-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі спортивної зали (загальною площею 813,2 м2) Одеського державного університету внутрішніх справ під літерою «К» за адресою: м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги, 42-В
Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектно-кошторисної документації і Договору.
Завершена
10 448 977.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 244.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 244.89 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 15:26 - 10.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення замовника про визначення переможця
Номер:
f5a23ccf3eb04ccc8b901221d77e89cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004329-b.b2
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про визначення переможця
Скарга:
Про прийнятття скарги ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» до розгляду за процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт будівлі спортивної зали (загальною площею 813,2 м2) Одеського державного університету внутрішніх справ під літерою «К» за адресою: м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги, 42-В"
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про намір Капремонт.pdf 07.05.2021 17:43
- Скарга Спортзал.pdf.p7s.zip 08.05.2021 10:35
- Скарга Спортзал.pdf 08.05.2021 10:35
- рішення від 12.05.2021 № 10435 + лист Замовнику .pdf 13.05.2021 15:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9152.pdf 25.05.2021 19:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 № 12540.pdf 04.06.2021 15:44
- рішення від 03.06.2021 № 12540 .pdf 08.06.2021 21:26
- 1_Протокол ТК - відповідь АМКУ.docx 18.05.2021 17:47
- Протокол відповідь на скаргу АМКУ.pdf 18.05.2021 17:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:45
Дата розгляду скарги:
24.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 15:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.06.2021 21:26
Вимога
Відкликано скаржником
Про скасування протоколу від 29.04.2021
Номер:
b2fcd4d51ce841ceb1cbfbb26e9c96d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004329-b.b1
Назва:
Про скасування протоколу від 29.04.2021
Вимога:
З метою уникнення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, додатково просимо врахувати опубліковану інформацію та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- 30_Лист_відгук.pdf 30.04.2021 10:15
- 33_Довідка_про_відповідальність_ст368.pdf 30.04.2021 10:15
- 27_Трудові_книжки_сертифікати.pdf 30.04.2021 10:15
- зразки редагування.docx 30.04.2021 10:15
- ВИМОГА 30.04.2021.pdf 30.04.2021 10:15
Дата подачі:
30.04.2021 10:15
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон), удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника.
В тендерній документації передбачено накладання або кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті. Перевірка підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify показала, що Учасник підписав свою пропозицію саме удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), що відповідає умовам тендерної документації.
На всіх документах, що містить підпис кошторисника, також наявна підпис директора, який має право підпису документів тендерної пропозиції, а також накладений електронний підпис директора.
У відповідності до п.3.1 проекту договору, Договірна ціна є динамічною. У відповідності до п.3.2 проекту договору, ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. У відповідності до проекту договору, оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи, у відповідності до п.4.1 проекту договору на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт – форма № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт – форма № КБ-№ 3.
Для виконання умов договору та запропонованого графіку виконання робіт до тендерної пропозиції підрядна організація на конкретному об’єкті може планувати виконання робіт передбачених тендерною документацією тривалістю робочого часу не тільки 40 годин в неділю (8-ми годинна 5-ти денна робоча неділя, 166,17 годин, середньо в місяць на 2021 рік, на одного працівника), а і більше.
Крім того, врахована ТОВ «ПРОЕКТЮГСТРОЙ» у тендерній пропозиції середньомісячна тривалість робочого часу на одного працівника (166,83 години /на місяць) не збільшує, а зменшує фонд заробітної плати підприємства при виконанні вищевказаних робіт згідно запропонованої договірної ціни.
Стосовно відповідальності, або не відповідальності за кримінальні правопорушення, згідно статті 358 КК України, варто зазначити, - підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут.
Предметом вказаного злочину є: 1) посвідчення або інший документ, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією незалежно від форми власності, громадянином-підприємцем, приватним: нотаріусом, аудитором чи .іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків; 2) печатки, штампи, бланки підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, інші офіційні печатки, штампи, бланки.
Предметом злочину не визнаються документи, які хоч і мають певне юридичне значення, але не надають конкретних прав або не звільняють від обов'язків (наприклад, різноманітні заявки, запити, характеристики, супроводжувальні листи, вкладиші до посвідчень, первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій).
Об'єктивна сторона злочину виражається у таких формах:
1) підроблення посвідчення або іншого документа з метою використання його як самим підроблювачем, так і іншою особою; 2) збут підробленого документа; 3) виготовлення підроблених печатки, штампу або бланку; 4) збут таких штампів, печаток, бланків (ч. 1 ст. 358 КК України); 5) використання завідомо підробленого документа (ч. З ст. 358 КК України).
Під підробленням документа потрібно розуміти як повне виготовлення сфальсифікованого документа, так і часткову фальсифікацію змісту справжнього документа. В останньому випадку (так звана переробка) перекручення істини відбувається шляхом внесення у документ неправдивих відомостей (виправлення, внесення фіктивних записів, знищення частини тексту, витравлення, підчистка, змивання, підробка підпису, переклеювання фотографій, проставлення на документі відбитка підробленої печатки тощо).
Використання завідомо підробленого документа (ч. 3 ст. 358 КК України), може бути вчинене одним із двох способів: 1) пред'явлення документа; 2) подання документа.
Подання документа також передбачає, що певне коло осіб ознайомлюється із змістом підробленого документа. Але підробка не залишається у винного, а передається уповноваженим особам для посвідчення тих чи інших фактів з метою отримання прав або звільнення від обов'язків (наприклад, особа подає на підприємство підроблений документ про закінчення вищого закладу освіти для того, щоб зайняти певну посаду).
Використання завідомо підробленого документа є закінченим злочином з моменту, коли документ пред'явлено або подано винним незалежно від того, чи вдалося йому досягти поставленої мети.
