-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки
Послуги із технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки, якість яких відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 17:32 - 01.04.2021 17:21
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
e35e15c43d564e5389c2bc92864b6b3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-014889-c.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації, а саме у Додатку 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження,
учасник, ТОВ Політехсервіс якого визначено переможцем, не надав документів згідно вимог до кваліфікації учасників. А саме:
- Відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації щодо відповідності їх наступним кваліфікаційним критеріям. Так в Додатку №3 п.6 Замовник встановив вимогу а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного договору із державними замовниками протягом останніх двох років із зазначенням замовника, номера та дати договору, суми договору та веб-посилання на сторінку публікації кожного договору у системі Prozorro. Аналогічним договором у розумінні даної документації слід вважати договір, що укладено за предметом закупівлі код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Послуги із технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки) (підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями, актами виконаних робіт).
Надана учасником ТОВ Політехсервіс інформація про наявність аналогічних договорів де не вказано веб-посилання на сторінку публікації кожного договору у системі Prozorro. Таким чином даний документ суперечить вимогам тендерної документації, а пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Отже учасник ТОВ Політехсервіс не виконав дані умови тендерної документації і його пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, підлягала відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо рішення про визнання замовником переможця упередженим і тим що не відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема порушено вимоги статті 5, закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 10:05
Вирішення:
Свою вимогу Ви мотивуєте тим, що учасником ТОВ «Політехсервіс» наданна інформація про наявність аналогічних договорів де не вказано веб-посилання на сторінку публікації кожного договору у системі Prozorro. Таким чином даний документ суперечить вимогам тендерної документації, а пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та річного плану закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області закупівля UA-2021-03-26-014889-c за процедурою закупівлі є спрощеною.
Пунктом 6 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що з метою підтвердження досвіду учасника надати довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного договору із державними замовниками протягом останніх двох років із зазначенням замовника, номера та дати договору, суми договору та веб-посилання на сторінку публікації кожного договору у системі Prozorro. Аналогічним договором у розумінні даної документації слід вважати договір, що укладено за предметом закупівлі код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Послуги із технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки) (підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями, актами виконаних робіт на усю суму догвору).
На підтвердження вищезазначених вимог учасником надано довідку від 02.04.2021 р. № 131, аналогічний договір від 17.12.2019 р. № 450 (на суму 7620 грн.), акти здачі-прийняття робіт (на всю суму договору).
В дійсності в довідці від 02.04.2021 р. № 131 відсутнє веб-посилання на сторінку публікації кожного договору у системі Prozorro.
Проте, при розгляді та оцінці пропозиції учасника ТОВ «Політехсервіс» враховано наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону № 300-IX від 14.11.2019, редакція яка діяла на момент укладення та виконання договору наданого учасником, як аналогічний) передбачав здійснення закупівель без застосування використання електронної системи закупівель.
Вимога обов’язкової публікації Договорів (звіту про укладений договір) в електронній системі закупівель стосувалася договорів за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини (200 тис.грн.).
Наданий учасником аналогічний договір (від 17.12.2019 р. № 450) укладений 17.12.2019 р. на суму, яка є меншою 50 тисяч гривень, тому не підлягав обов’язковій публікації в електронній системі закупівель, а відтак в учасника може бути відсутня можливість надати веб-посилання на сторінку публікації договору у системі Prozorro.
Тому, в даному випадку відсутність веб-посилання на сторінку публікації договору у системі Prozorro не є порушенням вимог встановлених до закупівлі UA-2021-03-26-014889-c та/або Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки такі вимоги не передбачені Законом для наданого договору на момент його укладення та виконання.
Отже, з огляду на вищенаведене, під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-03-26-014889-c та визначення переможця, не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
c00948db5ecd4022a5bf76c8807d18c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-014889-c.a1
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Доброго дня, закон № 922 не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Згідно з роз’яснень Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2017, № 17-18): замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Залежно від предмета закупівлі способи документального підтвердження цього кваліфікаційного критерію можуть відрізнятися та встановлюються замовниками самостійно. Так, замовники можуть вимагати від учасників надання довідки з урахуванням особливостей предмета закупівлі за власною формою, або надання довідки в довільній формі. Крім того, замовники можуть вимагати надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій різних документів, наприклад сертифікатів, дипломів, тощо.
Згідно вимог тендерної документації, зпрощеної закупівлі за предметом закупівлі- ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки), а саме п.9 додатку 3 оголошення про проведення тендерної закупівлі через систему електронних закупівель від 26.03.2021р.( UA-2021-03-26-014889-c), замовник не вказав, які саме потрібно документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимог працівників. Водночас замовник чітко вказав вимогу про наявність довідки в довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу. ФОП Мисик Віктор Миколайович надав таку довідку в якій вказав посаду, прізвище, освітньо кваліфікаційний рівень і досвід роботи.
Згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» , в учасників з'явилася можливість виправити помилки в тендерній пропозиції на кваліфікації, прекваліфікації. Зокрема стаття 29 п.16 зазначено, що коли замовник виявив невідповідності в документах учасника, він розміщує в системі Prozorro повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник має чітко зазначити, що саме має виправити в тендерній пропозиції, зазначити в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція.
Опираючись на це, згідно з роз’яснень Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017., ви не надали, в тендерній документації, конкретну інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. А також, згідно нової редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», ви не надали можливість усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах. Вважаю що замовником порушено основний принцип здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема порушено вимоги статті 5, частини 16 статті 29, закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищезазначене, вважаємо пропозицію ФОП Мисик Віктор Миколайович, подану згідно чинного законодавства, і у замовника відсутні підстави для дискваліфікації даного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 19:15
Вирішення:
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що Вам не надали можливість усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах чим порушено вимоги ст. 5 та ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та річного плану закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області закупівля UA-2021-03-26-014889-c, за процедурою закупівлі, є спрощеною.
Порядок проведення спрощених закупівель встановлений ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону № 1026-IX від 02.12.2020).
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону № 1026-IX від 02.12.2020) не передбачено надання можливості усунувати виявлені невідповідності в інформації та/або документах після розкриття пропозицій та етапі визначення переможця.
Посилання на ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» є некоректним, оскільки ця норма права врегульовує питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
В пунктах 13, 31 та 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано наступні визначення:
- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
- тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
- конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Отже, з огляду на вищенаведене, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено надання можливості усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах при здійсненні закупівлі за процедурами відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу.
Таким чином, Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-03-26-014889-c та визначення переможця, не порушувало вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено