-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Реконструкція системи опалення АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» по вул. Індустріальна, 34 в м. Івано-Франківську з встановленням електричних котлів»
76014 м.Івано-Франківськ, вул. Індустріальна,34, код 00131564, категорія замовника- Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній, або декількох окремих сферах господарювання
Завершена
395 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 15:46 - 02.04.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Аргументи
Номер:
059e81cc72e24bd58a80926233eff31a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006547-c.a5
Назва:
Аргументи
Вимога:
Шановна надто освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк, ваша здатність читати і перекручувати текст на свій манір просто вражає!
Спочатку надто освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк в ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в ч.3 в тексті "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація." прочитала, що Замовник може вимагати від Учасника на етапі подачі довідку МВС і довідку про відсутність заборгованості. А зараз наш Аргумент про терміни отримання та дійсності довідок, які були нами роз’яснені, сприйняла як те, що « Замовник не можете оголосити ніяку процедуру, оскільки такі досвідчені учасники, як ми, не встигнуть взяти необхідні довідки». - Такі довідки у відкритих торгах відповідно до закону вимагають надавати не учасником, а переможцем – а на етапі оцінки пропозиції і наданні довідок переможцем уже інші терміни. Спрощена процедура на те і є спрощена, бо вимоги щодо надання довідок, які вимагає надто освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк, прописані законом у ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" лише для конкурентних процедур закупівель (для інфо - п.13 та п.28 ч1 ст.1 Закон України "Про публічні закупівлі"). І тому терміни проведення процедур закупівель і терміни отримання довідок в них є реальними.
Надто освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк, Ви сама вивчала закон України "Про публічні закупівлі" чи де Вас навчали цьому закону?!!! Хоча тепер зрозумілою стає ваша логіка стосовно всіх ваших відписок.
Ще раз – ми, учасник, не використовуємо механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель, а лише для захисту своїх законних прав і тільки аргументовано оскаржуємо - проте всі наші аргументи Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк, свідомо ігнорує і відхиляє неаргументовано.
А цитата надто освіченої Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк з порадую знайти нам іншу закупівлю, окрім вашої, (цитуємо: Можливо, такому досвідченому учаснику як Ви, варто все ж таки приділити Вашу завзятість та наполегливість у підготовці пропозицій на оголошені процедури, які відповідають Вашим вимогам щодо участі у процедурах.) доводить, що Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк спеціально прописала такі вимоги в Додатку 7, щоб не всі учасники могли брати участь у закупівлі АТ «Прикарпаттяобленерго».
Наостанок, надто освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк , економте гроші держави і не хворійте!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 5.docx 05.04.2021 12:22
Дата подачі:
04.04.2021 20:11
Вирішення:
відповідь надана у прикладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 12:25
Вимога
Вирішена
Додаток 7
Номер:
f37e6b48c90c4f6c8f7e172c68a74071
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006547-c.b4
Назва:
Додаток 7
Вимога:
В четвертий раз пишу (бо освіченій уповноваженій особі все ніяк не дохидить!!!)
І в сотий раз буду вимагати (законом не обмежено кількість)!
-
Я потенційний учасник, маю багаторічний досвід перемог у закупівлях прозоро, а наразі не можу прийняти участь у закупівлі, бо дуже освічена Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк прописала в Оголошені НЕРЕАЛЬНІ вимоги:
- довідка МВС готується до 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ. з дня надходження запиту. Дата оголошення закупівлі – 29.03.2021. А кінцева дата подання пропозиції – 09.04.2021. Тобто, 12 календарних днів.
Методом простого підрахунку, якщо потенційний учасник, який знайшов закупівлю 29.03.2021 і цього ж дня надав запит в МВС на отримання Довідки, то він не отримає її навіть 09.04.2021.
