• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV): 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)

закупівля проводиться в рамках Партнерської Угоди 609944-EPP-1-2019-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP «Посилення потенціалу університетів створювати та брати участь у розробці кластерів на принципах інновації та сталості» в рамках проєкту: «Підвищення спроможності університетів ініціювати та брати участь у розвитку кластерів на принципах інновацій та сталостів»

Торги не відбулися

490 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 205.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 12:11 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірних вимог тендерної документації

Номер: 807943d1f739476a8abdaf53105e72b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-001520-a.a2
Назва: Щодо неправомірних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши Тендерну документацію даної закупівлі вбачаємо дискримінаційні вимоги. Згідно умов Тендерної документації, а розділу 5 п.2.4 “Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 5 000,00 (п’ять тисяч) гривень і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди». Інформуємо, що оплата учасником юридично-консультаційних послуг на підставі договору, укладеного між Замовником та третьою стороною, не складає предмет даної закупівлі. Крім того, учасник на момент подання пропозиції не є стороною укладеного Вами договору, не брав на себе зобов'язання щодо оплати наданих Замовнику послуг та не є вигодонабувачем згідно такого договору, а тому вимога щодо можливості покладення на учасника-переможця закупівлі додаткових витрат є незаконною. Згідно документації Замовником передбачено «можливість» щодо оплати таких послуг, але в документації відсутня інформація, які наслідки будуть якщо Учасник-переможець відмовиться оплатити, як це вплине на його пропозицію? Якщо Замовником було укладено даний договір, просимо надати інформацію на підставі якої процедури здійснена закупівля юридично-консультаційних послуг (з посиланням на проведену процедуру у системі Prozorro). А також, радимо Замовнику проаналізувати актуальну практику Органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з даного приводу, та вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме видалити даний пункт з Тендерної документації на закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Замовник вдячний Вам за пораду, однак не вбачає жодного порушення в положенні тендерної документації щодо юридично-консультаційних послуг. В свою чергу, якщо Ви як потенційний учасник вбачаєте дискримінаційні вимоги радимо Вам звертатися до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону. Оскільки нормами цивільного законодавства регулюється питання укладення договорів юридичного консультування (залучення третіх осіб до супроводу), а також Закон України "Про публічні закупівлі" цього не обмежує, ми не вбачаємо жодних порушень чи дискримінаційних вимог. Додатково звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація чітко вказує на те, що це є правом учасника-переможця, а не обов'язком і звичайно ж, відмова від оплати юридичних послуг не може бути підставою для неукладення договору зважаючи на чинне законодавство України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: cbe56b7005344ae795637f13b5ae143f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-001520-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Доброго дня. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що Замовник формує вимоги та тендерну документацію керуючись чинним законодавством України, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі". Оскільки останінй не передбачає перелік вимог, окрім кваліфікаційних критеріїв, Замовники на власний розсуд, виходячи з потреб та специфіки предмета закупівлі формують та прописують вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Оскільки описані Вами вимоги зумовлять дискримінацію серед потенційних учасників, Замовник не вбачає необхідним прописувати жорстікіші вимоги та такі, які звузять коло бажаючих прийняти участь в даній закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовником розглядається лише ліцензійне програмне забезпечення, яке буде в обов'язковому порядку перевірятися при отриманні товару в присутності представників постачальника та фіксуватись відповідним протоколом.
Статус вимоги: Відхилено