• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція мереж освітлення Кайдакського мосту в м. Дніпрі».

Завершена

232 076.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 320.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2017 15:43 - 30.05.2017 16:20
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 703558349d764fb9b2e8854837a00d03
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-25-001529-b.b2
Назва: Скарга
Вимога:
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» Код 37899165, 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08 Замовник: Департамент стратегічного розвитку та інвестицій Дніпровської міської ради Код 40919191 просп. Д. Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-25-001529-b Найменування предмету закупівлі: «ДК 71247000-1 – нагляд за будівельними роботами, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція мереж освітлення Кайдакського мосту в м. Дніпрі»» Скарга Замовником, Департаментом стратегічного розвитку та інвестицій Дніпровської міської ради, оголошено проведення закупівлі: «ДК 71247000-1 – нагляд за будівельними роботами, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція мереж освітлення Кайдакського мосту в м. Дніпрі». Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 02.06.2017 року о 16:44. Відповідно до результату аукціону, свої пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД»; 2. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»; 3. ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖ»; 4. ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»; 5. ТОВ «ДБН»; 6. ПП «ФЕНІКС». За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД». Рішенням уповноваженої особи № 12.06-2017/1 Департаменту стратегічного розвитку та інвестицій Дніпровської міської ради від 12.06.2017 р., пропозиція ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» прийнята для подальшого укладення договору. Вимагаємо переглянути рішення про прийняття пропозиції ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» для подальшого укладення договору з наступних підстав. Відповідно до п. 2 додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати: - інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; - копію аналогічного договору на здійснення технічного нагляду за об’єктом, а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як: акти виконаних робіт, форми КБ-2В підписаних з усіх сторін. ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» надано довідку № 11/010617 від 01.06.2017 р., що містить інформації про досвід виконання аналогічного договору. Крім того, ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» надано копію договору № 15/03-12 від 03.12.2015 р. на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на 4 км+356,5 м перегону Богуславський-Самарська» та актів за формою КБ-2В. Договір № 15/03-12 від 03.12.2015 р. укладений між ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» та ТОВ «Укрбудремонттехнологія». Відповідно до акту № 1 за серпень 2016 р. (форми КБ-2В), замовником капітального ремонту мосту на 4 км+356,5 м перегону Богуславський-Самарська є ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля». ТОВ «Укрбудремонттехнологія» виступало генеральним підрядником. Згідно з ч.2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», ТОВ «Укрбудремонттехнологія» не могло бути стороною по договору № 15/03-12 від 03.12.2015 р. у зв’язку з тим, що не було замовником капітального ремонту мосту на 4 км+356,5 м перегону Богуславський-Самарська. Крім того, строк дії договору № 15/03-12 від 03.12.2015 р. до 30.04.2016 р., а акт форми КБ-2В № 1 складений за серпень 2016 р. Тобто, через три місяці після закінчення строку дії договору № 15/03-12 від 03.12.2015 р. Акт № 1 за серпень 2016 р. (форми КБ-2В) підписаний інженером з технічного нагляду Крючковим О.В. Відповідно до наказу № 2-К від 06.10.2016 р., Крючков О.В. прийнятий на роботу з 07.10.2016 р. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до підпункту 14.1. пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі та скасувати Рішення уповноваженої особи № 12.06-2017/1 Департаменту стратегічного розвитку та інвестицій Дніпровської міської ради від 12.06.2017 р., про прийняття пропозиції ТОВ «ГІДРОМОНТАЖ-БУД» для подальшого укладення договору. Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Скаргу ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: b68c33cb330f4b3499a01e6f3491fa63
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-25-001529-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Згідно з пп. 2.2. п. 2 Документації, учасник повинен надати копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Строк існування підприємства (організації) повинен бути не менше трьох років (для підтвердження досвіду роботи). Вважаємо, вищезазначену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками. Наше підприємство створено у 2015 році. Відповідно до пп. 2.2. п. 2 Документації, учасник повинен надати копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Строк існування підприємства (організації) повинен бути не менше трьох років (для підтвердження досвіду роботи). Потенційні учасники процедури закупівлі, які зареєстровані у 2015-2016 роках, однак мають достатній досвід виконання аналогічних договорів, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну ціну. Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: 1. строку існування підприємства (організації) - не менше трьох років (для підтвердження досвіду роботи).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу розглянуто та задовільнено
Статус вимоги: Задоволено