• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, пристроїв блискавкозахисту та поверхневий обробіток дерев’яних конструкцій покрівлі, на об’єкті заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 "Ромашка"Петриківської селищної ради по вул.Леваневського 10 в смт. Петриківка Дніпровського району Дніпропетровської області »; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015 -45453000-7 - Єдиного закупівельного словника , ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

додаткові кошти (рішення селищної ради від 12.03.2021 №82-5/VIII)

Завершена

1 187 635.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 940.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 15:34 - 02.04.2021 15:39
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо дикваліфікації

Номер: c2fbeddc28b5446bb5b570c4d639461f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002351-a.a5
Назва: Вимога щодо дикваліфікації
Вимога:
У відповідності до частини 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол № 67 уповноваженої особи Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради від 21 квітня 2021 року, так як вказані в ньому підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «СПЗ», Товариство) не мають аргументації та не відповідають дійсності. Детально проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «СПЗ» та вищевказаний протокол №67 повідомляємо наступне. По першому питанню, яке стало причиною відхилення, стосовно договору оренди нежитлового приміщення №24 від 01.06.2019 року та терміну його дії, відповідально зазначаємо, що пролонгація вищевказаного договору вказана у п.7.3 договору, тобто якщо договір не було розірвано або припинено, він продовжує свою силу на наступний календарний рік. Таким чином, на момент подачі пропозиції, і на теперішній час, договір оренди нежитлового приміщення №24 від 01.06.2019 року, являється чинним. По другому питанню, яке стало причиною відхилення, стосовно інформації по працівникам для нанесення вогнезахисного покриття, відповідально зазначаємо, що тендерною документацією замовника не вимагалося наявність таких працівників. Зауважимо, що ТОВ «СПЗ» отримана ліцензія на здійснення вищевказаних послуг протипожежного призначення в Державній службі України з надзвичайних ситуацій, а це підтверджує факт наявності відповідних фахівців для здійснення нанесення вогнезахисного покриття. Стосовно дії посвідчень відповідально зазначаємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПЗ» вами не враховані посвідчення №№ 00240, 00241, 00242, 00243, 00256, 00257, 00238, 00239, з термінами дії по 05.01.2022 року та 05.01.2024 року, та протоколи до них (файл Посвідчення.pdf, який завантажено до системи 13 квіт. 12:45). Таким чином, на момент подачі пропозиції, і на теперішній час, всі зазначені працівники мають діючі відповідні посвідчення. По третьому питанню, яке стало причиною відхилення, стосовно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідально зазначаємо, що в тендерній пропозиції ТОВ «СПЗ» в наявності три аналогічних договори, два з яких мають всі додатки (файл Договора на монтаж СПС, БЗ.pdf, який завантажено 13 квіт. 12:45). Враховуючи вищевикладене вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕНОГО ЗАХИСТУ» в повній мірі задовольняє вимогам тендерної документації замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 26.04.2021 15:10
Вимога
Залишено без розгляду

протиправні та дискримінаційні вимоги в ТД

Номер: fdec0761a9ff48219098acf593fd5b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002351-a.c4
Назва: протиправні та дискримінаційні вимоги в ТД
Вимога:
02.04.2021 р. у відповідь на звернення щодо протиправності та дискримінаційності вимог ТД в частині обов'язків учасника тендеру мати в ввоєму штаті двох сертифікованих проектувальників, що не передбачено "Ліцензійними умов провадження господарської діяльності з надання послуг та робіт протипожежного призначення" (ПКМУ №852), організатор надав відповідь про "таке бажання замовника", що є протиправним! Відповідно до Конституції України стаття 19 "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством." та ч. 5 ст. 14, ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно яких ТД повинна містити вимоги, що ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ та НЕ ПОВИННА МІСТИТИ дискримінаційних вимог! Оскільки інденери проектувальники наявність яки не вимагається ліцензійними умовами та не приймають участі у монтувальних роботах, а також враховуючи, що проектна документація вже розроблена - вважаємо, що вимога про наявність проектувальників у учасника закупівлі протиправна та дискримінаційна! На підставі вищевикладеного вимагаємо виключення з ТД вимог про наявність інженерів-проектувальників та інженерів-проектувальників з кошторисної частини.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав.. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що потрібно підтвердити документально передбачена чинним законодавством України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже є «розумним та об’єктивним виправданням» вищезазначеній вимозі у оголошенні документації та для надання забезпечення позитивного виконання робіт в установах діяльність яких пов’язана з безпекою дітей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 13:35
Вимога
Залишено без розгляду

