-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво тролейбусної лінії по вул. Лазурній та вул. Озерній у м. Миколаєві
Головний розпорядник бюджетних коштів – Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (ЄДРПОУ 03365707), протокол №48, 57
Торги не відбулися
29 947 526.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 737.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 149 737.63 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 16:25 - 28.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо протоколу №80 про розгляд та відхилення тендерної пропозиції
Номер:
d293182bb9584a508271bac1ec54f668
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-000406-a.c1
Назва:
Щодо протоколу №80 про розгляд та відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
В протоколі про розгляд та відхилення тендерної пропозиції вказано, що Учасник не надав:
- Інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
- Заповнену форму "Тендерна пропозиція" для початкової ціни пропозиції.
ТОВ "Светолюкс-Электромонтаж" надав назначені вище документи в архиві під назвою "Кваліфікаційна частина5"
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про виправлення помилки в протоколі про відхилення 09.06.2017 14:03
Дата подачі:
09.06.2017 09:58
Вирішення:
Недоліки знайдені в тендерній пропозиції учасника цілком обгрунтовані, тому необхідно зазначити наступне: так, помилково тендерний комітет недодивився і документи наявні в складі тендерної пропозиції учасника:
- Інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
- Заповнену форму "Тендерна пропозиція" для початкової ціни пропозиції.
Але, перелік інших недоліків не дає змоги визнати тендерну пропозицію учасника таким, що відповідає умовам тендерної документації, а саме ті, що перелічені в протоколі про відхилення від 09 червня 2017 року №80, виключенням стали помилково не знайдені у великій кількості заархівованих папок вище вказані два документи, але недоліки є і залишаються наступними:
- Остаточна комерційна частина тендерної пропозиції, а саме: розрахунки договірної ціни містять немонтоване обладнання, якого не було в Додатку 2 ТД, тобто зазначені в тендерній пропозиції учасника обсяги, яких немає в технічному описі до предмету закупівлі.
- Згідно пункту 2 Розділу «Зміст та форма Остаточної комерційної частини тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами проведеного аукціону)» Додатку 1 ТД учасником надано у складі своєї тендерної пропозиції заповнену форму «Тендерна пропозиція» щодо остаточної пропозиції (ціни) за результатами аукціону, яка не співпадає з ціною, що надана як остаточна під час аукціону – один нуль зайвий. Це порушує пункт 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, де зазначено, що Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції – ціна Остаточної комерційної частини. Вартість тендерної пропозиції (Остаточної комерційної частини) учасника в розрахунках повинна бути чітко визначена, і співпадати до копійки з остаточно заявленою за результатами проведеного аукціону. Крім того, в пункті 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД зазначено, що неможливо вважати формальною помилкою опискою у саме цьому документі, оскільки цей документ – «Тендерна пропозиція» є попереднім договором, тому в ТД зазначено:
«!!! Вимоги щодо формальних (несуттєвих) помилок не стосуються тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажених файлів форми «Тендкрна пропозиція» (з попередньою ціною і остаточною комерційною), які є складовими тендерної пропозиції.».
- Учасником не надано, в довільній формі, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8, який буде невід’ємною частиною договору в подальшому. При складанні вище вказаного розрахунка учасник може керуватися встановленим розміром відповідного органу місцевого самоврядування – Миколаївською міською радою, або Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (із змінами та доповненнями) затвердженого Наказом Міністрерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за № 1469/29599.
Оскільки, надано розрахунок на 3400,00 грн., але без розрахунків згідно вище вказаного Порядку, вказано лише дві суми 3200,00 грн. і 200,00 грн., розрахунків під ці дві цифри згідно Порядку не надано, тому, такий розрахунок не може бути дійсним і відповідати вимогам ТД, а саме: Розділу «Технічна частина тендерної документації» та Розділу «Зміст та форма Остаточної комерційної частини тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами проведеного аукціону)» Додатку 1 ТД.
Статус вимоги:
Задоволено