-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект меблів, обладнання та приладдя для кабінету географії Рунівщинської ЗОШ I-IIIст. (ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі)
Місцезнаходження замовника: 38702, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Новоселівка, провулок Підлісний, будинок 6. Категорія Замовника – відповідно до ст.2, ч.4, п.3- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Торги не відбулися
426 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 260.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2021 11:36 - 18.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення (дії) Замовника
Номер:
62fcda1e416049a498fe1a5d5e309d4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-003377-c.c4
Назва:
Скарга на рішення (дії) Замовника
Скарга:
Скарга на рішення (дії) Замовника при визначенні переможця процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 14.05.2021 15:54
- Скарга 14.05.2021 22:49
- Скарга.docx 14.05.2021 22:49
- Додаток 2.Підтвердження оплати за скаргу 14.05.2021 22:49
- рішення від 18.05.2021 № 10811 + лист Замовнику.pdf 18.05.2021 20:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2021 № 11757.pdf 28.05.2021 21:14
- рішення від 27.05.2021 № 11757.pdf 01.06.2021 20:19
- відповідь.PDF 21.05.2021 11:18
- Відповідь на скаргу.docx 21.05.2021 11:18
- протокол 169.PDF 08.06.2021 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 16:47
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 20:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.06.2021 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
08.06.2021 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти виконавчого комітету Новоселівської сільської ради Полтавського району Полтавської області виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2021 № 11757-р/пк-пз і надає в якості підтвердження Протокол № 169 від 08.06.2021 року.
Скарга
Скасована
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
3a5ec4db15104ede90d048305e0af283
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-003377-c.a3
Назва:
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Скаржник, незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних конкурсних торгах не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.04.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін та видалення дискримінаційних вимог
Номер:
05eaa175b56b4cda8f501e20141666d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-003377-c.a2
Назва:
Внесення змін та видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у вимогах до Учасників, Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
"6) Надати копію листа від МОН України або уповноваженого органу щодо 1.5 Електронні освітні ресурси, що надано висновок «Схвалено до використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладах»."
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених листів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання копію листа від МОН України «Схвалено до використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладах».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:46
Вирішення:
Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не містить дискримінаційних вимог. Наказ МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) скасовує видачу свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам обладнання, однак це жодним чином не стосується програмного забезпечення. Програмне забезпечення повинно відповідати діючим наказам МОН. Проте, ми, як підприємство, що не є компетентним органом, не в змозі отримати інформацію щодо відповідності запропонованого програмного забезпечення вимогам МОЗ. У зв’язку з вищезазначеним Вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.04.2021 09:01
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
72c0725ecf2242b387aa46f59ed8fd03
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-29-003377-c.b1
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційних листі та листів виробників.
А саме Ви вказуєте:
2) Копію листа від виробників(їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України, запропонованого Учасником товару, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. Дана вимога відноситься до: 1.1 Інтерактивна панель, 1.4. Скрині для зберігання, 2. Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер- копір), 3. Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для даної закупівлі.
3) Копію листа від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України запропонованого Учасником програмного забезпечення, а саме на: 1.5 Електронні освітні ресурси, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Просимо внести відповідні зміни до оголошення та видалити дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:42
Вирішення:
Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не містить дискримінаційних вимог. Зазначені документи потрібні для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника, щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. У зв’язку з вищезазначеним Вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.04.2021 09:01