• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації (СПС) з системою керування евакуюванням на об’єкті: будівля Лисичанського промислово-технологічного коледжу за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, кв-л Дружби Народів,30; Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Генерала Потапенка, 47

Завершена

515 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 15:30 - 11.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконне відхилення та незаконне визначення переможця

Номер: f152c63be00347bea6b5a1bb04cd5d57
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002326-a.b5
Назва: Скарга на незаконне відхилення та незаконне визначення переможця
Скарга:
Згідно вкладення.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 10:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.06.2021 18:29
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2021 09:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж погоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12787-р/пк-пз від 07.06.2021р., згідно з яким Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж забов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ХАРКІВ - ЮНІКОМТЕСТ" та рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи – Монтаж системи пожежної сигналізації (СПС) з системою керування евакуюванням на об’єкті: будівля Лисичанського промислово- технологічного коледжу за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, кв-л Дружби Народів,30; Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Генерала Потапенка,47, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-29-002326-a
Автор: ПП "ХАРКІВ - ЮНІКОМТЕСТ", Сергій Рашевський +380950656046 xutest20@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: afab71474d6f44ad88876d2868931e02
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002326-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 30.04.2021 12:53
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовником Закону України "Проо публічні Закупівлі" та надання абсолютно неналежної аргументації на відхилення вимоги UA-2021-03-29-002326-a.a1

Номер: ec27d2c13ba74914942e012fdfe86551
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002326-a.b3
Назва: Порушення Замовником Закону України "Проо публічні Закупівлі" та надання абсолютно неналежної аргументації на відхилення вимоги UA-2021-03-29-002326-a.a1
Вимога:
На рішення Замовника - ЛИСИЧАНСЬКОГО ПРОМИСЛОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ по результатам розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж системи пожежної сигналізації (СПС) з системою керування евакуюванням на об’єкті: будівля Лисичанського промислово-технологічного коледжу за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, кв-л Дружби Народів,30; Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Генерала Потапенка, 47», ідентифікатор UA-2021-03-29-002326-a (далі – Закупівля), щодо визначення пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації; визначення пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, яка не має підстав для відхилення відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та беручи до уваги відсутність належного обгрунтування відхилення вимоги від 24.04.2021, ідентифікатор: UA-2021-03-29-002326-a.a1, опублікованої на авторизованому електронному майданчику на закупівлю, Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» повідомляє наступне: Згідно з Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Постанова), виконавець послуг, які є предметом закупівлі, повинен мати відповідну ліцензію. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. В числі інших вимог на провадження виду діяльності (згідно Постанови), який є предметом закупівлі, наявні Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: «..16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);..». Товариство з обмеженою відповідальністю «Схід Пожбезпека» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надало перелік, в якому відсутні амперметр, вольтметр, омметр, тестер, що є явним порушенням вимог Постанови, а також вимог тендерної документації, в якій пунктом 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації є посилання на Постанову та визначено, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково повинна містити: «..- Обладнання та пристрої, регламентовані Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення, пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації);». Відповідно до вищевикладеного, матеріально-технічна база ТОВ «Схід Пожбезпека» не відповідає вимогам Постанови, та, відповідно, вимогам тендерної документації, а отже, пропозиція ТОВ «Схід Пожбезпека» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. На підставі вищезазначеного цілком передбачуваним фактом є, також, відсутність документів, передбачених вимогою Замовника в тому ж пункті 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: «..На кожен конкретний ВИМІРЮВАЛЬНИЙ прилад/пристрій додати у сканованому вигляді копію свідоцтва чи іншого документу про повірку зі строком дії не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації. У той же час, якщо Учасником використовуються нові прилади та пристрої, які мають чинний гарантійний термін експлуатації – допускається надання Учасником, у якості документів, що підтверджують відповідність, копії паспорту відповідного приладу/пристрою, підписаного відповідальною особою заводу-виробника, у якому обов'язково має міститися підтвердження чинності гарантійного терміну експлуатації зі строком не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації.». ТОВ «Схід Пожбезпека» в складі пропозиції було надано паспорт на мегаомметр цифровий та протоколи випробувань електроінструменту. Тобто єдиним ВИМІРЮВАЛЬНИМ приладом, на який було надано документ, що підтверджує відповідність, є мегаомметр цифровий. В складі пропозиції відсутні свідоцтва чи інші документи про повірку або паспорти приладів/пристроїв, підписані відповідальною особою заводу-виробника, у яких обов'язково має міститися підтвердження чинності гарантійного терміну експлуатації амперметру, вольтметру, омметру, тестеру. З огляду на вищевикладене, пропозиція ТОВ «Схід Пожбезпека» є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Прийняття пропозиції, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям є порушенням п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1 п. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Згідно статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Враховуючи факт, що Замовником було неправомірно відхилено вимогу від 24.04.2021, ідентифікатор: UA-2021-03-29-002326-a.a1, без надання належного обгрунтування, вбачається дискримінація Учасників та умисне порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 5, 16, 31, 44 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» ВИМАГАЄ: - скасувати визнання пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону та умовам тендерної документації; - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Схід Пожбезпека» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Ваша вимога розглянута.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення Замовником Закону України "Проо публічні Закупівлі" та надання абсолютно неналежної аргументації на вимогу UA-2021-03-29-002326-a.a1

Номер: f8abacf3b978421094fc5216439fccee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002326-a.b2
Назва: Порушення Замовником Закону України "Проо публічні Закупівлі" та надання абсолютно неналежної аргументації на вимогу UA-2021-03-29-002326-a.a1
Вимога:
На рішення Замовника - ЛИСИЧАНСЬКОГО ПРОМИСЛОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ по результатам розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж системи пожежної сигналізації (СПС) з системою керування евакуюванням на об’єкті: будівля Лисичанського промислово-технологічного коледжу за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, кв-л Дружби Народів,30; Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Генерала Потапенка, 47», ідентифікатор UA-2021-03-29-002326-a (далі – Закупівля), щодо визначення пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації; визначення пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, яка не має підстав для відхилення відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та беручи до уваги відсутність належного обгрунтування відхилення вимоги від 24.04.2021, ідентифікатор: UA-2021-03-29-002326-a.a1, опублікованої на авторизованому електронному майданчику на закупівлю, Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» повідомляє наступне: Згідно з Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Постанова), виконавець послуг, які є предметом закупівлі, повинен мати відповідну ліцензію. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. В числі інших вимог на провадження виду діяльності (згідно Постанови), який є предметом закупівлі, наявні Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: «..16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);..». Товариство з обмеженою відповідальністю «Схід Пожбезпека» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надало перелік, в якому відсутні амперметр, вольтметр, омметр, тестер, що є явним порушенням вимог Постанови, а також вимог тендерної документації, в якій пунктом 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації є посилання на Постанову та визначено, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково повинна містити: «..- Обладнання та пристрої, регламентовані Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення, пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації);». Відповідно до вищевикладеного, матеріально-технічна база ТОВ «Схід Пожбезпека» не відповідає вимогам Постанови, та, відповідно, вимогам тендерної документації, а отже, пропозиція ТОВ «Схід Пожбезпека» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. На підставі вищезазначеного цілком передбачуваним фактом є, також, відсутність документів, передбачених вимогою Замовника в тому ж пункті 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: «..На кожен конкретний ВИМІРЮВАЛЬНИЙ прилад/пристрій додати у сканованому вигляді копію свідоцтва чи іншого документу про повірку зі строком дії не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації. У той же час, якщо Учасником використовуються нові прилади та пристрої, які мають чинний гарантійний термін експлуатації – допускається надання Учасником, у якості документів, що підтверджують відповідність, копії паспорту відповідного приладу/пристрою, підписаного відповідальною особою заводу-виробника, у якому обов'язково має міститися підтвердження чинності гарантійного терміну експлуатації зі строком не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації.». ТОВ «Схід Пожбезпека» в складі пропозиції було надано паспорт на мегаомметр цифровий та протоколи випробувань електроінструменту. Тобто єдиним ВИМІРЮВАЛЬНИМ приладом, на який було надано документ, що підтверджує відповідність, є мегаомметр цифровий. В складі пропозиції відсутні свідоцтва чи інші документи про повірку або паспорти приладів/пристроїв, підписані відповідальною особою заводу-виробника, у яких обов'язково має міститися підтвердження чинності гарантійного терміну експлуатації амперметру, вольтметру, омметру, тестеру. З огляду на вищевикладене, пропозиція ТОВ «Схід Пожбезпека» є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Прийняття пропозиції, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям є порушенням п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1 п. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Згідно статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Враховуючи факт, що Замовником було неправомірно відхилено вимогу від 24.04.2021, ідентифікатор: UA-2021-03-29-002326-a.a1, без надання належного обгрунтування, вбачається дискримінація Учасників та умисне порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 5, 16, 31, 44 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» ВИМАГАЄ: - скасувати визнання пропозиції ТОВ «Схід Пожбезпека» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону та умовам тендерної документації; - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Схід Пожбезпека» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Технічні помилки
Дата скасування: 28.04.2021 12:52
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 13d0dc4d2e254d39a967ed8967a2b62a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-002326-a.a1
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.04.2021 Вами визначено, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16, вимогами ст. 17 Закону та умовам тендерної документації. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «СХІД ПОЖБЕЗПЕКА» зазначаємо, що в її складі є ряд порушень та невідповідностей. Згідно з Додатком 1 п.п 1.1 тендерної докуентації, Замовник вимагає довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази та технологій, яка обов’язково повинна містити: - Обладнання та пристрої, регламентовані Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Відповідно до вищезазначеної постанови, в данному випадку Учасник, мав підтвердити наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); На виконання даної вимоги учасник надав перелік матеріально-технічної бази, в якому не зазначив наявність амперметру, вольтметру, омметру, тестеру. На кожен конкретний вимірювальний прилад/пристрій Замовником вимагалось надання у сканованому вигляді копії свідоцтва чи іншого документу про повірку зі строком дії не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації. У той же час, якщо Учасником використовуються нові прилади та пристрої, які мають чинний гарантійний термін експлуатації – допускається надання Учасником, у якості документів, що підтверджують відповідність, копії паспорту відповідного приладу/пристрою, підписаного відповідальною особою заводу-виробника, у якому обов'язково має міститися підтвердження чинності гарантійного терміну експлуатації зі строком не менше ніж до закінчення строку надання послуг (виконання робіт) зазначеного в тендерній документації. Учасником не було надано вищезазначених документів на амперметр, вольтметр, омметр, тестер. Згідно з Додатком 1 п.п 2.1 тендерної документації, Замовник вимагає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . Кількісний та кваліфікаційний склад працівників Учасника повинен відповідати кадровим вимогам, зазначеним у Постанові КМУ№ 852. На зазначених в довідці працівників Замовник вимагав надати копії документів державного зразку, які підтверджують відповідність освіти зазначених в інформаційній довідці працівників Учасника. В складі пропозиції учасник надав посвідчення налагоджувальника КВПіА дійсне до 31.01.2021 року. А отже, посвідчення є таким, що не було подовжено у відповідні терміни та не є чинним на момент подачі пропозиції. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Приватне підприємство «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ» вимагає відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СХІД ПОЖБЕЗПЕКА», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 та умовам тендерної документації. В разі ігнорування даної вимоги та чинного законодавства, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! На Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації. ТОВ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" у складі тендерної пропозиції надало довідку з зазначенням переліку необхідного обладнання, підтвердивши придатність до експлуатації протоколами випробувань та паспортами на вищезазначені вироби. На виконання умов Додатку 1 пп 2.1 ТД Замовника, ТОВ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" у складі тендерної пропозиції наявний протокол № 2/2021 перевірки знань з електробезпеки від 26.03.2021 на Панченко Олексія Віталійовича, який працює налагоджувальником КВПА у ТОВ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" за підписом Заступника начальника відділу нагляду північно-східного напрямку Східного міжрегіонального управління Держпраці А.В.Авраменко та головного державного інспектора відділу нагляду північно-східного напрямку Східного міжрегіонального управління Держпраці М.Ю.Кандиба. Враховуючи вищевикладене, ваша вимога визнана такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено