-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 38110000-9 — Навігаційні прилади (GPS трекер BI 820 TREK (з датчиком рівня палива) з монтажем або «еквівалент»)
Торги не відбулися
316 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 580.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 17:21 - 10.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визнання переможцем учасника, щодо якого наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
d1bd75e38f1444f4941dae7ce3d01609
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-007428-c.c1
Назва:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визнання переможцем учасника, щодо якого наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Вих. № 7428-50 від 26.04.2021 р.
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ:
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою
відповідальністю «ІНТЕЛЛІ»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 37593697
Місцезнаходження: 03035, Україна, м. Київ, вул. Льва Толстого, 63, офіс 19
E-mail: info@intelli.com.ua
тел. +38 (095) 288 52 00
ЗАМОВНИК:
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 30659101
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, Дубнівська, 64
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2021-03-29-007428-c
СКАРГА
щодо порушення процедури закупівлі шляхом визнання переможцем учасника, щодо якого наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
29 березня 2021 року замовником Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 30659101) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади «Код за ДК 021:2015 - 38110000-9 — Навігаційні прилади (GPS трекер BI 820 TREK (з датчиком рівня палива) з монтажем або «еквівалент»)» (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 316 000,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2021-03-29-007428-c.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛІ» (ідентифікаційний код юридичної особи 37593697) (далі – Суб`єкт оскарження) взяв участь у Процедурі закупівлі.
ТОВ «Інтеллі»
Україна, 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого 63
Код ЄДПРОУ 37593697
Тел. +38 (044) 362-29-56,
Факс +38 (044) 249-44-45
E-mail: info@intelli.com.ua
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією було автоматично визначено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
16 квітня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 переможцем процедури закупівлі, оформлене протоколом № б/н від 16 квітня 2021 року, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 16 квітня 2021 року (далі – Оскаржуване рішення).
В Оскаржуваному рішенні в якості підстав визнання учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 переможцем процедури закупівлі тендерний комітет Замовника посилався на наступне:
«Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/визначення переможця).
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Мінімальна визначена найбільш економічно вигідна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР», що становить – 259 000,00 грн. з ПДВ.
В результаті розгляду пропозиції тендерним комітетом булло встановлено, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні».
Суб`єкт оскарження не погоджується з Оскаржуваним рішенням тендерного комітету Замовника, вважає Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статтям 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а висновки Замовника щодо наявності підстав для визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 переможцем процедури закупівлі – хибними, виходячи з наступного.
1. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не підтвердив наявність у власності обладнання, що закупляється.
Підпунктом 16 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження кольорових сканованих файлів у форматі «PDF» або «JPEG», які повинні містити наступні документи та інформацію:
<…>
Документальне підтвердження наявності обладнання що закупляється у власності Учасника».
На виконання вищезазначених вимог учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не надав жодного документа, у якому підтверджує наявність обладнання, що закупляється, у власності учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
У відповідності до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-29-007428-c, назва предмета закупівлі - GPS трекер BI 820 TREK або «еквівалент»; датчики рівня пального DUT-E або «еквівалент».
Отже, вимога підпункту 16 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі щодо підтвердження наявності обладнання, що закупляється, у власності учасника, належить до вимог тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у цій частині. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не виконав підпункт 16 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі та порушив вимоги Тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, у Процедурі закупівлі наявні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
2. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не надано довідку з обслуговуючого(-их) банку(ів), яка б відповідала вимогам тендерної документації.
Підпунктом 11 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі встановлено наступні вимоги:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження кольорових сканованих файлів у форматі «PDF» або «JPEG», які повинні містити наступні документи та інформацію:
<…>
Оригінал або нотаріально-завірена копія довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не більше тижневої давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій».
Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття тендерних пропозицій відбулось 15 квітня 2021 року о 12:10.
Таким чином, довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, надані учасниками, повинні бути датовані не раніше 08 квітня 2021 року.
На виконання вищезазначеної вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 надав у складі тендерної пропозиції Довідку про стан позичкової заборгованості № 210324SU17120705 вiд 24.03.2021 pоку (файл «Довідка про стан позикової заборгованості 37 стр..pdf»).
Інших довідок з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, які були б не більше тижневої давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, тобто отримані не раніше ніж 08 квітня 2021 року, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 у складі тендерної пропозиції не надав.
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктами 5, 7 статті 56 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банки зобов'язані на вимогу клієнта надати таку інформацію, зокрема: іншу інформацію та консультації з питань надання банківських послуг; інформацію, обов’язковість надання якої передбачена законом.
Таким чином, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, в частині вимог підпункту 11 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, у Процедурі закупівлі наявні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
Правильність такого висновку підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тому, Суб`єкт оскарження вважає за необхідне зазначити рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду аналогічних випадків.
У Рішенні № 5187 від 18.03.2020 року за результатами розгляду скарги у закупівлі UA-2020-01-29-003488-b Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановила наступне:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
…
Відповідно до пункту 4 розділу VI Документації для цілей підготовки договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі
Пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку у такій банківській установі із зазначенням його номеру не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання Пропозицій.
Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 13.02.2020.
У складі Пропозиції ФОП КРИВКА Р.В. у файлі "Документи Р.В..pdf" міститься довідка про відкриття рахунку від 15.10.2019 № 191015SU09441804, видана АТ "ПриватБанк", що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині».
У Рішенні № 3411 від 21.02.2020 року за результатами розгляду скарги у закупівлі UA-2019-12-21-004958-b Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановила наступне:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
…
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, які повинні містити наступні документи та інформацію, зокрема, довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про наявність рахунків в банківських установах, не більше 15-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій; довідки з обслуговуючого (-их) 4 банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами не більше 15-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого, розкриття Пропозицій відбулося 13.01.2020.
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема:
- файл "9.Довідка про відсутність заборгованностей.pdf", що містить довідку про стан позичкової заборгованості від 27.12.2019 № 191227SU16570602.
- файл "8.Довідка про відкріття рахунку.pdf", що містить довідку про вiдкриття рахунку від 27.12.2019 № 191227SU16550300.
Враховуючи наведене, а саме те, що довідки видані 27.12.2019, тобто більше 15-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині».
У Рішенні № 4671 від 11.03.2020 року за результатами розгляду скарги у закупівлі UA-2020-01-27-000416-a Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановила наступне:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
…
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації учасник завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, оформлені згідно вимог статті 12 Закону, зокрема, довідку з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність (наявність)
заборгованості за кредитами не більше 15-ти денної давнини відносно дати розкриття Пропозицій.
У складі Пропозиції Переможця відсутня довідка довідку з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами не більше 15-ти денної давнини, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині, тому мала бути відхилена Замовником з наведених вище підстав».
3. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не надано гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Відповідно до підпункту 2.5. пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, встановлено наступну вимогу:
«Учасник надає гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю».
На виконання зазначеної вище вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист №12-11/4 від 11.04.2021 року (файл «Гарантійні листи 83-85 стр.pdf»). У гарантійному листі №12-11/4 від 11.04.2021 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 зазначив, зокрема, наступне: «Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»».
Інших документів, у яких було би зазначено, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 у складі тендерної пропозиції не надав.
Таким чином, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, в частині вимог підпункту 2.5. пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі та порушив вимоги Тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, у Процедурі закупівлі наявні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
4. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не підтверджено ознайомлення з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної документації Процедури закупівлі встановлено наступне:
«Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених у п.4 ст. 36 Закону:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі та відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Всі витрати, пов’язані з укладанням договору несе Учасник - переможець торгів.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;
його укладання в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону;
його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Для підтвердження ознайомлення з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, Учасник надає інформаційний лист».
Підпунктом 13 пункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження кольорових сканованих файлів у форматі «PDF» або «JPEG», які повинні містити наступні документи та інформацію:
<…>
проект договору (Додаток 5)».
Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку № 5 до Тендерної документації Процедури закупівлі.
У Проекті Договору про закупівлю, що викладено в Додатку № 5 до Тендерної документації Процедури закупівлі, відсутні наступні істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, які передбачені пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної документації Процедури закупівлі:
«Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
<…>
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
<…>
Договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі та відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Всі витрати, пов’язані з укладанням договору несе Учасник - переможець торгів.
<…>
Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;
його укладання в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону;
його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону».
На виконання вищезазначених вимог учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист №11-11/4 від 11.04.2021 року (файл «Згода з договором 74-82 стр.pdf»). У гарантійному листі №11-11/4 від 11.04.2021 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 гарантує погодження з умовами зазначеними в проекті договору на закупівлю та додає до гарантійного листа проект договору. Інших документів, у яких учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 повідомив про ознайомлення з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не було надано.
Враховуючи вищезазначене, по-перше, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не надав документ, у якому повідомляє про ознайомлення з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, по-друге, надання погодженого проекту договору про закупівлю, що викладено в Додатку № 5 до Тендерної документації Процедури закупівлі, не підтверджує ознайомлення з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, тому що у проекті договору про закупівлю відсутні деякі істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю та містились у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної документації Процедури закупівлі.
Таким чином, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, в частині вимог пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної документації Процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, у Процедурі закупівлі наявні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» #38562785.
Оскаржувані рішення порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином.
Суб’єкт оскарження є учасником ринку товарів, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та
зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про поставку товарів із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визнання переможцем учасника, чия тендерна пропозиція підлягає відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 4 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення замовником Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 30659101) порядку проведення процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади «Код за ДК 021:2015 - 38110000-9 — Навігаційні прилади (GPS трекер BI 820 TREK (з датчиком рівня палива) з монтажем або «еквівалент»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-29-007428-c) у частині прийняття рішення про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» (ідентифікаційний код юридичної особи: 38562785) переможцем у процедурі закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання «Електронне обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-29-007428-c).
3. Зобов’язати Замовника Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 30659101) скасувати рішення про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОЗОР» (ідентифікаційний код юридичної особи: 38562785) переможцем у процедурі закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання «Електронне обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-29-007428-c).
Директор ТОВ «Інтеллі» Д.С. Зеленський
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_04_26_Інтеллі_Скарга_на_переможця.pdf 26.04.2021 16:40
- рішення від 28.04.2021 № 9368 + лист Замовнику.pdf 29.04.2021 13:02
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 12.05.2021№8332.pdf 14.05.2021 10:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 №11517.pdf 26.05.2021 17:11
- рішення від 25.05.2021 № 11517.pdf 28.05.2021 15:19
- Пояснення по суті скарги.docx 06.05.2021 17:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2021 17:21
Дата розгляду скарги:
12.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2021 15:19
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2021 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано