-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 – 32350000-1- Частини до аудіо- та відео обладнання (Класифікатор НК 024:2019- 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран), (ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка)
Спрощена закупівля
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 10:48 - 07.04.2021 09:00
Вимога
Вирішена
упереджені дії замовника
Номер:
b94d070204584992aca8224afca51351
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004027-b.b3
Назва:
упереджені дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, не перекручуйте Закон «Про публічні закупівлі» на свій лад. Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 3. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
3. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці пункти ви порушуєте та вперто не хочете впустити учасників з еквівалентами, тобто плівкою інших виробників, тим самим підтверджуєте корупційну змову та лобіювання своїх інтересів.
Стаття 14. Спрощені закупівлі 4.У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Саме так, Ви могли вказати яку ще плівку як еквівалент хотіли б розглядати, але Ви для себе визначили про те, що вам Закон дозволив не розглядати еквіваленти. Ні ,це не так і на це вказує наступний пукт цього Закону:
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чи це не вказує Вам на те ,про що ми намагаємось вам сказати. Ви не маєте права обмежуватись одним виробником плівки, коли в країні є й інші виробники та крім того є й плівка іноземного виробництва, яка дозволена до застосування в Україні. Тому ще раз наголошуємо, додайте вираз « або еквівалент». Крім того сподіваємось на моніторинг ваших закупівель відповідними органами, куди ми направимо звернення.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ.PDF 07.04.2021 11:23
Дата подачі:
06.04.2021 15:26
Вирішення:
Замовник діє в рамках Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
що до відповіді
Номер:
2e05e4a739cf4be5b2e9017513b9338b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004027-b.a2
Назва:
що до відповіді
Вимога:
Шановний Замовнику, те що ви вказуєте конкретну торгову марку є дискримінацією до інших виробників даної продукції. А от заборона еквівалентів вказує на упередженість ваших дій та лобіювання своїх інтересів. Згідно Закону "Про публічні закупівлі" який є єдиним для всіх державних закупівель, згідно Ст.22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це перше порушення , яке вказує на обмеження конкуренції. Далі друге порушення, згідно Ст.22 п.2 пп.3Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваша відповідь підтверджує , що ви навмисно порушуєте Закон та маєте корупційну змову. Тож поки є час внесіть зміни в документацію та додайте вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 44.PDF 06.04.2021 13:52
Дата подачі:
05.04.2021 14:03
Вирішення:
Вимога щодо відповіді відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
вимога про внесення змін
Номер:
77672455588d4c74bdc241ed12aecfec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004027-b.b1
Назва:
вимога про внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Замовником вказано про те, що «Замовник вважає за потрібне в вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть», разом з тим Змовником зазначено найменування плівки Кровлекс-ОРГ з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник не допускає подачу еквівалентів . Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я пацієнтам медичними працівниками наша установа закуповує саме те найменування товару, що визначено в технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент в даній закупівлі не передбачається.Отже, Замовник ставить під сумнів плівку інших вітчизняних та іноземних виробників не маючи жодних підтверджень. Хочеться нагадати , що вся плівка та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях) та лобіювання певних інтересів.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливісті подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівки для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.PDF 05.04.2021 09:41
Дата подачі:
02.04.2021 09:38
Вирішення:
Вимога внести зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено