• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цитологічний скринінг патології шийки матки

Завершена

80 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 14:29 - 02.04.2021 14:17
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: c72d339fdcbe4f3f85dd052bb1f5d061
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-005381-c.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згідно з Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 20.04.2021 року № 20 замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ дискваліфікував переможця процедури закупівлі “Цитологічний скринінг патології шийки матки, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-29-005381-c” - Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” . Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник, аргументує дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” відсутністю свідоцтва про проходження атестації цитологічної лабораторії, та не визнає наданий сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатками які містять дані в тому числі і по цитологічній лабораторії. Натомість даний сертифікат є документом, що засвідчує атестацію лабораторії, в тому числі цитологічної. Дані документи є взаємозамінні та синонімічні у своєму значенні, про що Замовник відповідно до специфіки своєї роботи знав та не міг не знати. Зауважимо також, що Замовником початково було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” переможцем, та розпочато переговори з приводу укладання договору. КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" було подано не аргументовану вимогу щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ”. В даній вимозі КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”, як підставу до дискваліфікації приводить відсутність сертифікату про акредитацію Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ”, хоча даний сертифікат не вимагався замовником і не може бути заміною сертифікату з атестації цитологічної лабораторії. Крім того, повідомляємо, що ч. 2 ст. 4 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», регламентована добровільність (необов'язковість) акредитації лабораторії. Також постановою «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 від 2 березня 2016 р. № 285» що була прийнята на засіданні Уряду 13 березня 2019 року була зафіксована така норма: Заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності, в тому числі аптечні, можуть добровільно проходити акредитацію. Тобто законодавство України чітко регламентує добровільність акредитації лабораторії, та те що не є обов'язковим показником добросовісності медичного закладу та абсолютним показником відповідної якості наданих послуг наявність акредитації відповідної лабораторії. Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.” Також КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” безпідставно оперує Наказом № 61 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.06.2015, який начебто призупинив дію нормативно правових актів щодо атестації медичних лабораторій, та на заміну їм вводить акредитацію медичних лабораторій. Якщо уважно вивчити даний Наказ очевидним стає невідповідність зазначеної КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” інформації та суті приведеного як аргумент нормативно-правового акту. Не одним нормативно-правовим актом України не було призупинено дію нормативно-правових актів щодо атестації медичних лабораторій, та замінено її на акредитацію. Про даний факт Замовнику було варто знати, тому, що саме він має обов'язок уважно вивчати документи наведені учасниками. Попри факти приведені вище, Замовник не правомірно скасував рішення щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” переможцем та дискваліфікував його, визнавши переможцем КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”. Хоча дане рішення є також не є правомірним так як даний суб'єкт господарювання не надав свідоцтва про атестацію цитологічної лабораторії, або відповідної заміни даному документу. Роз'яснення приведене КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” щодо цього факту, не може пояснювати відсутність документу, оскільки аргументом що приводиться є надання сертифікату з акредитації медичної лабораторії, що не може буди альтернативною заміною документу який вимагається Замовником. А приведення в докази Наказу № 61 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.06.2015, який начебто призупинив дію нормативно правових актів щодо атестації медичних лабораторій, та на заміну їм вводить акредитацію медичних лабораторій, є неправомірною спробою підміни фактів. Для випадків коли потенційний учасник торгів не згоден з переліком документів, що вимагаються Замовником для підтвердження відповідності ст. 16, ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”, існує строк оскарження даної тендерної документації Замовника. КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” не скористався даним періодом та можливістю оскарження тендерної документації Замовника, хоча є дуже досвідченим учасником та Замовником, що завжди використовує всі можливості задля відстоювання власних інтересів, хоча не завжди правомірно як в цьому випадку. Натомість КНП “Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” не виконав вимоги тендерної документації Замовника, чим зокрема порушив положення ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, про що Замовник також мав знати та керуючись нормами окресленої статті не мав приймати рішення щодо кваліфікації КНП “Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” переможцем по зазначеній закупівлі. Також до відома Замовника зазначимо, що відповідно до Статуту Комунального некомерційного підприємства “Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”, даний суб'єкт господарювання є неприбутковим, лікувально-діагностичним закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги третинної паліативної допомоги. Засновником КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” є Черкаська обласна рада, яка в установленому чинним законодавством порядку представляє спільні інтереси територіальних громад Черкаської області та здійснює управління підприємством. Також Статутом КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”, в тому числі але не виключно, встановлений порядок фінансово-господарської діяльності, а саме: КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”самостійно розробляє фінансовий план і подає його на затвердження Засновнику у встановленому ним порядку. Відповідно до п. 5 ст. 16 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради. Згідно ст. 17 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування. Відповідно до пояснювальної записки Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної ради до проекту “Про встановлення тарифів на платні послуги з цитологічних досліджень, що надаються комунальним некомерційним підприємством “Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”, що складена згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”, обласні державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 “Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров'я та вищих медичних навчальних закладах”. Натомість КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” не приводить відомостей щодо встановлених Черкаською обласною радою тарифів на платні послуги з цитологічних досліджень на період надання послуг за договором Замовнику та відповідності даних тарифів до приведених у ціновій пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ не правомірно дискваліфікував Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ЛАБ» та визнав переможцем закупівлі КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради” , а тому, на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати відповідь на вимогу з зазначенням додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Також вимагаємо відхилити пропозицію КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради”. Також повідомляємо Вас, що зазначеними діями Ви, на нашу думку, порушуючи чинне законодавство України порушуєте також і наші права та інтереси, як учасника правовідносин у сфері публічних закупівель, що змушує нас звернутись до Північного офісу Державної аудиторської служби України. А у разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до органу оскраження відповідно до Закону - Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 14.1 Оголошенння про проведення спрощеної закупівлі було чітко передбачено надання копії свідоцтва про атестацію цитологічної лабораторії.Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" такого документу надано не було.В період уточнень зауважень по змісту оголошення та переліку документів для підтвердження участі в закупівлі від учасників не поступало,що свідчить про згоду з усіма положеннями оголошення.Також не було надано пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів.Дії учасників,які повинні були проводитись в період уточнень,а проводяться в період підписання договору,можна вважати антиконкурентними,що може служити підставою замовнику звернутись до Антимонопольного комітетк України.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ"

Номер: a0d79b38bb43437bb2a047aec5cc433a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-005381-c.b1
Назва: Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ"
Вимога:
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду повідомляємо наступне: Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме - п.14. 1, Учасниками у складі пропозиції повинна бути надана копія свідоцтва про атестацію ЦИТОЛОГІЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ. Натомість Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" було надано сертифікат щодо медичних послуг в області КЛІНІКО-ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ виданий Бюро Верітас Сертифікейшн Україна. ТАКИЙ СЕРТИФІКАТ НЕ Є ЕКВІВАЛЕНТОМ свідоцтва про атестацію ЦИТОЛОГІЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ. В Україні вступив в дію Наказ № 61 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.06.2015 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні», відповідно до якого призупинена дія нормативних актів щодо атестації медичних лабораторій та проводиться акредитація на відповідність медичних лабораторій до ДСТУ EN ISO 15189:2015. Акредитація покликана підтвердити відповідність послуг, що надаються лабораторією, міжнародним та державним стандартам. У нашій країні це завдання покладається на НААУ — НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ В УКРАЇНІ. В процесі акредитації кожна медлабораторія перевіряється за наступними пунктами: • кваліфікація персоналу; • методи, що використовуються (їхня законність та доцільність); • обладнання, його калібрування та стан; • середовище проведення досліджень; • робота з біоматеріалами. Також на офіційному сайті НААУ згідно РЕЄСТРУ АКРЕДИТОВАНИХ ООВ ВІДСУТНЯ інформація щодо акредитації Медичної лабораторії ТОВ "НЕО-ЛАБ" (ДСТУ EN ISO 15189) Пунктом 14. 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було чітко передбачено надання копії свідоцтва про АТЕСТАЦІЮ ЦИТОЛОГІЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ. Також Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" не було надано пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" на підставі п1.ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В разі відхилення цієї вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів змушений буде звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та/або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Висловлюємо Вам щиру подяку за уважність.Надалі будемо більш пильними.
Статус вимоги: Задоволено