• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015. 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори)

Завершена

469 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 695.60 UAH
Період оскарження: 29.03.2021 08:28 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: df112e4909e741cc942e1be946c489ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-29-000036-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА ПП «ТД «Солодкий Світ» є учасником закупівель, які проводить КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі Замовник) через систему закупівель «Prozzoro», номер процедури закупівлі в електронні системі закупівель UA-2021-03-29-000036-b назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні . 15 квітня 2021 року відбувся аукціон пропозицій. В аукціоні приймали участь 2 учасника. Єдиним критерієм вибору Переможця даного аукціону була – ціна 100%. Найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Протоколом №24 від 19 квітня 2021 року було прийнято «рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-03-29-000036-b ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори) – ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА». Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». На рахунок Учасника ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА» такого повідомлення від Замовника не поступало. Проаналізувавши документи, подані ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА» у своїй тендерній пропозиції можна виділити кілька пунктів, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме: 1. В ДОДАТКУ №2 ТД Замовника є перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: «п.1.1 Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване. «п.1.2. Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику та підтверджені документально: - скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця на автотранспорт; - скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за перший та останній місяць. В своїй тендерній пропозиції Учасник ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА» надала інформаційну довідку, в якій зазначила приміщення площею 52,7 кв.м, обладнання, де вказано що майно знаходиться в суборенді, автомобіль FAW, модель: СА 105K26LR5, тип ФУРГОН, реєстраційний номер ВХ 2359 АК, за договором перевезення вантажів. Тобто Учасник не надав необхідної інформації про найменування обладнання, необхідного для виконання договору. Крім того, в тендерній документації Замовника чітко зазначено, що транспортні засоби, на яких будуть здійснюватись постачання продукції, повинні бути зазначені у договорі. Учасник надає копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, власником якого є ЗАТ «Хмельн.конд.ф-ка «КОНДФІЛ». В копії Договору на перевезення вантажів №7 від 18.01.2021 року між ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА» та ТОВ «Хмельницька кондитерська фабрика «Кондфіл» не зазначено на якому саме автомобілі планується здійснюватись постачання продукції. Тобто не можна переконатись чи відповідають фактично залучені до перевезення транспорті засоби санітарним нормам та правилам. Також Учасник не надав скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за перший та останній місяць. «п.9 Копії оригіналів документів Учасника, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005) та сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) чинні на дату розкриття». В даному пункті ТД Замовника недвозначно зазначено, що вищезазначені копії оригіналів документів мають бути саме Учасника процедури закупівлі, а не його партнерів чи інших суб’єктів господарювання. Копії оригіналів документів Учасника, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005) та сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) чинні на дату розкриття Учасник ФОП «ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА» не надала. Враховуючи вище викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо: - Прийняти до розгляду на засіданні тендерного комітету дану Вимогу; - Розглянути пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» відповідно до законодавства України; - Повідомити ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» у встановлений законодавством термін про результат розгляду Вимоги та прийняті рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що за результатами аукціону пропозицію ФОП Онищук І В визначено найбільшекономічно вигіну пропозиції. За результатами розгляду пропозиції встановлено, що учасником було надано всі документи що підтверджують кваліфікаційні критерії технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. в тому числі і підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічнї бази. Відповідно до вимог тендерної документації у разі не можливості подання документів що вимагаються вимогами ТД учасник надає інформацію про неможливість подання документів. У складі пропозиції ФОП Онищук І В надано лист щодо неможливості подоння сертифікатів управління якістю ISO/ Тому, враховуючи вищевикладене ФОП Онищун не порушила виоги документації. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги: Не задоволено