Підроблення офіційних документів, вчинене службовою особою з використанням свого службового становища, визнається службовим підробленням (ст. 366 КК України). Дії службової особи, яка отримала завідомо підроблений документ, діючи за попередньою домовленістю з тим, хто його подав до підприємства, установи чи організації, слід розцінювати як пособництво у використанні підробленого документа, а за наявності до цього підстав - і як відповідний злочин у сфері службової діяльності (наприклад, передбачений ст. ст. 364, 368 КК України).
Суб'єктивна сторона злочину характеризується прямим умислом. Обов'язковою суб'єктивною ознакою підроблення документа, виготовлення підробленого штампа, печатки або бланку є мета використання зазначених предметів як підроблювачем, так і іншою особою. Мета використання підробленого документа означає прагнення винного отримати певні права або звільнитись від обов'язків і має конкретний характер (приховати шлюб або судимість, збільшити стаж роботи за спеціальністю, влаштуватись на певну посаду).
Кваліфікація за ст. 358 КК України не виключається, якщо особа шляхом підроблення документа прагне реалізувати своє дійсне право, що ґрунтується на чинному законодавстві, оскільки і в такій ситуації відбувається посягання на встановлений порядок документального посвідчення фактів, які мають юридичне значення.
Таким чином, для утворення можливого складу злочину за ст. 358 КК України, не має значення, є згода посадової особи чи її не має для притягнення такої особи до кримінальної відповідальності.
Стосовно начебто підроблених підписів, трудових книжок та інших документів, зазначаємо наступне, - Замовник не наділений Законом правом визначати справжність підписів та документів, Замовник не є експертом, органом досудового слідства, або судовим органом якій розглядає кримінальну справу з цих питань. Більш того, звинувачення у здійсненні кримінального правопорушення щодо підроблення яких-ось документів, на нашу думку, не припустимо та повинно ґрунтуватися на презумпції невинуватості.
Щодо Презумпція невинуватості, в сенсі статі 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського суду з прав людини, зазначаємо наступне, - пункт 2 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, зазначає "кожен, кого обвинувачено у вчиненні кримінального правопорушення, вважається невинуватим доти, доки його вину не буде доведено в законному порядку"
Положення наведеної статті Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (далі - Конвенція) розкриває сутність та зміст однієї з найважливіших гарантій, закріплених в ній – презумпції невинуватості. А саме: зазначаються межі дії цього принципу (будь-які справи про кримінальне правопорушення, що за своїм змістом ширше поняття злочину, яке використовується в українському законодавстві), момент, з якого особа вважається винуватою (коли вина особи доведена в законному порядку) та недопустимість альтернативної до визначеної законом процедури встановлення винуватості особи.
Презумпція невинуватості відображає також право особи, яка формально обвинувачена у вчиненні кримінального правопорушення, на незалежний та безсторонній суд, оскільки принцип презумпції невинуватості є одним із елементів справедливого судового розгляду. Крім того, дія цього принципу розповсюджується на весь кримінальний процес, незалежно від результатів розслідування, а не тільки на час судового розгляду. Таким чином, Європейський суд з прав людини (далі - Суд) намагався надати презумпції невинуватості певної універсальності в межах кримінально-процесуальної сфери.
Визначення поняття презумпції невинуватості закріплено в рішенні по справі Minelli v. Switzerland. У цій справі заявник скаржився на порушення презумпції невинуватості за п. 2 статті 6 Конвенції у зв’язку з тим, що національним судом заявнику було призначено сплатити судові витрати та компенсацію, не зважаючи на те, що кримінальне переслідування щодо нього було припинено зі сплином строку давності. Суд ухвалив, що:
"без доведення попередньої вини обвинуваченого в порядку, встановленому законом, і зокрема, без надання обвинуваченому можливості скористатися правом на захист, судове рішення відносно нього породжує відчуття того, що обвинувачений є справді винним".
Більше того, в справі Barberà, Messegué et Jabardo v. Spain Суд зазначив, що:
"п. 2 статті 6 вимагає, щоб при здійсненні своїх повноважень судді відійшли від упередженої думки, що підсудний вчинив злочинне діяння, так як обов’язок доведення цього лежить на обвинуваченні та будь-який сумнів трактується на користь підсудного. З цього принципу слідує також, що обов’язком обвинувачення є інформування особи про висунуті обвинувачення, щоб вона могла підготувати та належним чином представити аргументи на свій захист"
Вищенаведене рішення Суду дає змогу побачити багатогранність цього принципу та його взаємозв’язок з іншими конвенційними правами, зокрема такими, як: право бути негайно і детально поінформованим зрозумілою для нього мовою про характер і причини обвинувачення, висунутого проти нього (п.3 статті 6 Конвенції), та право мати час і можливості, необхідні для підготовки свого захисту (п. 3 статті 6 Конвенції). Такий органічний зв’язок між принципом презумпції невинуватості та іншими нормами Конвенції (не тільки вищезазначеними) має своє логічне обґрунтування, оскільки порушення цього принципу пов’язане з неправомірним втручанням у права людини, захищені Конвенцією.
Наведений вище аналіз окремих справ, пов’язаних з презумпцією невинуватості, не може претендувати на вичерпне висвітлення всіх аспектів цього принципу, однак сам спосіб оцінки – через практику Європейського суду з прав людини – створює методологічне підґрунтя для тлумачення та застосування відповідних норм національного законодавства, передовсім положень частини першої статті 62 Конституції України.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Суб'єктом оскарження буде подано скаргу на результати кваліфікації до органу оскарження
Дата скасування:
07.05.2021 20:02