-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин (талони/скретч-картки)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Завершена
606 104.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 061.04 UAH
мін. крок: 1% або 6 061.04 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 16:28 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної документації та зловживання службовим становищем посадовии особами Замовника
Номер:
b49189d41036452b918d09350a400fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-005581-b.a1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації та зловживання службовим становищем посадовии особами Замовника
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання оригіналу або копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015, виданого органом сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/SEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), дійсного на момент подання пропозиції.- надання копії документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації;
- надання копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- надання документів щодо права власності або використання торгової марки (документи, що підтверджують право учасника на використання торговельної марки).
Детальний опис вимоги міститьься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося АМКУ, правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
03.04.2021 17:44
Вирішення:
Уважно розглянувши Ваші питання, вимушена не погодитися з Вашими доводами та відмовити у задоволенні викладених Вами пропозицій, обґрунтовуючи наступним:
1. Про встановлення вимоги надання Учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують право учасника на використання торговельної марки (п.4, п. 15 Додатку 4 Тендерної документації).
Вимога, про надання учасником документів, що підтверджують право учасника на використання торговельної марки підтверджує відповідність товару вимогам замовника до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним, виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається і відпускається особою, яка має повноваження на введення його у господарський облік. Потреба у наявності документів про право на використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність багатьох учасників (понад 10 суб’єктів підприємницької діяльності), які мають право на використання торговельної марки. Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана. Метою, технічних вимог до предмету закупівлі та кваліфікаційних вимог до учасників є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання.
Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
2. По другому та третьому питанню від учасника щодо встановлення в тендерній документації вимоги про надання оригіналу або копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015, виданого органом сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/SEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), дійсного на момент подання пропозиції.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам системи контроля якості ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару.
ISO 9001:2015 є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів законодавства України, відповідно до якого всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, мають впроваджувати його у своїй господарській діяльності. Зазначений стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту. Потенційними вигодами для організації від запровадження системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 є: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог системи контроля якості ISO 9001:2015, на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і отримати необхідний сертифікат відповідності, який вимагає Замовник може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника стандартам. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ЗАМОВНИКОМ ділових якостей учасника, його спроможності щодо постачання товару в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, котра характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин.
До того ж не зрозуміло, в чому саме полягає дискримінація щодо вимог тендерної документації про надання сертифікату системи контроля якості ISO 9001:2015 та чому учасник не може отримати данні документи? Наявність сертифікатів - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати постачання товару протягом всього часу постачання товару. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України –відповідним ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам законодавства, діючого на території України. Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ. АМКУ у своєму рішенні вже підтверджувала те, що дані вимоги не є дискримінаційними (Рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b). Ця вимога Замовника цілком відповідає чинному законодавству України.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому.
При проведенні закупівель Комунальне підприємство «Дирекція територій і об'єктів рекреації» Дніпровської міської ради керується принципами здійснення закупівель, які викладені у статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено