-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту системи протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з устаткуванням передавання тривожних сповіщень в будівлі гуртожитку та актовій залі ДНЗ «Краматорське ВПМУ» за адресою : вул. Дніпровська, 7А, м. Краматорськ
Торги відмінено
1 035 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 15:31 - 10.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
ebfaceb7fdf8420bbf77371f0be716fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 20.04.2021 10:28
- Довідки від 22.04.2021 (1).pdf 22.04.2021 14:48
- лист - відгук Бахмут (2).pdf 22.04.2021 14:48
- Лист-відгук_218 Бахмут (1).jpg 22.04.2021 14:48
- Відповіді на питання по Краматорське ВПМУ (2).pdf 27.04.2021 10:47
- Витяги з протоколів навчання з охрани праці (1).pdf 27.04.2021 10:47
- Посвідчення Чорний І.В (1).pdf 27.04.2021 10:47
- рішення від 22.04.2021 № 8737 + лист Замовнику.pdf 23.04.2021 12:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2021 №9847.pdf 06.05.2021 18:30
- рішення від 05.05.2021 №9847.pdf 11.05.2021 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2021 16:06
Дата розгляду скарги:
05.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2021 12:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2021 14:41
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2021 09:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Органу оскарження № 9847-р/пк-пз від 05.05.2021 р. аскасовано рішення тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 16.04.2021 з учасником ТОВ "Безпека 2000"
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
053115cdf319437caba9c71d692a3557
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.b5
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
ОНОВІТЬ будь ласка на майданчику Додаток 2 . Ви вимогу задовольнили, а зміни до тендерної документації не внесли .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 13:39
Вирішення:
Шановний учасник! Вже внесені зміни. Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація строків
Номер:
b9aee4263699446fbeb67144637bb7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.b4
Назва:
Дискримінація строків
Вимога:
Відповідно до тд: Відповідний досвід роботи: не менше 2(двох) аналогічних договорів протягом 2019 - 2020 року.
Наша компанія має досвід виконання аналогічних договорів саме в 2021 році .Чому Ви, як Замовник обмежуєте нас в участі у тендері, встановлюючи строки ? Це дискримінаційна вимога , яка повинна бути видалена з умов ТД. Або ми звернемося в АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 09:22
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учасник. Нами будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВІДГУК
Номер:
afa30a4f013947dc87e5fb9ad5ebb091
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.b3
Назва:
ВІДГУК
Вимога:
Доброго дня! Поясніть будь-ласка, яким чином відгук, адресований на Замовника кардинально відрізняється від відгуку, виданого на Учасника ? Це дискримінація. Шановний Замовнику, читайте рішення АМКУ та приведіть свою тендерну документацію відповідно до вимог Закону Про публічні закупівлі. Видальть вимогу, щодо відгуку, адресованого на Замовника. Вам важлива інформація про якість, своєчасність наданих послуг чи шукаєте підставу для відхилення Учасників ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 09:19
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учасник пояснюємо наступне, що нам потрібно лист-відгук від Замовників (Замовника) якому ви раніше надавали послуги даного виду.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Персональні дані
Номер:
5966ee8c4dd6495883ba157afe6b833c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.b2
Назва:
Персональні дані
Вимога:
Доброгодня. Ви вимагаєте надати лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог документації для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів (чиї персональні дані надаються). Тобто, ми маємо надати листи від усіх осіб , інформація про П.І.П яких міститься у нашій пропозиції - від уповноважених осіб -директорів , наданих нами аналогічних договорів; від осіб, які підписали видаткові накладні на обладнання , від реєстратора з реєстру ПДВ, Витягу ЄДР, від нотаріуса, прізвище якого містится на статуті тощо, ВАМ РЕАЛЬНО ПОТРІБНА ЗГОДА ВІД УСІХ ЦИХ ОСІБ ?
Яким чином будь-який Учасник зможе виконати цю Вимогу ? Яким чином Учасник може бути ВОЛОДІЛЬЦЕМ ТА РОЗПОРЯДНИКОМ цих данних? Видаліть таку вимогу, бо вона є протизаконною. АБО переформулюйте таким чином, щоб вона будла реальна. В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 2 до ТД.docx 30.03.2021 13:32
Дата подачі:
30.03.2021 09:14
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учасник відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Персональні данні усіх працівників Вашого підприємства нам не потрібні, проте нам потрібні лише лист-згода (Додаток № 6) від тих працівників яких ви плануєте залучити до виконання даної послуги. Данною кваліфікаційною вимогою ми ні як не порушуємо вимог Закону «Про публічні закупівлі», ми не звужуємо круг потенційних учасників даної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
35129df9807a42fc94bfef68652059b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-006424-c.b1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть яким чином сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Ситема управління безпекою ланцюга постачання» стосується премету закупівлі.
Ознайомтесь з рішенням АМКУ згідно закупівлі UA-2021-01-28-001144-a. Там Замовник теж Вимагав цей сертифікат для закупівлі протипожежних послуг. Видаліть його з умов ТД, в іншому випадку, ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 2 до ТД.docx 30.03.2021 13:31
Дата подачі:
30.03.2021 09:07
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учасник дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Нами будуть внесені зміни до ТД .
Статус вимоги:
Задоволено