порушення п. 3.2.2 та 3.2.9 НПАОП 40.1-1.21-98

Номер: d6a96a4ae952440f98a8ddf5e43b6d47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002351-a.c3
Назва: порушення п. 3.2.2 та 3.2.9 НПАОП 40.1-1.21-98
Вимога:
02.04.2021 р. у відповідь на звернення та вимогу, Організатором надано неправомірну відповідь щодо обов'язків керівника робіт підрядної (ліцензованої) організації видавати наряди-допуски. Так згідно абз. 4 п. 3.2.2 НПАОП 40.1-1.21-98 встановлено "Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV – в електроустановках до 1000 В." - отже обов'язок видавати наряди-допуски покладені на визначеного працівника підприємтсва на якому буде виконуватись роботи! Це підтверджується пунктом 3.2.9 НПАОП 40.1-1.21-98 яким визначено обов'язок керівника підприємства визначення та затвердження переліку осіб що мають право на видачу нарядів-допусків "Списки працівників, які мають право на видачу нарядів, розпоряджень, керівників робіт, допускачів, зазначених в пункті 3.2.1 цих Правил, переліки робіт, що виконуються за нарядами, розпорядженнями і в порядку поточної експлуатації, визначаються особою, відповідальною за електрогосподарство, і затверджуються керівником підприємства."! Таким чином організатором закупівлі надано неправомірну відповідь! На підставі вищевикладеного вимагаємо: 1) вилучення з ТД вимоги щодо наявності допуску до напруги вище 1000 вольт; 2) дозавантаження до ТД затвердженого переліку працівників організатора, що мають право видавати наряди-допуски та допускати до роботи в електроустановках!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником не встановлено дискримінаційну умову. Бажанням Замовника є отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги , які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 13:17
Вимога
Відхилено

щодо проекту з порушеннями ст. 17 ЗУ "Про архітектурну діяльність"

Номер: fb664e248d83421ab20c719be931838e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002351-a.c2
Назва: щодо проекту з порушеннями ст. 17 ЗУ "Про архітектурну діяльність"
Вимога:
02.04.2021 р. у відповідь на звернення та вимогу, Організатором дозавантажено частину проектної документації. Але завантаженої документації недостатньо для виконання та оцінювання робіт, оскільки не завантаженою залишилась кошторисна частина, яка для фінансування за бюджетній кошти є обов'язковою. Одночасно повідомляємо, що завантажений проект розроблений з порушеннями чинного законодавства України. порушення наступні: 1) на титульному аркуші зазначено проектувальну організацію ТОВ "АКБ Дніпро", а у сертифікаті проекту зазначено розробником ТОВ "Пожзахист-2006"; 2) щодо ГІПа (головний інженер проекту) Порошенко І.А. не вказані номер кваліфікаційного сертифікату та не доданий у складі проекту, що є порушеннями п. 1 та 12 "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" (Наказ Мінрегіону №45 від 16.05.2011 р. та статті 17 ЗУ "Про архітектурну діяльність". За що передбачено відповідальність ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності". Таким чином застосування такого проекту заборонено законом! На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути всі вищевикладені порушення!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Замовником розміщена кошторисна частина (Додаток 2 )разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі 29.03.2021р. По Проекту отримано позитивний Експертний звіт, що підтверджує відповідність проектної документації нормативним вимогам та підтверджує відповідні техніко-економічні показники проекту будівництва.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

протиправні вимоги в ТД та дискримінаційні вимоги

Номер: f3a9f5b3737e4a57b8462cd2934893c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002351-a.a1
Назва: протиправні вимоги в ТД та дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня шановний організатор! Вами не додано до Тендерної документації (далі - ТД) проектну документацію (креслення та кошториси) в достатньому обсязі для реалізації капітального ремонту та документ про затвердження (схвалення) проектної документації, що унеможливлює виконання умов закупівлі згідно пунктів пунктів 13, 17, 21, 25 "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг та робіт протипожежного призначення" ПКМУ №852. Та є порушенням положень пункту 3 "Порядку затвердження проектів на будівництво та проедення їх експертизи" ПКМУ №560 від 11.05.2011 р.. Також у підпункті 2.2 пункту 2 додатку №1 ТД містяться вимоги пов'язані напругою вище 1000 вольт у дитячому садку, що згідно "Правил користування електричною енергією", "Правилами безпечної експлуатації електроустановок" та "Правилами технічної експлуатації електроустановок" споживачів" ЗАБОРОНЕНО! Отже відсутня небезпека від електрики таких напруг! Відсутня інформація про конкретні місця де у дитячому садку така напруга зустрічається! А у поєднанні з тим фактом, що жодна система протипожежного захисту не споживає електричну енергію більше 1000 вольт - свідчить про неправомірні та дискримінаційні вимоги на користь певному учаснику тендеру! алізації та керування евакуюванням споживають електрику напругою свище 1000 вольт?? Чи не здається вам, що занадто далеко зайшли у своїх договірних схемах з метою підіграти деяким нечесним підрядникам??? Чи не бажаєте добровільно видалити це з ТД? Або будемо змушені звернутись за скасуванням тендеру! Одночасно ТД містить неправомірні вимоги щодо розповсюдження конфеденційної інформації та персональних даних представників Замовників за аналогічними договорами. Що є порушеннями ЗУ "Про захист персональних даних" ст. 5 (встановлює захист персональних даних), ст. 14 (певні обмеження поширення персональних даних), а ст. 16 (встановлює порядок доступу до персональних даних). Одночасно вищевказаний пункт містить вимогу про надання комерційної інформації, що є порушеннями у сфері комерційної діяльності та є антиконкурентними! Відповідні положення містяться у ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції" та ЗУ "Про захист економічної конкуренції". Чи не бажаєте добровільно видалити вказані вимоги з ТД? Або будемо змушені звернутись за скасуванням тендеру! Вимагаємо: 1) дозавантажити затверджений проект (кресленні та кошториси); 2) видалити з ТД всі вимоги щодо поводження з напругами вище 1000 вольт та надання відповідних документів; 3) видалити з ТД всі вимоги щодо надання конфеденційної інформації, персональних даних та комерційної таємниці!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день.Зміни які вносяться : 1.Оприлюднити чотири файли Робочого проекту(Робочий проект 1, Робочий проект 2, Робочий проект 3, Робочий проект 4) 2. В Додаток № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”п.3 «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» внести абзац «Якщо відомості про виконання аналогічного договору з виконання робіт ,що є предметом закупівлі, становлять комерційну таємницю (в такому разі учасник в інформаційній довідці не вказує суму договору та для підтвердження належного його виконання надає лист відгук від Замовника робіт про належне виконання вказаного в довідці договору) 3. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3.1.абзац «Інформація що до технічних, якісних та інших характеристики предмета закупівлі виділено окремим файлом «Додаток 2» Викласти в редакції «Інформація що до технічних, якісних та інших характеристики предмета закупівлі виділено окремими файлами: «Додаток 2»; «Проект 1»; «Проект 2»; «Проект 3»; «Проект 4» 3.2. абзац «Вогнезахист дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі повинна виконуватися згідно до «Правил з вогнезахисту" КМУ від 26.12.2018 р. № 1064, затверджених наказом МЮУ №259/33230 від 14.03.19р. Виконавець повинен надати Копію сертифікату відповідності на просочувальну суміш (вогнезахисну речовину) для поверхневої обробки деревини і Копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на просочувальну суміш.» Викласти в редакції «Згідно проекту вогнебіозахисний засіб «ECOSEPT 450-1» використовується для оброблення деревини та матеріалів на її основі (засіб захисний для деревини)для вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів . В разі використання Учасником іншої речовини-еквівалента ,Учасник в пропозиції вказує її найменування ,надає сертифікат відповідностей на вогнебіозахисну речовину яку учасник пропонує.» Дійсно в системі пожежної сигналізації немає обладнання напругою вище 1000 В, для виконання зазначених робіт достатньо 3-ї групи (до 1000В). Але згідно п3.2.2 ДНАОП 0.00-1.21-98 "Правила безпечної експлуатіції електроустановок споживачів" право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають IV-V групу. Виходячи з цьоги ми вимагаємо IV групу тільки на керівника робіт, який і буде видавати наряди-допуски електромонтерам.
Статус вимоги: Задоволено