• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Щебенево-піщана суміш С7

Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 16:29 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 7bf0ff4f1743403a9bd2f3702022ce82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013953-c.a4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Ознайомившись із протоколом тендерного комітету КП «Каштан» № 23 від 05.05.2021, я, учасник закупівлі фізична особа-підприємець Журавель С.Е., не погоджуюся з прийнятим рішенням про визнання переможцем ФОП Визір Д.М., з наступних підстав: - Тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем у закупівлі: код ДК 021:2015 - 14210000-6 — Щебенево-піщана суміш С7 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-013953-c визнано переможцем ФОП Визір Дарію Миколаївну (3288808543), з ціновою пропозицією за результатами аукціону 799800,00 грн. Відповідно до розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зокрема п.1.1. передбачено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію -100 %), у п.10 ч.2 ст. 22 Закону вказано: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Замовник в порушення вимог Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 р., вказаний ним же обов’язковий критерій у ТД та порушуючи вимоги п. 1.1. оцінки тендерної пропозиції, визнають переможцем учасника ФОП Визір Д.М., з запропонованою ціною яка є не найменшою!!! Замовник в додатку № 3 до тендерної документації зазначає, що учаснику Закупівлі додатково у складі пропозиції тендерних торгів необхідно надати копії документів, що засвідчують якість товару - щебінь гранітний фракції 0-40 мм (ЩПС 0-40 мм), що є предметом закупівлі: сертифікат якості та/або паспорт якості, виписаний виробником товару, що пропонується до поставки. У запропонованій Замовником формі учасник має зазначити погоджується з вимогами чи ні. Так учасник ФОП Визір Д.М. погодися з вимогою Замовника, що «Товар має відповідати вимогам нормативних документів України, що регламентують технічні вимоги до товару закупівлі». Ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, мною виявлено невідповідності поданих документів, а саме: ФОП Визір Дарія Миколаївна надала • СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ Мало-Кохнівського кар’єру виданому на державному бланку за № 004767 • ПАСПОРТ ЯКОСТІ Мало-Кохнівського кар’єру який оформлений не належним чином, в запропонованому документі відсутній номер і дата, П.І.П; дата відвантаження; найменування споживача; номер партії і кількість матеріалу в тонах. • РАДІАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ виданий з іншого кар’єру, а саме : ТОВ «ДІОРИТ» 39800 Полтавської області м. Горишні-Плавні. Сертифікат або паспорт якості - це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий ВИРОБНИКОМ товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Та має відповідати вимогам документообігу. Так, відповідно до ст. 268 Господарського кодексу України, якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. Усе вищевказане забезпечить поставку товару належної якості під час виконання умов договору Учасником – переможцем процедури закупівлі. Провівши моніторинг, можна побачити, що учасник в цьому році вже проводив поставку аналогічних товарів, тож можна зробити висновок про те, що ФОП Визір Д.М. має паспорт якості заповнений належним чином, а саме: має реєстраційний порядковий номер, дату відвантаження, кількість і т.д. та надати його ЯК ЗРАЗОК у тендерній документації. Натомість ФОП Визір Д.М. надає не заповнений паспорт якості, а члени тендерного комітету КП «Каштан» умисно не бачили, або не хотіли бачити поданого незаповненого документу (фактично відсутній), який не має юридичної сили. Також члени тендерного комітету не звернули уваги на те, що паспорт якості, сертифікат якості та радіаційний сертифікат видано на різні кар’єри. Адже на обличчя факт фальсифікації документів, які є необхідними та підтверджують технічні, якісні вимоги до предмету закупівлі. Представники замовника на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» готують оголошення, вимоги, технічні характеристики то що, та після аукціону порушили всі можливі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації: -визнання переможцем учасника з не найменшою пропозицією; - не якісний розгляд тендерної документації учасника; - прохання після аукціону надання документів, які в обов’язково повинні були бути надані при наданні пропозиції; - надання переваги певному учаснику; Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дії замовника та тендерного комітету по визнанню переможця по даній закупівлі свідчать про попередню змову з учасником ФОП Визір Д.М. з метою отримання неправомірної вигоди, не цільового використання бюджетних коштів та суперечать вимогам п. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкриті торги, та вимогам до предмета закупівлі. Також дії, або бездіяльність суб’єкта відповідальності (в даному випадку уповноваженої особи та членів тендерного комітету КП «Каштан») підпадають під трактування ЗУ «Про запобігання корупції» за корупційні правопорушення здійснені шляхом недотримання вимог нормативно-правових актів, у яких окреслено коло прав та обов’язків особи на тій чи іншій посаді. Факт корупції в діяльності суб’єкта відповідальності за такі порушення має місце, якщо відповідний посадовець свідомо не дотримується правил виконання своїх повноважень, беручи не себе ризики відповідальності у випадку виявлення цих правопорушень. Замовник та уповноважена особа зловживаючи владою та службовим становищем свідомо прийняли рішення про визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам оголошення, чим свідомо порушили вимоги ЗУ «Про запобігання корупції» та «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЮ скасувати протокол тендерного комітету КП «Каштан» № 23 від 05.05.2021, як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також, залишаю за собою право звернутися до ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ України та Антимонопольного комітету України для вирішення питання , щодо відповідності прийнятого рішення чинному законодавству.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У вимозі UA-2021-03-26-013953-c.а4 учасник вимагає скасувати рішення тендерного комітету №23 від 04.04.2021, не обгрунтувавши належним чином жодного із своїх тверджень та довільно трактуючи окремі витяги із законодавства і тендерної документації замовника на свою користь. Так, учасник стверджує, що його тендерна пропозиція має найменшу ціну, тож відповідно до п.1.1. розділу 5 тендерної документації та п.10 ч.2 ст.22 Закону учасник повинен бути визнаний переможцем. При цьому повністю ігноруються положення п.4.1. розділу 5 тендерної документації замовника, частини 1, 9, 15 ст.29 та частина 1 ст.31 Закону. Пропозиція учасника повинна не тільки мати найбільш економічно вигідну ціну, але й при цьому відповідати вимогам тендерної документації замовника, а сам учасник процедури закупівлі повинен виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У Додатку 3 тендерної документації нами було зазначено вимогу: «Додатково у складі пропозиції тендерних торгів необхідно надати копії документів, що засвідчують якість товару - щебенево-піщана суміш С7, що є предметом закупівлі: сертифікат якості та/або паспорт якості, виписаний виробником товару, що пропонується до поставки.» На підтвердження відповідності даній вимозі ФОП Визір Д.М. дійсно надали сертифікат відповідності, паспорт якості та радіаційний сертифікат на продукцію, відповідно до предмету закупівлі. Вимогою документації не передбачено, що дані документи повинні бути від єдиного виробника продукції. Усі вони надані у вигляді сканованої копії з оригіналів документу та нами не виявлені жодні сторонні написи чи зображення, які б були на паспорті та сертифікатах ( на відміну від паспорту якості та «аналогічного» договору, що міститься в Вашій пропозиції). Таким чином у тендерного комітету немає підстав вважати дані документи підробленими або фальсифікованами. Учасник стверджує, що паспорт якості, наданий в пропозиції ФОП Визір Д.М., оформлений не належним чином. При цьому в вимозі учасника зазначено, що : "Сертифікат або паспорт якості - це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий ВИРОБНИКОМ товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції)." Замовник в тендерній документації прописує вимоги до оформлення документів, складених самим учасником, але не до документів, створених ВИРОБНИКОМ товару згідно його внутрішніх положень. Жоден паспорт якості, виданий ВИРОБНИКОМ для участі в тендерах та наданих учасниками даної процедури в складі своїх пропозицій, включаючи і учасника ФОП Журавель С.Е., не містять реєстраційного номера та дати видачі, номера партії. Аналогічна ситуація виявлена замовником і при проведенні моніторингу подібних закупівель іншими замовниками. Тому жодних законних підстав відхилити пропозицію ФОП Визір Д.М. ми не маємо та вимушені залишити Вашу Вимогу UA-2021-03-26-013953-c.c3 без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 12ada4c481634455a28f36b201812c16
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013953-c.c3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Тендерним комітетом Комунального підприємства "Каштан" прийнято рішення та оприлюднено протокол розгляду по державній закупівлі код закупівлі UA-2021-03-26-013953-c https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ № 21 від 22.04.2021, яким прийнято рішення задовольнити вимогу та відхилити тендерну пропозицію ФО-П Журавель С.Є., як таку що не відповідає вимогам учасника. На мою думку даним рішенням Замовник мене дискримінує з особистих мотивів. Адже відхилення моєї тендерної пропозиції проведено не зовсім доцільно, а саме: • у своїй тендерній документації Замовником не вказано, які саме сторінки паспорту має надати учасник. Тож мною було надано лише ті сторінки, які містили актуальні дані та не містили конфіденційної інформації. Доречі, Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій Підтвердження особи, достатньо Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Що саме має підтвердити копія паспорту чи ідентифікаційний код? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит Тому що, після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скопіювати та недоцільно використати тощо. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. У складі тендерної пропозиції мною надано лист згоду на обробку персональних даних ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАШТАН», а от технічна можливість скопіювати та недоцільно використати дані, є у кожного бажаючого. Замовник зазначивши таку вимогу у тендерній документації та бажаючи отримати дані про мій сімейний стан, дітей не вказав. Копію паспорта(всіх сторінок) та коду Замовник може позначити ці документи як конфіденційні, і тоді ці документи будуть доступні для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам та не будуть загальнодоступними після розкриття, але Замовник цього не зробив з приводу чого і вийшов казус. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону "Про пубулічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. Ще одним казусним моментом дискримінації,є той факт, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником було подано вимогу на усунення недоліків та вказано надати копію паспорту ЗНОВУ Ж ТАКИ НЕ ВКАЗАНО САМЕ ВСІ СТОРІНКИ МАЮТЬ БУТИ ПОДАНО. В той час, як розглядаючи тендерну пропозицію ФО-П Візир Д.М. Замовник у вимозі прописано наступне: «Шановний Учаснику! Відповідно до вимог п.п. 1.1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту та РНОКПП. Учасником на підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції в складі пропозиції надано копії не всіх сторінок паспорту, а лише копії сторінок 1-5 та 12-13 (файл «Паспорт Візир.pdf»). Відповідно до умов п. п. 3.4. Розділу V Тендерної документації якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу не у повному обсязі (відсутність окремих фрагментів (сторінки, додатку, інформації на сторінці), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, а його тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Просимо Учасника привести у відповідність скан-копії паспорту для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції .» Складається враження начебто замовник у тендерній пропозиції віддає перевагу ФО-П Візир Д.М. Слід зазначити, що дії, або бездіяльність суб’єкта відповідальності (в даному випадку уповноваженої особи) підпадають під трактування ЗУ «Про запобігання корупції» за корупційні правопорушення здійснені шляхом недотримання вимог нормативно-правових актів, у яких окреслено коло прав та обов’язків особи на тій чи іншій посаді. Факт корупції в діяльності суб’єкта відповідальності за такі порушення має місце, якщо відповідний посадовець свідомо не дотримується правил виконання своїх повноважень, беручи не себе ризики відповідальності у випадку виявлення цих правопорушень. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статі 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: (ціна) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; Замовник, а саме КП «Каштан» на данну вимогу не звернув увагу і проігнорувавши данний критерій наносить збитки місцевому бюджету. • Що стосується пункту щодо гарантійного листа Товару -вимогу тендерний комітет Комунального підприємства «Каштан» задовільнили, так як лист не був наданий .Але була надана довідка від 09.04.2021 №09-04-4А/16 в якій зазначено, що ФО-П Журавель Станіслав Едуардович, даною довідкою повідомляє, що не має заборгованості по сплаті податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені в країні учасника та замовника, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та зобов’язується надати відповідну довідку органів ДФС при заключенні договору. Де після платежів повинна стояти крапка і речення має починатися з великої літери. Із-за орфографічної помілки данна довідка не була взята до уваги. Доречі, згідно 3.3 проекту договору, на якій я погодився і якій був мною ФО-П Журавель С.Е підписаний, в якому зазначено: До ціни Товару включені витрати, щодо навантаження та розвантаження, транспортні витрати, ПДВ, сплата податків, зборів, обов’язкових платежів, отримання всіх необхідних свідоцтв, дозволів, сертифікатів, гарантійних листів та будь-які інші витрати, пов’язані з постачанням товару. Це і є гарантією данної закупівлі!!! Чи тендерний комітет КП «Каштан» вважає це не гарантією? Тож враховуючи вище викладене, ВИМАГАЮ: Скасувати протокол тендерного комітету №21 від 22.04.2021 року, UA-2021-03-26-013953-c https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ як такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства та дискримінує учасників Закупівлі не зважаючи на ЗакониУкраїни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу вимогу UA-2021-03-26-013953-c.c3 повідомляємо наступне: 1) Щодо твердження, що у своїй тендерній документації замовником не вказано, які саме сторінки паспорту має надати учасник. Відповідно до пункту 1.1.6. частини першої розділу ІІІ тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту та РНОКПП. Цей пункт документації не містить вимоги чи можливості надання частин документу паспорту та РНОКПП, тому учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати скан-копії всіх сторінок паспорту. Аналогічний випадок підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України від 16.04.2018 р. №3530-р/пк-пз. Також відповідно до пункту 3.4. Розділу V тендерної документації : 3.4. Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу не у повному обсязі (відсутність окремих фрагментів (сторінки, додатку, інформації на сторінці), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, а його тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Відповідно до пункту 1.1. Розділу ІІ " Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації" передбачена процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації: 1.1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. За цей період Замовником не отримано жодних питань чи вимог про усунення дискримінаційних умов тендерної документації. А отже всі учасники ознайомилися з її вимогами та усвідомили їх в повній мірі. 2) Щодо конфіденційної інформації . Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" не Замовнику, а саме учаснику надано право в складі своєї тендерної пропозиції визначати частину наданої інформації як конфіденційну, у тому числі що містить персональні дані. Учасник може скористатися таким правом, надавши відповідні обгрунтування . Це чітко декларується в частині другій статті 28 Закону, а саме: 2. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Учасник даним правом не скористався. А замовник відповідно до частини 1 статті 31 Закону має право відхилити тендерну пропозицію, якщо " учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону". 3) Щодо дискримінації учасника в повідомленні замовника з вимогою про усунення невідповідностей при наданні скан-копії паспорта. В своїй вимозі учасник стверджує, що під час розгляду його тендерної пропозиції замовником було подано вимогу на усунення недоліків та вказано надати копію паспорту, але не вказано , що саме всі сторінки мають бути подані. В той час як при розгляді тендерної пропозиції ФОП Візир Д.М. в аналогічній вимозі така інформація на думку учасника була вказана. Згідно пункту 3.7. Розділу V тендерної документації : 3.7. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Відповідно до цих пунктів документації 15 квітня 2021 року нами було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах після перегляду документів, які були надані учасником ФОП ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ на підтвердження вимог Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту та РНОКПП... Аналогічно вимогу про усунення невідповідностей 26 квітня 2021 року було розміщено для учасника фізична особа-підприємець Визір Дарії Миколаївни. Текст обох повідомлень повністю ідентичний, за виключенням переліку наданих кожним з Учасників сторінок паспорту та назв файлів. Повідомлення містяться в електронній системі закупівель та доступні до перегляду. Тому твердження учасника ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ про його дискримінацію безпідставні. 4) Щодо ненадання гарантійного листа по ціні Товару. Відповідно до пункту 3.5. Розділу V тендерної документації : 3.5. Учасник гарантує що ціна Товару, який Постачальник планує постачати, визначена з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені у країні учасника та замовника, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, про що в складі тендерної пропозиції подається відповідний лист. В своїй вимозі Ви стверджуєте, що "була надана довідка від 09.04.2021 №09-04-4А/16 в якій зазначено, що ФО-П Журавель Станіслав Едуардович, даною довідкою повідомляє, що не має заборгованості по сплаті податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені в країні учасника та замовника, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та зобов’язується надати відповідну довідку органів ДФС при заключенні договору". Довідку про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів) учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати на вимоги пунктів 5.2. та 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації. Крім того згідно пункту 5.5.Розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації переможцем процедури закупівлі повинна бути надано оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби України, яку Ви й зобов'язуєтесь надати в разі перемоги у довідці від 09.04.2021 №09-04-4А/16. А вищевказаний лист відповідно до пункту 3.5. Розділу V тендерної документації повинен був гарантувати, що до ціни Товару, який буде поставлятися, включено всі витрати Постачальника на виконання умов договору. Зазначеного листа в Вашій тендерній пропозиції надано не було. 5) Щодо ціни тендерної пропозиції. Відповідно до частин 9 та 11 статті 29 Закону : 9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Після закінчення аукціону першою розглядалася Ваша тендерна пропозиція як визначена найбільш економічно вигідною. Але згідно Закону для визначення переможця тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації замовника, про що й було вказано у вимозі учасника ФОП Визір Д.М. Підстави для відхилення тендерних пропозицій прописано в частині четвертій Розділу V тендерної документації (відповідно до частини першої статті 31 Закону). Після перевірки Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні порушення: 1) Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) Учасником не виконано вимоги по заповненню Форми тендерної пропозиції згідно Додатку №1, а саме не вказано суму пропозиції прописом. Крім того сума пропозиції згідно даної форми 1000000,00 грн. не відповідає сумі пропозиції, наданої Учасником через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну - 997500,00 грн. Поскільки сума пропозиції в Формі тендерної пропозиції не вказана прописом, вище зазначену невідповідність не можна визнати формальною помилкою відповідно до 2.1.11. Розділу V тендерної документації : а саме подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 3) Не надано листа-гарантії щодо ціни Товару відповідно до пункту 3.5. Розділу V тендерної документації. Тому відповідно до частини четвертої Розділу V тендерної документації ( частини першої статті 31 Закону) Ваша тендерна пропозиція була відхилена. Таким чином вимушені залишити Вашу Вимогу UA-2021-03-26-013953-c.c3 без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації

Номер: 4fa56221a46e470e84dc46393515e6df
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013953-c.b1
Назва: невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету Комунального підприємства "Каштан" на грубі порушення під час проведення закупівлі UA-2021-03-26-013953-c : 15 квітня 2021 року Вами було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ", пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. У вимозі Вами було зазначено: «Відповідно до вимог п.п. 1.1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту та РНОКПП. Учасником на підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції в складі пропозиції надано копії не всіх сторінок паспорту, а лише копії сторінок 1-3 (файл «паспорт Журавель стр1.pdf») та 4-7 (файл «паспорт Журавель стр 2.pdf»). Відповідно до умов п. п. 3.4. Розділу V Тендерної документації якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу не у повному обсязі (відсутність окремих фрагментів (сторінки, додатку, інформації на сторінці), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, а його тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Просимо Учасника привести у відповідність скан-копії паспорту для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції .» Зазначеємо, що у відведені 24 години Учасник завантажив файли зі скан-копією паспорту, які містять лише сторінки з 1 по 5 та 12-13. Таким чином сторінки з 6 по 11 та з 14 по 16 так і не були надані. Таким чином через не виправивлення протягом 24 годин невідповідності документів своєї пропозиції, на які вказав Замовник, пропозиція ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ" мала бути відхилена, відповідно до п 4 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: «4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 4.1.1. учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Також додатково зазначаємо, що : 1)відповідно до Розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації : 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1.1.8. Довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 розділу VI цієї документації). Дана довідка/лист у довільній формі відсутня/ій в складі пропозиції ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ". 2) відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: 3.5. Учасник гарантує що ціна Товару, який Постачальник планує постачати, визначена з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені у країні учасника та замовника, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, про що в складі тендерної пропозиції подається відповідний лист. Даний лист відсутній в складі пропозиції ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ". 1)відповідно до Розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації : Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи або осіб, що підписують тендерну пропозицію та підтверджуються печаткою (в разі застосування). Відповідальність за помилки друку у документах несе Учасник. Документи довідка про відсутність підстав для відмови стр1.pdf, лист пояснення неподання стр1.pdf, тендерна пропозиція стр 1.pdf, проект договору стр1.pdf, проект договору стр2.pdf, проект договору стр 3.pdf не містять ініціалів особи або осіб, що підписують тендерну пропозицію та не підтверджуються печаткою. Отже ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ" не виконав низку вимог, що містяться в тендерній документації. Особливу увагу заслуговує надання Учасником Договору №1 від 04 травня 2020 року між ФОП ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ та ФОП Левченко Олександром Михайловичем. Предметом цього договору у п.п. 1.1. Виступає Дрова паливні твердих порід, а у п.п. 1.2. та Специфікацї «трансформувався» в Щебенево-піщана суміш С7, що включає суміш щебеню гранітного фракції 0-40 мм. Також у розділі III. Порядок здійснення оплати зазначено Джерело фінансування : Місцевий бюджет. То яким чином ФОП Левченко О. М.не міг здійснювати оплати, відповідно до Договору, адже такого міста, а відповідно і бюджету немає на мапі України. Звісно надання «аналогічного» договору не вимагалося в складі тендерної документації, але сам факт фальсифікації свідчить про надійність постачальника. Зважаючи на вище зазначене вимагаємо скасувати Протокол №20 від 19 квітня 2021 року про намір уклаcти договір з ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ", відхилити його пропозицію та приступити до розгляду наступної за результатами аукціону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 19 квітня 2021 року було отримано вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ" вимогам тендерної документації. За результатами аналізу вимоги пропонується надати наступну відповідь: - щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту - вимогу задовільнити, оскільки дійсно не надано скан-копію паспорту учасника у повному обсязі; - щодо Довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору - вимогу відхилити , бо довідка/лист у довільній формі надана учасником за №09-04/016 від 09.04.2021 р.; - щодо гарантійного листа ціни Товару - вимогу задовільнити, в учасника даний лист відсутній. З приводу перелічених не завірених сторінок документації, то Згідно Розділу ІV Тендерної документації п. 2.1.4. це є несуттєвою (формальною) помилкою. Задовольнити вимогу та відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЖУРАВЕЛЬ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ", як таку що не відповідає встановленим вимогам до учасника абзацом п’ятим пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Статус вимоги: Задоволено