• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 812 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 62Г»

Завершена

1 647 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 237.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 11:38 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: b41040b9ad5346dd8264523540b49ef9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-000997-b.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником, Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги щодо закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 812 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 62Г». Очікувана вартість – 1 647 400,00 грн. з ПДВ. Статус процедури – відкриті торги. Кінцева дата подання пропозицій – 16 квітня 2021 року. Відповідно до протоколу засідання Комітету Замовника №135 від 11.05.2021, що опубліковано в системі Prozorro 11.05.2021 року (дата, коли ТОВ «ІНБУД-ХХІ» (надалі – Скаржник) стало відомо відхилення власної тендерної пропозиції), Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХІ». Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 21.05.2021. Скаржник, вивчивши зазначений протокол, не погоджується з обґрунтуваннями та рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника і зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, ціна пропозиції якого є найнижчою, та який реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на виконання робіт. Скаржник вважає, що Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Згідно протоколу засідання Комітету Замовника №135 від 11.05.2021, підставами для відхилення пропозиції Скаржника є: Таблиця 1 1. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасником не надано протоколи та посвідчення правил пожежної безпеки Україні. 2. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Дерій М. І., Коркач М.І. відсутні протоколи та посвідчення з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; з правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12). 3. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 тендерної документації, а саме: в договірній ціні не зазначено вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику. 4. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасником не надано ідентифікаційний код уповноваженої(их) особи(осіб) на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт. По суті визначених Замовником закупівлі підстав для відхилення (пункт 1, 2, 4 таблиці 1 – дивитись вище) Скаржник повідомляє наступне. Інформація, яку Замовник відкритих торгів вимагав згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації (пункт 1, 2 таблиці 1 – дивитись вище) від учасників процедури закупівлі, відноситься до вимог для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Інформація, яку Замовник відкритих торгів вимагав згідно п. 5 Додатку 1 тендерної документації (пункт 4 таблиці 1 – дивитись вище), відноситься до вимог для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» В порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник торгів взагалі не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Окрім того, в порушення вимоги частини 9 статті 26 Закону, Замовник позбавив Скаржника права протягом 24 годин виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій. По суті визначених Замовником закупівлі підстав для відхилення (пункт 3 таблиці 1 – дивитись вище) Скаржник повідомляє наступне. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» (далі –Наказ) - «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.» Відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації Замовника «Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника та повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 (зі змінами і доповненнями), з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.» У ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зокрема, встановлені форми документів, які обов’язково використовуються для складання договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів, оформлення актів приймання виконаних будівельних робіт тощо. Скаржником підготовлено цінову пропозицію, у складі якої наведені кошторисні розрахунки з використанням обов’язкових форм документів. Серед документів, які у складі тендерної пропозиції прикріплені Скаржником в електронній системі закупівель, міститься документ під назвою «54.кошторис», де у Підсумковій відомості ресурсів на сторінці 61 під номером позиції 80 «Вода» наведена вартість води, а на сторінці 78 під номером позиції 258 «Електроенергія» наведена вартість електроенергії, які відшкодовуються Учасником (Скаржником) Замовнику. Таким чином, вимога Замовника виконана, а відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим. Враховуючи це, Скаржник повідомляє про неправомірність відхилення власної тендерної пропозиції. Скаржник наполягає на тому, що відповідно до положень Закону, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених в пропозиції Скаржника невідповідностей в електронній системі закупівель, а також на праві Скаржника на виправлення виявлених Замовником невідповідностей. На пiдставi викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-03-29-000997-b стосовно дискваліфікації пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію Скаржника у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-29-000997-b. 4. Зобов’язати Замовника виконати вимоги частини 16 статті 29, а також частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: Всі документи за цією скаргою знаходяться у вільному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-000997-b
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2021 19:47
Автор: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Березинець Ірина Володимирівна +380445741122 inbud21@ukr.net