-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 (скретч-карти)
Завершена
412 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 13:30 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ
Номер:
f744fa7294ee4249a0eec9a742dd6753
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-004806-c.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- обслуговування Замовника по талонам тільки однієї марки (бренду)(єдиного зразку).
- надання гарантійного листа від партнера (власника, орендатора АЗС) щодо гарантії заправки автотранспорту Замовника безпосередньо згідно вимог цієї тендерної документації. (Лист від власника мережі АЗС, щодо підтвердження відпуску пального на АЗС, запропонованих Учасником);
- надання Листа від власника товару (бланків-дозволів (талонів, скретч-карток тощо), що підтверджує чинність договору(-ів) наданим (-ними) учасником та підтвердженням від власника товару (бланків-дозволів (талонів, скретч-карток тощо) щодо права здійснювати учасником реалізацію товару (бланків-дозволів (талонів, скретч- карток тощо) стороннім організаціям.
- наявності на території Сумської області уповноваженого представника;
- надання гарантійного листа із зазначенням фактичної адреси перебування представника та контактних даних).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
03.04.2021 18:43
Вирішення:
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В тендерній документації замовника відсутнє посилання на конкретну марку палива, а лише зазначені наміри заправляти свій автотранспорт на АЗС однієї марки (бренду). Логічно припустити, що на АЗС однієї марки будуть скретч-карти єдиного зразка.
Оскільки протягом 2018-2020 років було зафіксовано факт надання скретч-карток на АЗС для отримання палива, які виявилися підробними, замовник не вбачає дискримінації учасників щодо надання гарантійного листа від власника, партнера АЗС щодо гарантії заправки автотранспорту замовника та щодо підтвердження відпуску пального на АЗС запропонованих учасником. Оскільки інформація щодо партнерських договорів не являється публічною, замовник дійшов висновку зазначити цю вимогу в умовах тендерної документації. Якщо учасник додає до тендерної пропозиції копію чинного партнерського договору, для нього не буде проблематично надати від власника, партнера АЗС гарантійного листа.
Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно законодавства. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Детальний опис відмови в задоволенні вимоги міститься у доданому файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.04.2021 11:01