-РП.ЗПЗ; 2) Робочий проект. Том 2. Кошториси. 907-20-РП.КШ. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Згідно із частиною восьмою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель». Потенційний учасник не має можливості з електронної системи закупівель, тобто, відкрито та прозоро в розумінні статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вільно одержати всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, оскільки один з основних документів (Робочий проект), на який постійно посилається у Тендерній документації Замовник, в електронну систему закупівель не завантажено. Посилання у пункті 4 Додатку 4 до Тендерної документації на контактні дані розробника проекту - ТОВ «Укренергопром-3», не гарантує та не забезпечує дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення закупівель, а також добросовісної конкуренції між учасниками та їх недискримінацію з огляду на те, що: - доступ до електронної системи закупівель та завантажених у неї документів є цілодобовим, і з огляду на технічну складність та обсяг робіт, потенційний учасник може в будь-який момент часу зайти і з’ясувати онлайн всі актуальні питання щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. В той час, як доступ до посадових осіб ТОВ «Укренергопром-3» пов’язаний з людським фактором: наявністю їх на робочому місці, технічною справністю засобів приватного та службового зв’язку тощо, а також здатністю (наявність часу та можливість оперативного відрядження тощо) учасника на ознайомлення поза електронною системою; - завантаження в електронну систему закупівель Робочого проекту гарантує відсутність подальших маніпулювань Замовником змістом Робочого проекту, в тому числі, перешкоджає вибірковому підходу до потенційних учасників/учасників, коли комусь на ознайомлення буде надано не всі сторінки Робочого проекту, або сторінки не цього Робочого проекту із завищеними показниками для демотивації учасника в прийнятті участі в закупівлі тощо. Таким чином, Замовник, як мінімум, порушує норми частини першої статті 5, статті 12, статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». ПОРУШЕННЯ №5. У тендерній документації згадується розробник проектної документації ТОВ «Укренергопром-3». Замовнику було поставлено питання відносно правомірності розробки проектної документації саме ТОВ «Укренергопром-3». Незважаючи на публічність процедури закупівлі, незважаючи на те, що законність відносин між Замовником і ТОВ «Укренергопром-3» має вплив на законність проведення закупівлі UA-2021-03-29-007553-c за так званим проектом ТОВ «Укренергопром-3» (який, до речі, відсутній серед документів Тендерної документації), незважаючи на те, що закупівля проектних робіт у ТОВ «Укренергопром-3» мала здійснюватися Замовником також публічно, відкрито і прозоро, Замовник нехтував відповідями на питання від потенційних учасників/учасників закупівлі UA-2021-03-29-007553-c: 1) «На якій підставі розробку проектної документації було доручено ТОВ «Укренергопром-3»? 2) Чи проводився конкурс та/або публічна закупівля щодо вибору розробника проектної документації? 3) Чи має право ТОВ «Укренергопром-3» здійснювати розробку проектної документації? З чого Замовник виходить, коли вважає, що ТОВ «Укренергопром-3» має таке право?» Мовчання Замовника, відсутність чітких відповідей на зрозумілі, логічні питання представників потенційних учасників та громадянського суспільства, може свідчити про намагання використати у закупівлі UA-2021-03-29-007553-c проектну документацію сторонньої організації, ТОВ «Укренергопром-3», яка не мала жодних прав на розробку даної проектної документації для «Реконструкції існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20 на ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4», де в якості основного обладнання вимагається використовувати генератор водню Proton PEM С10. Якщо це не так, закликаємо Замовника спростувати дане твердження публічно, надайте відповіді на вищевказані питання в електронній системі закупівель, щоб київська громада і правоохоронці бачили, як Ви проводите публічні закупівлі! Ваше чергове мовчання та/або нечіткі відповіді в електронній системі закупівель знову засвідчать факт неправомірного залучення ТОВ «Укренергопром-3» і стануть приводом для звернення до правоохоронних органів для порушення кримінальних справ! Умови закупівлі UA-2021-03-29-007553-c, викладені в електронній системі закупівель, не містять інформації: на якій підставі ТОВ «Укренергопром-3» здійснював розробку проектної документації, на якій підставі ТОВ «Укренергопром-3» має право вирішувати, що певне обладнання є еквівалентом. Питання правомірності залучення ТОВ «Укренергопром-3» як «проектанта» має прямий вплив на законність проведення закупівлі UA-2021-03-29-007553-c, на належний рівень конкуренції між учасниками закупівлі, які за поточної редакції Тендерної документації мають залежність від ТОВ «Укренергопром-3», повноваження якого мають сумнівне підґрунтя. Крім того, отримання листа-згоди від сумнівного розробника проектної документації ТОВ «Укренергопром-3» (тел. 044-248-90-28, e-mail: ueprom3@ukr.net) про те, що дане обладнання є еквівалентом, передбачене у пункті 8.3 Додатку 4 до Тендерної документації, не гарантує та не забезпечує дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення закупівель, а також добросовісної конкуренції між учасниками та їх недискримінацію. Сумнівний проектант ТОВ «Укренергопром-3» може неправомірно віддавати перевагу певним суб’єктам господарювання у питанні визначення еквівалентності того чи іншого обладнання. Вимагаємо негайно прибрати будь-яке згадування у Тендерній документації ТОВ «Укренергопром-3», що містить корупційні ознаки, та проводити закупівлю у законний спосіб, із зрозумілими вимогами! Таким чином, Замовник, як мінімум, порушує норми частини першої статті 5, статті 12, частин третьої, п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ПОРУШЕННЯ №6. Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Як можна побачити із відповідей Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розміщених в електронній системі закупівель щодо закупівлі UA-2021-03-29-007553-c, Замовник такі звернення ігнорує, не надає чітких та зрозумілих відповідей на кожен пункт звернень, що свідчить про зацікавленість Замовника в протиправному обмеженні кола учасників закупівлі UA-2021-03-29-007553-c. На підставі викладеного, керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо негайно усунути усі вищенаведені порушення чинного законодавства України та проводити закупівлю UA-2021-03-29-007553-c у порядку, визначеному законодавством у сфері публічних закупівель. Також, з метою належного інформування громадськості, контролюючі, правоохоронні органи, Голову київської міської державної адміністрації, Президента України, просимо Замовника надати інформацію про усіх посадових осіб (прізвище, ім’я, по батькові, посада), які, крім пані Левочкіної Оксани Анатоліївни, приймали участь у підготовці умов закупівлі UA-2021-03-29-007553-c (зокрема, складанні вимог, включених до Тендерної документації), підготовці відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або на вимоги учасників/потенційних учасників щодо закупівлі UA-2021-03-29-007553-c.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Абревіатура «ДАБІ» - Державна архітектурно-будівельна інспекція України. Згідно п.8.1 Технічної специфікації учасник повинен надати ліцензію ДАБІ на господарську діяльність з будівництва та дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Згідно норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи специфіку виконуваних робіт, а також те, що виконання робіт буде проводитись в діючих цехах та спорудах підприємства, яке відноситься до «Потенційно небезпечного об’єкта», вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, яка видана ДАБІ України є цілком обґрунтованою. Зважаючи на те, що видача даної ліцензії ДАБІ скасована у березні 2020 року, Замовник вимагає згідно п.8.2 Технічної специфікації надання учасником підтвердження, що він працює в Україні не менше 3-х років. Отже, Учасник мав змогу її отримати. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки дані ліцензії продовжують діяти та діяли на протязі необхідних 3-х років. 2. Відповідно до п.8.8. Додатку 4 Тендерної документації для підготовки та подання тендерної пропозиції Учаснику необхідно ознайомитися з локацією виконання робіт та надати довідку в довільній формі щодо ознайомлення з об’єктом з відміткою Замовника. Дана вимога надає Учаснику можливість ознайомитися з об'єктом будівництва в цілому, на місці оглянути способи підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, визначити способи найбільш раціонального та ефективного виконання робіт - які потребують нестандартного підходу до їх виконання. Також, дані дії дають можливість Замовнику здійснити закупівлю, за принципом, у т.ч., максимальна економія, ефективність та пропорційність, а Учаснику - максимально точно провести розрахунки, скласти свою цінову пропозицію і не допустити, в подальшому, відхилення тендерної пропозиції. Щодо ознайомлення з об’єктом. В даному випадку Замовник не здійснює ідентифікацію Учасників, оскільки Замовник не має інформації стосовно того, хто, з бажаючих прийняти участь в закупівлі, розмістить свої документи в електронній системі закупівель та, фактично, буде вважатися Учасником закупівлі. 3. Відповідно до ч. 1 та 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. В оголошенні про проведення закупівлі Замовником визначено предмет закупівлі - «Електромонтажні роботи» з кодом ДК 021:2015:45310000-3. Дана вимога замовника встановлена з урахуванням специфіки виконуваних робіт та не є дискримінаційною, оскільки виконання робіт Учасником саме за таким кодом ДК може підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору. В разі надання Учасником аналогічного договору без зазначення необхідного коду ДК або назви виконуваних робіт, у Замовника не буде можливості визначити, які саме роботи виконував Учасник по аналогічному договору, чи є дані роботи аналогічними тим, по яким проходить закупівля, чи є у Учасника успішний досвід виконання необхідних Замовнику робіт, згідно даної закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною, а навпаки, чітко дає зрозуміти Учаснику, який досвід виконуваних робіт необхідний Замовнику. 4. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. На виконання вимог чинного законодавства, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка складена з урахуванням розробленого робочого проекту, з Додатком – Технічна специфікація, згідно якої Учасник може визначити всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно розробленої Замовником тендерної документації Учасник цілком може розробити свою тендерну пропозицію та розмістити її на Прозоро. 5. Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимоги щодо необхідності розміщення Замовником інформації стосовно розробника проектної документації, умов та порядку здійснення розробки проектної документації. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно відкритої інформації розміщеної на сайті Міністерства юстиції України - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ «Укренергопром-3» має необхідний КВЕД для проведення даних видів робіт. Замовник самостійно не може визначити чи є запропоноване Учасником обладнання еквівалентом того, що визначено розробником. Дану можливість має лише розробник проектної документації. 6. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Враховуючи вимоги законодавства, Замовником було надано чіткі відповіді та роз’яснення на кожне опубліковане питання на сайті Prozorro в строки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». В жодному разі не було прострочено термін надання відповіді, що підтверджується інформацією розміщеною на прозоро. Відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). З інформацією щодо посадової особи Замовника, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, Ви можете ознайомитися на сайті Prozorrо, так як дана інформація є відкритою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 19:02
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо продовження терміну подання тендерних пропозицій

Номер: 9c2ab06bf7044349bf95b82ac34645a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-007553-c.b1
Назва: Щодо продовження терміну подання тендерних пропозицій
Вимога:
Детально опрацювавши опубліковану Замовником тендерну документацію та додатки до неї, а також уважно ознайомившись із відповідями Замовника на запитання потенційних учасників, звертаємося до Вас вимогою про наступне. Враховуючи обов’язкову необхідність потенційного Учасника ознайомитись з локацією виконання робіт (п. 8.8 Технічної специфікації, Додаток 4 до ТД) та необхідність ознайомитись з проектом заміни існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20, умовами та особливостями виконання робіт через Уповноважених представників Замовника (п. 12 Технічної специфікації, Додаток 4 до ТД), а також враховуючи необхідність отримання листа-згоди від розробника проектної документації ТОВ «Укренергопром-3» щодо погодження еквіваленту запропонованого обладнання (п. 8.3 Технічної специфікації, Додаток 4 до ТД), відведеного на підготовку часу недостатньо для можливості якісно та максимально точно скласти свою цінову пропозицію для успішної реалізації проекту. З огляду на високу складність реалізації проекту, а також у зв’язку із впровадженням суворих карантинних обмежень в період з 05.04.2021 по 16.04.2021 р. пов’язаних із поширенням пандемії COVID-19, просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій на – 20 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Враховуючи виробничу нагальну потребу у придбанні даних робіт, та стислі терміни, щодо реконструкції існуючих електролізних установок ЕУ-1, ЕУ-2 типу СЕУ-20, Замовник не може подовжити термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 19:02