• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт їдальні ДПТНЗ «Сватівський професійний аграрний ліцей» за адресою: вул. Садова, 1в, с. Хомівка, Сватівського району Луганської області, за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

198 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 991.75 UAH
Період оскарження: 27.03.2021 19:09 - 01.04.2021 01:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b9c9b20a9cf1489a80e30026d6c01858
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-27-003762-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДПТНЗ «Сватівський професійний агрерний ліцей» було оголошено закупівлю ID UA-2021-03-27-003762-c на Поточний ремонт їдальні ДПТНЗ «Сватівський професійний аграрний ліцей» за адресою: вул. Садова, 1в, с. Хомівка, Сватівського району Луганської області, за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з бюджетними установами/Замовниками(контрагентами) що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого) інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше 3(трьох) за кожен рік(2018-2020). . Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Варто зазначити, також, що встановленна умова наявності саме 3(трьох) за кожен рік(2018-2020) аналогічних договорів є дискримінаційним бо суттєво обмежує коло участників які наприклад виконоли 1 договір у 2018 р. а у 2020 році 4 договори та в яких, до прикладу, загальна кількість договір 5 (п’ять). Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та розмістити зі змінами знову. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що оголошення та технічні вимоги до предмету закупівлі Замовником підготовлено з урахуванням положень ст. ст. 2, 3, 5, 14, 16 Закону України «Про публічні закупівлі». По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема вищезазначеною статею встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 3.1 Додатку № 1 документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Додатково п.3.1. Додатку 1 документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в розумінні цієї Документації, протягом останніх трьох років 2018-2020 років, що укладений із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, не менше трьох договорів за кожен рік, тобто загальна кількість не менше дев’яти договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником. Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі, не спроможність виконання учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Замовника. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації. На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників. З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено