• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини, м'ясо яловичини, м'ясо птиці свійської

Торги не відбулися

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 16:43 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо внесення змін, щодо кваліфікаційних вимог

Номер: dec4e57f0f48418fb6ce84aefc2a68e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002684-a.a1
Назва: щодо внесення змін, щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Прочитавши тендерну документацію, ми побачили там дискримінаційні умови, які не дають можливості збільшити конкурентність учасників, тому просимо Вас внести зміни, щодо кваліфікаційних вимог до Учасника, зокрема в Додаток 1 до тендерної документації вказані вимоги: - Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 447 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - … щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник… - акт обстеження складських приміщень учасника від державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів виданий не пізніше 2020 року; - експлуатаційний дозвіл на продукцію тваринного походження виданий на учасника від державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; - Cкан-копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 9001:2015), чинних на дату розкриття. Дані вимоги є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкупенції серед учасників та рівне ставлення до них. З метою забезпечення норм законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Вас змінити термін Учасник на термін Виробник, задля того щоб у процедурі закупівлі могли брати участь і учасники, які не є виробниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вiдповiдь: Шановний Учаснику! В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження. А м’ясо свинини, м’ясо яловичини та м’ясо птиці свійської, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження. Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року. Такі акти є документами, які засвідчують, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів. Згідго ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні Закупівлі із (змінами) «В оголошенні про проведення закупівлі може зазначатися інша інформація» у складі пропозиції щодо кваліфікації Учасників закупівлі продуктів харчування (Додаток №1) ми вимагаємо наявність сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 9001: 2015) виданих на ім’я Виробника і Учасника. Така вимога не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством. З 20 вересня 2019 року для малих потужностей операторів харчових продуктів набули чинності п. 2 ч.2 ст.20, ст.21, п.4 ч.1 ст.64 Закону від 23.12 1997 р. № 771/97-ВР. Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані: розробляти , уводити вдію та застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури),а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20) – дотримуватися вимог до застосування процедур,установлених ст.21, зокрема : надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо – зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 №590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів(НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за №1704/22016(із змінами).Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (ст. 21 п.7), але обов’язковою є наявність програм-передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують , що документи містять достовірну інформацію(ст.21 п.6). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків,тому дана вимога не є дискримінаційною. Стосовно експлуатаційного дозволу. Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Експлуатаційний дозвіл треба отримувати підприємствам, які здійснюють безпосередньо діяльність пов’язану з виробництвом та /або зберіганням харчових продуктів тваринного походження . Тому вищезазначена вимога передбачена чинним Законодавством України. Стосовно періодичної дезінфекції транспорту - враховуючи ,що санітарна обробка транспорту ( дезінфекція транспортних засобів) є одним із важливих дезінфекційних заходів, з метою безпеки та захисту від особливих небезпечних мікроорганізмів та збудників інфекційних захворювань при транспортуванні вантажів( копія договору про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, акти виконаних робіт або довідки з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі) надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст..44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року ,а саме використання транспортних засобів та /або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів. Стосовно акту обстеження складських приміщень учасника від державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів виданий не пізніше 2020 року. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п. 3 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник повинен бути впевнений,що Учасником під час своєї діяльності застосовуються та дотримуються вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. №771/97-ВР.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 року №442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» утворена Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (надалі Держпродспоживслужба). Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 р. №260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Держпродспоживслужба офіційно розпочала роботу і приступила до виконання функцій.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.04.2021 00:01