-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнебіозахисна обробка дерев'яних конструкцій покрівель КНП БРР "Бородянська ЦРЛ" ДК 021:2015 код 77220000-8 "Послуги з просочування деревини" (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)
Завершена
588 035.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 940.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 940.18 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 16:53 - 06.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов закупівлі
Номер:
8f3fcd3d4b5140759ab55697cf290a65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-002737-a.b3
Назва:
Оскарження умов закупівлі
Скарга:
Оскарження умов закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ обробка UA-2021-03-29-002737-a v.3.docx 09.04.2021 19:53
- Скарга АМКУ обробка UA-2021-03-29-002737-a v.3.pdf 09.04.2021 19:53
- Договір оренди автотранспорту.pdf 19.04.2021 20:29
- Договір страхування.pdf 19.04.2021 20:29
- ДСТУ OHSAS 18001 2010.pdf 19.04.2021 20:29
- Ліцензія АВК.pdf 19.04.2021 20:29
- Сертифікат АВК.pdf 19.04.2021 20:29
- Супровідний лист.pdf 19.04.2021 20:29
- рішення від 14.04.2021 № 7826 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf 14.04.2021 19:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8809.pdf 23.04.2021 17:54
- рішення від 22.04.2021 № 8809.pdf 27.04.2021 21:04
- Лист пояснення до АМКУ обробка.doc 16.04.2021 15:10
- лист-пояснення 16.04.2021 15:10
- протокол змін 16.04.2021 15:10
- протокол 50 про внесення змін.pdf 16.04.2021 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 19:56
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2021 21:04
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2021 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ від 22.04.2021 №8809 внесено зміни до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Максимально незрозуміла Вимога яка вказує на порушення законодавста Замовником й лобізм інтересів!!!! Законодавчо необгрунтована вимога
Номер:
e8e0556da39d45949e43961e116378ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-002737-a.b2
Назва:
Максимально незрозуміла Вимога яка вказує на порушення законодавста Замовником й лобізм інтересів!!!! Законодавчо необгрунтована вимога
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 1.4 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен Копію декларації відповідно матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на головне офісне приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства а також надати копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Яка мета даної вимоги??? У Вас послуги з вогнезахту, які проводаться за місцем надання послуг Замовника. Ви плануєте на весь проміжок часу надання послуг, осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення переміщувати в наш головний офіс????
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників; Законодавче обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо необхідності умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:20
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до п. 4, ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовником обґрунтовано встановлено вимогу про підтвердження Учасником виконання вимог «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Вимога про надання вказаних документів не є дискримінаційною, бо кожен Учасник, матеріально-технічна база якого відповідає вимогам «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» має можливість надати підтвердження про забезпечення наявності необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f39a129b365d47058d697ca8d0e21ec8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-002737-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику!!!
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 1.2 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язкову наявність майна на певній адміністративно-територіальній одиниці, на території Києва, Київської області в тому числі. Закон не забороняє здійснення підприємницької діяльності на всій території України.
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в Учасника наявності власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.; Законодавчого обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо наявності представнитва у відповідній області.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:07
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля розташована за адресом: Київська обл., Бучанський р-н, селище міського типу Бородянка, вул. Семашка, будинок 3. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Києві та/або в Київській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено