-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету, кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 17:42 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель
Номер:
8a2954a6e5e24132a4613baffca7bb04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-014986-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель
Вимога:
12.04.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-03-26-014986-c).
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" (відхилено)
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» (відхилено)
ПП "МАРШАЛ" (прийнято)
У результаті розгляду пропозиція ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" була відхилені, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією.
Згідно з п. 2 ч. 12 ст. 14 «У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.».
Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, визначеною електронною системою закупівель автоматично, була пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» (далі – Учасник).
За результатами розгляду Харківським національним університетом внутрішніх справ (Змовником) в електронній системі закупівель був складений і оприлюднений Протокол № 21/04/16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 квітня 2021 року, яким було відхилено ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ».
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» категорично не погоджується з відхиленням своєї Пропозиції, вважає зазначені дії Замовника порушенням основних принципів закупівель, викладених у статті 3 Закону України» Про публічні закупівлі» (Редакція від 23.01.2021) (далі Закон).
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником вимагається:
Предмет закупівлі Нафта і дистиляти ДК 021:2015 – 09130000-9 (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо), для забезпечення автотранспорту Покупця бензином А-95, бензином А - 92 та Дизельним паливом у власній мережі АЗС на території: м. Харкова, Харківської області та на іншій території України.
На виконання вимоги Замовника у складі тендерної пропозиції Учасником був наданий файл «Довідка щодо АЗС_00001», який містив АЗС на території м. Харкова, АЗС на території Харківської області, та АЗС на іншій території Ураїни, також надані ліцензіі на роздрібну торгівлю пальним, з адресами розташування АЗС.
Очевидно, що лексично та семантично слова «інша територія України» означають:
Який відрізняється від названого, тобто від географічного розташування м. Харкова та Харківської області. Виходячи з цього, Замовник вимагав наявність АЗС на будь-якій території, окрім м. Харкова та Харківської області, при цьому не було жодних вимог, щодо конкретного розташування АЗС Учасника на іншій території України.
Наголошуємо, що крім АЗС, які знаходяться на території м. Харкова та Харківської області, Учасником було запропоновано 21 АЗС на іншій території України.
Крім цього, Замовник може безперешкодно та в будь-який час користуватись всією мережою АЗС ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ», що налічує 124 АЗС (https://sunoil.org/gas-stations-map).
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» вважає, що позиція Замовника щодо охоплення території здійснення діяльності є суб’єктивною, та не може мати місце під час розгляду пропозиції та кваліфікації переможця закупівлі. Крім цього, даної умови не було вказано, як однієї з оціночних критеріїв пропозицій учасників.
Згідно з п. 1 ч. 4 ст. 14 Закону
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» повністю відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, та мала б бути акцептована Замовником, оскільки підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутні.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» є Учасником відповідної процедури та його Пропозиція фактично була визнана як найкраща. Учасник є реальним претендентом на укладення договору із Замовником у
майбутньому.
Проте, через дискримінаційне ставлення Замовника, що призвело до незаконного
відхилення Пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» не може укласти Договір із Замовником.
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при
розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі
тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також
корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні
закупівлі»).
Статтею 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: 1)
добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та
пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація
учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця
процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було порушено
основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 5 Закону України «Про
публічні закупівлі».
Наголошуємо, що у віповідності з ст. 164-14 Закону «Порушення законодавства про закупівлі»:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн).
Отже, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол № 21/04/16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 квітня 2021 року, яким було відхилено ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ».
2. Скасувати Протокол № 21/04/19/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 квітня 2021 року, яким визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником ПП "МАРШАЛ".
3. Визначити переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Сан Ойл» (ЄДРПОУ 39197130, 61058, м. Харків, вул. Ромена Роллана, буд. 12).
В разі незадоволення нашої вимоги, щодо відновлення справедливості та законності, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, та залучити Державну аудиторську службу України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Университет МВС.pdf 20.04.2021 15:04
Дата подачі:
20.04.2021 15:04
Опис причини скасування:
Стрімке подорожчання ресурсу, як результат нерентабельність укладення договору
Дата скасування:
21.04.2021 11:13