Аналогічно із довідкою про відсутність заборгованості – Офіційно довідка готується 5 РОБОЧИХ ДНІВ (і РАНІШЕ її НЕ ВИДАЮТЬ). Дійсною довідка є 10 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ. Якщо замовити довідку 29.03.2021, то готовою вона буде – 05.04.2021, а дійсною до 14.04.2021. Тому під час оцінки пропозиції учасника після аукціону, напр., 15.04.2021 така довідка уже буде недійсною.
Всі аргументи Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк, що дані довідки можна отримати за 1 день є неправдивими.
Тому вимога учасника до замовника стосовно внесення змін є закононною.
Вимагаємо внести зміни!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповдь на вимогу 4.docx 02.04.2021 10:12
Дата подачі:
01.04.2021 11:25
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
УСУНУТИ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
bb138ce9be5e4bc1a3955632769df480
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006547-c.c3
Назва:
УСУНУТИ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Для початку
По-перше
ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Тому Учасник діє в рамках Закону.
По-друге
ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.» В Законі не вказано чітко, що інша інформація – це вимоги до надання учасником документів на підтвердження вимогам по ст. 17.
І в Законі не сказано, що Замовник САМОСТІЙНО встановлює ці вимоги. Бо ці вимоги суперечать закону, оскільки Відповідно до ч.4 ст.14 вимоги можуть бути лише до предмета закупівлі. А ст. 17 стосується лише процедур закупівель, в спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні ЗУ, а придбанням (ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-третє
Академічний тлумачний словник української мови містить чітке визначення слів «ІНФОРМАЦІЯ» та «ВИМОГА»
ІНФОРМА́ЦІЯ, ї, жін.
1. тільки одн. Те саме, що інформування.
2. Відомості про які-небудь події, чиюсь діяльність і т. ін.; повідомлення про щось.
ВИМО́ГА, и, жін.
1. Дія за значенням вимагати
2. Побажання, прохання, висловлене так, що не припускає заперечень.
3. перев. мн. Норми, правила, яким хто-, що-небудь повинні підлягати.
4. перев. мн. Потреби, запити, які хто-, що-небудь має або ставить до когось, чогось. 5. Офіційний документ з проханням видати що-небудь або направити кого-небудь в чиєсь розпорядження.
По-четверте
ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить, що вимоги можуть бути тільки до предмета закупівлі. І ч.13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає …. вимогам до предмета закупівлі;
По-п*яте
ст. 11 ч. 6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель
Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк не забезпечує об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення спрощених закупівель, а займається відписками.
Ваша вимога є нереальною з погляду законодавства, оскільки довідка МВС готується до 30 к.д. з дня надходження запиту. Дата вашого оголошення – 29.03.2021. А кінцева дата подання пропозиції – 09.04.2021. Тобто, 12 календарних днів. Методом простого підрахунку, якщо потенційний учасник, який знайшов закупівлю 29.03.2021 і цього ж дня надав запит в МВС на отримання Довідки, то він не отримає її навіть 09.04.
Тому переваги мають учасники, які наперед знали Ваші вимоги і замовили дану довідку.
Аналогічно із довідкою про відсутність заборгованості – Офіційно довідка готується 5 робочих днів (і раніше її не видають). Дійсною довідка є 10 календарних днів. Якщо замовити довідку 29.03.2021, то готовою вона буде – 05.04.2021, а дійсною до 14.04.2021. Тому під час оцінки пропозиції учасника після аукціону, напр., 15.04.2021 така довідка уже буде недійсною.
По-шосте,
Чи аналіз і висновок Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк про доступність виконання ваших вимог стосовно довідок здійснено на якій законній підставі ?–У неї є ліцензія на аналітичні послуги ?
По-сьоме
Навіть Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено у спрощеній процедурі надання довідок МВС і про наявність заборгованості, тому і функціонал Прозорро не передбачає їх завантаження. Окрім того є відкриті державні реєстри, де Замовник самостійно може перевірити інформацію про наявність заборгованості і тим самим убезпечити себе від недобросовісних учасників.
Тому вимагаємо УСУНУТИ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ в аспекті надання ДОВІДОК МВС та наявності заборгованості. (Додаток 7)
Наостанок
Пропонуємо Уповноваженій особі з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» В.Костюк вивчити не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й цікавитися іншим законодавством України, так би мовити, розширяти свої знання і ставати освіченішою, зокрема стосовно довідок МВС, відсутності заборгованості і їх строків їх.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповдь на вимогу 3.docx 01.04.2021 09:03
Дата подачі:
31.03.2021 17:55
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
довідка МВС, з податкової на етапі подачі пропозиції - відповідь замовника недійсна!!!!
Номер:
d837dc380fcc4d7ead8a93f16bbc0cbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006547-c.a2
Назва:
довідка МВС, з податкової на етапі подачі пропозиції - відповідь замовника недійсна!!!!
Вимога:
На сайті МВС не підтвердили Ваше обгрунтування стосовно того, що даним сервісом передбачені і коротші строки отримання довідки, навіть за 1 день, у випадку нагальної потреби.
Довідку МВС за 1 день пропонують видати незрозумілі неофіційні недержавні сервіси і за додаткову оплату (від 1000 грн. за швидкість), тоді як згідно з Закону України видача довідки МВС є безкоштовною. Справжінсть довідок МВС, які видані менше ніж за 1 день такими недержавними сервісами, є сумнівною.
На сайті МВС термін отримання довідки становить 30 к.д. з дня надходження запиту.
Тому ще раз закликаємо дотримуватися закону України і внести зміни в оголошення та/або видалити вимогу про надання довідки МВС.
А стосовно довідки про відсутність заборгованості заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, то ваш Аргумент, що дана довідка вимагається для захисту Замовника від учасників, які мають заборгованість перед бюджетними чи іншими установами, також є недійсним і незаконним, Оскільки - такі учасники можуть здійснити заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. А ви не маєте права на етапі подачі пропозиції позбавляти учасника, який на етапі подачі пропозиції має заборгованість, брати участь в закупівлі, оскільки на момент оцінки пропозиції ситуація щодо наявності заборгованості в учасника може змінитися. А ви, як замовник, можете перевірити дану інформацію у відкритих реєстрах.
Тому, користуючись своїм правом на підставі ч.7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо діяти в рамках закону, не ставити вимог, які обмежують кількість потенційних учасників, які можуть надати економічно вигідні пропозиції, та видалити/внести зміни в оголошення стосовно довідки МВС і довідки про відсутність заборгованості.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповдь на вимогу .docx 31.03.2021 14:32
Дата подачі:
31.03.2021 12:37
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному фалі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.04.2021 14:36
Вимога
Вирішена
Додаток 7 - довідка МВС і довідка заборгованість платежів
Номер:
730f2769005a4e828edd0c4e64e8ad02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006547-c.c1
Назва:
Додаток 7 - довідка МВС і довідка заборгованість платежів
Вимога:
Законно отримати довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), можна лише через 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Те, що Ви вимагаєте від Учасника надати довідку МВС на етапі подачі, та ще й видану не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати кінцевого строку подання пропозицій, свідчить тільки про те, що прийняти участь у цій закупівлі може лише той учасник, який наперед від Вас знав, що буде така закупівля, а ви повідомили його про те, які ви будете вимагати від довідки, щоб інші учасники не змогли прийняти участь (бо не встигнуть законно отримати таку довідку).
А стосовно довідки про відсутність заборгованості заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, то З 29 жовтня 2019 р. система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (наказ Мінеконорозвитку та Мінфіну № 37/11. ) і Відтепер дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості потрапляють в систему за автоматичним запитом.
Своїми вимогами стосовно довідок і термінів, через які законно та легально отримати їх не можливо встигнути, ви позбавляєте законного права на участь у закупівлі великої кількості учасників, не запобігаєте корупційним діям та зловживанням, порушуючи ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі» та можете втратити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповдь на вимогу- 2.docx 31.03.2021 10:13
Дата подачі:
30.03.2021 10:51
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні